2105 1,2 by Glod - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega przechowuje u mnie felgi do swojej Alfy to sobie zrobiłem przymiarkę jak 17'' będzie wyglądać

[ wiadomość edytowana przez: glod dnia 2014-03-29 20:03:16 ]
  
 
17" to zajebista przesada, jak Chevrolety od czarnuchów z 22" i większymi kołami
dla mnie 15" to max i sam tekie mam wg mnie idź w szerokość felgi a nie średnicę
  
 
Cytat:
2014-03-29 18:35:23, glod pisze:
Taka letnia przymiarka



Azeri avtoş !
  
 
Czasu mało więc postęp powolny...
Serwo i pompa wymienione



Piasty zaopatrzone w nowe łożyska

Zaciski z nowymi tłoczkami



A na koniec mała ciekawostka.... Zestaw regeneracyjny: bolczyki sprężynki i inne do zacisków. Dobrze że starych nie wyrzuciłem bo:

nowe:



stare:



Ciekawe czemu aż taka różnica... Przypasowałem do tłoczków i ledwo weszło z 2 mm w drugi cylinderek. Dołączone sprężynki takie same ale już zaślepki połowę cieńsze a także te druciki do klocków zupełnie inaczej powyginane.... Cóż
Szoko filmik z spęczania końcówki przewodu postaram się zrobić jutro, jak będę dorabiał przewody
  
 
Good, хорошо, dobra robota.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
pięknie panie działasz ,
a co do przewodów hamulcowych to proste jak j.....
ostatnio kolega mi robił bo ma sprzęt, 3 minuty i po robocie, tylko sprzęt za 60 plnów mieć
  
 
Chwilka czasu więc:

Zestaw zakupiony
Cytat:
sprzęt za 60 plnów



Po pierwszej próbie spęczania szlag trafił końcówkę więc dokonano usprawnień :

- własna końcówka widoczna na zdjęciu wcześniej w poście,
-) rozwiercona stara końcówka,
-) wkręt do drewna skrócony i pozbawiony gwintu,
- głowica do spęczania spłaszczona.

Sprawozdanie z procesu :

Spęczanie rurki by glod

i taki efekt końcowy uzyskany:



jeśli Ktoś mi powie, że da się uzyskać stożek idealny to wyjdzie na to, że spęcza w warunkach bez tarciowych
  
 
piękna robota Glod, ale następnym razem zamontuj sprzęt w imadle i frezem stożkowym rurkę popraw po obcięciu, raz że mniej ręce bolą a dwa że szybciej idzie, trzy otwór jest bardziej drożny i sprzęta łatwiej usuniesz też sobie kiedyś takie cudo kupie bo jest mega pomocne, tym bardziej że końcówki gwintowane kosztują w porywach do 1,50 złotego a naprawa czy dorobienie przewodu to naprawdę chwila a wszyscy wiemy jaką hu.nią jest odkręcanie starych przewodów
  
 
Poprawiam rurkę po obcięciu małymi pilnikami, także efekt nawet jest ciekawe czy będzie hamować
  
 
No i złożony przód:





Teraz tylko tył.... postawić na koła i uruchomić bo znowu ma fochy
  
 
jak dla mnie skróć przewody bo łatwo będzie je urwać
  
 
glod, dałeś plamę..
czemu nie mówiłeś że wymieniasz przewody na zaciskach.

Są fabryczne w sprzedaży, toż kosztują grosze:

Ale jak zrobiłeś to tez git.. tylko faktycznie za długie... Popraw.




[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2014-04-09 10:53:52 ]
  
 
W oryginale przewód idzie prawie po zacisku. Wyprofiluj go bardziej. A tak dobra robota.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
bartixr nie dałem
To pierwsze przewody jakie dorabiałem. Mam jeszcze wolnego 5 m przewodu więc chce się nauczyć dobrze zakuwać Poprawie i pokażę co wyszło
  
 

ok, rób poprawkę.. bo tak to nie wiem czy felgę założysz..

zobacz jak jest oryginał na fotce z katalogu, w wyżłobienie zacisku wchodzi, jakby sie tam chowa, na zacisk i na drugą stronę.
Rurka nie moza zwiększać gabarytów zacisku.
  
 
Dokładnie, przewód do skrócenia, jak masz maszynkę to nie będzie problemu, przy okazji poćwiczysz zarabianie. Obetnij z 1,5cm czy 2 i zarób, zobacz czy prawie przylega i jeśli ni eto znowu kawałeczek przytnij a jak dobrze to dobrze.
  
 
Dzięki wszystkim za porady i pomoc w odnowie układu hamulcowego. Zrobiony na razie przód, bo trzeba podłogę ratować.
Dziś pierwszy przejazd od początku grudnia



Wyraz twarzy ludzi na stacji benzynowej ... bezcenny.
Naklejka LKP podniosła wartość samochodu

Wrażenia z pierwszej jazdy w tym roku nie do opisania, banan od ucha do ucha
  
 
Wierzę na słowo. Już niedługo mam zamiar tak samo zadziałać.
  
 
Wczoraj nadszedł dzień wymiany części układu chłodzenia:
- termostat ( od nowości )
- pompa wody
- zawór nagrzewnicy (od nowości)

Najpierw poszedł termostat:



Potem pompa wody bo nie wiem kiedy była wymieniana, a jak już układ z płynu opróżniony to czemu by jej nie zmienić



Teraz część gorsza... zawór nagrzewnicy ... Wymienione dzięki instrukcji podanej przez Leszek_Gdynia w poście zawór nagrzewnicy

Zacząłem po kolei tak jak opisane...



Namierzyłem zaworek:



Od razu widać że coś tam zardzewiało... Wyjąłem, wymieniłem, poskładałem. Przyszedł czas na uzupełnienie płynu i odpowietrzenie układu. Silnik nagrzany a wskazania temperatury jak na zdjęciu:



Zobaczymy jak będzie chodzić
  
 
Dobrze ze chociaż ty coś tu robisz, bo inaczej nudą na tym forum zawiało by.

Dobra robota.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим