[MKVII]escort rajdówka - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hmmm 136 Km w pustej budzie mnie nie rajcuje bo wiem jak to chodzi, tak jak mówiłem celuje w 200 chodź i 180 bym sie zadowolił no i niutki to tak ok 230
  
 
a skoro v6 juz przerabialiście i wyszło ze marne szanse na wstawienie wiec chyba ten 2300 ? ile on ma KM na wyjsciu i czy da sie troche podciągnąc KM ? ja chce zrobic go na gotowo do wiosny i na wiosne pare razy na tor i na jakies zloty pokazowe i do garazu na miasto raczej by nie wyjeżdźał
  
 
adzik, tak sobie pomyślałem, że chyba najlepiej ci będzie upychać 2.3T z Saba9000. zasadniczo nic nie pasuje, ale cenowo nieźle, dostępność też ok, no i twój przedział mocy. wniknij w temat.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Ja jeszcze tylko dodam od siebie że własnie jestem posiadaczem MDO 2.0 136KM w budzie kombi i jeszcze w automacie - a Escorta miałem i to niejednego... i spodziewam się że może być wesoło - zwłaszcza że miałem okazję pokręcić trochę RSem 150KM (katalogowo - bo nie wiem czy i jak trzymał serię)
nie gryzłem dogłębnie tematu swapów innych niż 1:1 (bo taki przeżyłem) ale faktycznie parę razy słyszałem o swapie 2.0 136KM z mdo do Essa. Mogę też powiedzieć że naczytałem się o kłopotach z Fordowskim 2.5 V6 (MDO / Coguar)
jeżeli chcesz więcej mocy... wiesz - komory silnika nie rozciągniesz... szukaj czegoś małego ale ciekawego. skoro i tak chcesz się bawić i włożyć trochę pessos... może obejrzyj się za jakimś silnikiem z japońca - dojeżdżałem teraz dwie mazdy - 121 1.3 i MX-3 1.6 i... jak byłem sceptyczny co do teorii że japońce się lepiej wkręcają to teraz nie mam co do tego wątpliwości... może poszukaj jakiejś szlifierki wysokoobrotowolubnej to też ładnie potrafi brzmieć - i jest dobrą podstawą do rozwijania tematu (np uturbiania) lub od razu szukać uturbionej jednostki.


P.S. mądrze koledzy prawią - w pierwszej kolejności ogarnij zawias i heble. nie sztuka rozpędzić budę - sztuka ją zatrzymać w pełni nad tym panując.

[ wiadomość edytowana przez: aureel dnia 2012-11-14 00:08:00 ]
  
 
adzik. Sprawdz dokładnie podłoge. najlepiej by było jakbyś obczyścił bitex bo ja tez miałem " dobra podłoge" A jak obczyściłem i puknąłem młotkiem mocowania belki mi sie rozsypały
  
 
2.3 z galaxy z gratami z rsa powinno ci wystarczyć. na pewno będziesz miał 150KM a spokojnie dojdziesz do 170 jak dobry i zadbany silnik. Najlepiej aby wypowiedziały się osoby które mają 2.3 pod maską.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2012-11-14 09:50:49, Kleszczak pisze:
2.3 z galaxy z gratami z rsa powinno ci wystarczyć. na pewno będziesz miał 150KM a spokojnie dojdziesz do 170 jak dobry i zadbany silnik. Najlepiej aby wypowiedziały się osoby które mają 2.3 pod maską.



W takiej konfiguracji i dźwięk będzie dość rasowy
  
 
pod warunkiem że wsadzisz stożek i jakiś dobry wydech
a jak chcesz dźwięk subaru to zamień kable zapłonowe na cewkach
efekt gwarantowany :d nie żebym mówił że nic sie nie stanie,
ale jak wysadzisz silnik to miło nie będzie
powiem Ci że ogólnie jestem zadowolony z 2.3 z galaxa
naprawdę bardzo fajnie to przyspiesza
koszt projektu był spory, ale auto się odwdzięcza
zobaczymy w przyszłym roku jak z turbo będzie wywijał
aaa no i jeszcze jedno
gdyby namawiał Cię ktoś na zostawienie skrzyni i sprzęgła od 1.6 16V
nie słuchaj
skrzynia daje radę, zaś nówka sprzęgło LUK wytrzymało pół dnia zabawy, drugiego już zaczynało się ślizgać
  
 
Jaki jest sens budowania auta rajdowego, a nie sciganie sie nim? Lan czy o co chodzi,.. Jesli patrzac od strony finansowej to taniej wyjdzie kupic gotowy woz niz samemu budowac taka prawda. Ale życze powodzenia, bo optymistyczny wariant ktos podal 10k złotego.
  
 
Cytat:
2012-11-14 16:00:02, Zbysio007 pisze:
Jaki jest sens budowania auta rajdowego, a nie sciganie sie nim? Lan czy o co chodzi,..



Szczerze mówiąc nie mam pojęcia ale też chętnie zbudował bym sobie taki "hardcorowy" wózek z tym że z foki Z zewnątrz auto rajdowe, dobra sportowa felga, halogeny na masce, biały oklejony różnymi wzorami/napisami. Dobry zawias. Wnętrze wybebeszone ze wszystkiego co zbędne, klatka, przemodzona deska, tunel środkowy itp itd. Kubły, najzwyklejsze przełączniki. Brak wspomagania kierownicy, iii długo mógł bym tak wymieniać. I to wszystko po to żeby mieć fajny wóz
  
 
No i bym zapomniał... Spora moc pod maską najlepiej silnika z turbo i napęd na dwie ośki
  
 
Tak się buduje rajdówkę
nadal uważam że nie ma co iść w fordowskie silniki. szukam wątku o turbieniu Saabinek 9.3 Jak pamiętam to gość moce kosmiczne trzaskał przy małych pieniądzach. znajde wątek to podrzuce.

znalazłem.
czytaj to i wątek na racingforum z linka wewnątrz


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-11-14 21:59:03 ]
  
 
po prostu chce miec szybki fajnie wygladający wóz i nie tak obcykany jak golfy czy astry i inne pospolite wozy a jednak jak sie widzi esa na ulicy czy cos to żaden nie przypomina rajdówke ani fajnie zrobiony wypolerowany wózek wiec pod jakimś względem bym sie wyróżniał i to nie byłby samochód na codzień tylko taki odświętny jakiś czas na tor ale nie na zawody sezonowe bo to za duże koszta już sa ...
  
 
Ludzie do fiesty, czy Ka wkładają V-ki, i do esa się da.
A czy się opłaca to już inna sprawa.Ale można też z probe-mazdy wyszarpać...Pas przedni jest do wycięcia z reguły.
W mk3-4 mieści się bez problemu:



[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-11-14 22:54:00 ]
  
 
o żesz.... o glebie to raczej może zapomnieć


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
poczekaj jak mi sie znudzi to ci opchne mojego esa z klatka juz na gotowo
  
 
juz jest decyzja escort idzie na sprzedaż dzięki za opinnie i uświadomiło mi to ze essi nie jest za bardzo korzystną opcją do budowy rajdówki i koszta za duże... jeszcze aby go poskładam do oryginalności i na allegro


[ wiadomość edytowana przez: adzik20 dnia 2012-11-19 16:28:05 ]
  
 
Jak przy escorcie koszty za duze to ... Daruj sobie rajdowki i kup normalne auto do wozenia tylka.
  
 
z chęcia sie moge zamienic ale na jakies cabrio :p
  
 
za duze koszty na przerobienie na samochód rajdowy bo ogółnie części tanie miałem mazde 323f z 2003 roku diesla i rozrzad 1400 zł wiec prawie tyle co escorcik warty