[Chouna] Fiesta MK3 polska wydumka - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ladnie wygladaja

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Nowa zabawka od Cashy'ego



RS2000 z świeżutką flanszą pod ziutka.
  
 
troche to trwalo, ale jest
  
 
Byłam, wróciłam, jeszcze jeździ, urywa łeb, jutro hamownia.











[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-06-10 00:09:32 ]
  
 
To, że łeb urywa to nie ma wątpliwości. Ja jednak bym chyba wolał twin-box'a, bo jeżdżę swoim autem na co dzień, a dla przyjemności tylko raz na jakiś czas i są takie dni, że hałas by mnie dobił.

BTW. Masz sonometr albo może jesteś w stanie go gdzieś pożyczyć, bo jestem ciekaw czy się mieścisz w polskich normach?
  
 
To się nie mieści w żadnych normach. Dzisiaj postaram się sprawdzić hałas i spaliny. Wiadomo, jak zaczną uszy opadać albo wyganiać z przeglądu to trzeba będzie wyciszyć.
  
 
No niezły przelocik hałas na pewno będzie poza normami..większość"sportowych" tłumików nie spełnia tych norm,więc ja bym się nie przejmował zapodaj wykres z hamowni...a fiestka bardzo się mi podoba dobry kierunek
  
 
Drze jape niemiłosiernie. Jesteśmy po hamowni na źle ustawionych świecach, nie zestrojonym ecu na resecie i niedogrzanym silniku bo nie było czasu i możliwości.

Poniżej filmik z hamowania, wyniki wrzucę później a kto strzeli bhp i nm dostanie cukierka Według panów z obsługi Fiesta to mały sprinter z dużym potencjałem a według mnie wynik jest przekłamany czas pokaże.

KLIK

Cold Air Intake :hahaha: :hahaha:

z łapaczem pod zderzakiem.


[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-06-10 13:02:54 ]
  
 
Hamownia chyba koło zoo, bo widzę pełno zwierząt za kratami.

A co do tego zimnego dolotu to użyj rury, która jest wewnątrz gładka.
  
 
Wszystkie mega super hiper tuningowe doloty zimnego powietrza do filtra są na sprężynach lub harmonijkowe i żadna nie jest gładka.
  
 
nałóż pończochę na tą rurę bo cały syf i woda będzie Ci na stożek siadać też tak miałem-muchy,komary,listki...błoto i śnieg w rurze zostaje

niech będzie ok 100 km i 145 nm




[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2012-06-10 13:42:57 ]
  
 
Cytat:
2012-06-10 13:36:24, lukirs pisze:
nałóż pończochę na tą rurę



Docelowo wylecą halogeny ze zdesia i będzie wlot z lewego do filtra.

Dobra, dzisiaj nikt nie dostanie cukierka.

80bhp i 137nm, na wykresie moment powyżej 130nm utrzymuje się w szerokim zakresie między 1800 a 3500rpm.
Zastanawia mnie tylko stosunek mocy do momentu.



[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-06-10 15:28:56 ]
  
 
Jak wyciągasz halogeny to wykorzystaj te otwory do nadmuchu na środek tarcz hamulcowych. A wlot na dolot zrób w jakimś innym miejscu. Seryjne miejsce wcale nie jest złe, ale możesz też zrobić sobie wlot na masce.

A co do tych rur na sprężynach i harmonijkach te używane w sporcie nie mają żadnych poprzecznych elementów wewnątrz nawet jeśli z zewnątrz tak to wygląda. Zastanów się z punktu widzenia fizyki jak uzyskać największą sprawność, a nie wzorujesz się na tanich zabawkach tuningowych, z których wysypuje się ryż.


Kurde coś mało tej mocy. Myślisz, że strojenie załatwi sprawę?
  
 
bez przesady...nadmuch na tarcze hamulcowe?to nie jest wrc i po odcinkach to nie będzie latało...a z tą rurą to chodzi o dolot zimnego powietrza,i spełnia to swoja rolę bardzo dobrze.to nie ma wyglądać tylko dawać...

co do wykresu,faktycznie mało km i pofalowane to troszkę..musisz to wystroić i dopiero na hamownię jechać...
  
 
Najciekawsza jest rozbieżność między phb i nm fakt faktem strojenie czeka bogate, jednak nie mogę sobie teraz pozwolić na zakup ecu-mastera. Mimo braku strojenia Fiesta lata jak trzeba i łoi to co trzeba Ale wydech będę chciał nieco wyciszyć :d
  
 
Masz jakiś plan na to wyciszenie? Dodasz tłumik środkowy?
  
 
Myślę, że będzie wymiana strumienicy na tłumik przelotowy lub po prostu dodanie tłumika w układzie ale wolę nie dokładać kolejnych podwieszanych kilogramów. Ewentualnie jakiś silencer.


[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-06-10 21:53:41 ]
  
 
Ale zanim coś zmienisz, spróbuj zmierzyć głośność, bo jestem ciekaw.
  
 
Mnie wystarczy, że była najgłośniejszym hamowanym dzisiaj autem, za to niestety dyplomów nie rozdawali Z moich obserwacji :

do 2,5k rpm idzie nie pozabijac przechodniow
2,5-4k rpm zdejmuje nawet psy z chodnika
powyzej 4 samochody zostaja w tyle odepchniete fala dzwiekowa


[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-06-10 22:17:18 ]
  
 
to już wiem gdzie jest to brakujące 10 koni