Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 11:49:00 |
maddox7 WLA 108 Władysławowo | 2012-10-14 12:45:57 |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2012-10-14 13:09:20
Można obudowę przełożyć chyba |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 13:36:35 Tamten wykres był robiony na 1,6 a nie 1,8 bo chyba nie o tych silnikach tu rozmawiamy.
Obudowy skrzyń są takie same, mocowania można zmienić wraz z łapami. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-14 14:12:37 ] |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 16:16:19 Nie siej niepotrzebnego zamętu, 1,6 to zupełnie inna przepustowość głowicy, specyfika pracy i inne mapy paliwa, nie przybędzie mocy bez strojenia, można się ewentualnie pokusić o podpięcie kompa z RDA po obejściu immo. Tu oprócz zmian w głowicy był też wydech IMO za szeroki dla tego silnika.
Co do obsługi hamowni to też podejrzewam buraka. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-14 16:18:30 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-14 20:05:12 Nie przesadzajmy z tym zamętem Wydech aż takiej tragedii robić nie powinien generalnie. Przepływy w głowicy na pewno są mniejsze, tutaj bezwzględnie się zgadzam, ale tak czy owak powinien być przyrost, no nie ma siły na to. Ciekawe czy faktycznie burak na hamowni za słabo nie złapał pasami auta albo coś w tym stylu. |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2012-10-15 12:30:53
tak z ciekawosci, ile bylo PRZED ?
no, musze kiedys sprobowac... czytaj dokladniej zamiast cwaniakowac. nie mowie zeby nie modzic... mowie, ze nie ma sensu wkladac kasy w modzenie 1.6, jak mozna wsadzic mniejsza kase w zmodzenie 1.8/2.0 i uzyskac sporo lepsze wyniki, niz dobicie jednostką 1.6 do seryjnych osiągów 1.8 i to przy zapewne wiekszym spalaniu.
o, tu potwierdzasz po czesci moje slowa. trzeba sporo pracy wsadzic w glowice, zeby cos z niej bylo, a w 1.8 masz o wiele lepsza baze. a jak sie dobrze zakrecisz, to 1.8/2.0 dostaniesz za free, sporo osob ma tutaj zbedne silniki, wystarczy po nie podjechac [ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2012-10-15 12:35:29 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-16 20:34:25
Odniosę się jeszcze do tego powyższego Tak po krótce jeśli chodzi o kompy - wrzucanie kompa od większego silnika bez wrzucenia wtrysków z tej samej jednostki = fail. A wydech jest właśnie baaardzo dobry |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-10-16 21:16:05 Powiem tylko odnośnie wydechu.
W RSie miałem wydech z 1.6 a później zmieniłem na ten z 1.8 i efekt taki że auto lepiej jedzie. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-17 00:08:57
Wtryski od 1,8 pasują p&p, sprawdzane i testowane ogólnie dobrze je wsadzić nawet pod kompa z 1,6 przy zmianie osprzętu głowicy. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-17 00:12:32 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-17 19:24:48 Wszystkie wtryski z zeteców pasują p&p Do tego jeszcze dochodzą RS'owe, ze Scorupy i SR20DET. I jeszcze pewnie multum innych, kwestia tylko spojrzenia w katalog |