[yezXR3i] Audi A3 - wykres i spalanie - czyli diesel power - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bardzo ładna sztuka.Podoba mi się.
  
 
No a więc. Jeśli chodzi o mój gust, oglądając auto pierwszy raz odrazu myślałem jakby tu zamienić się z kimś deskami na seryjną. Ale wystarczy chwilę w tym posiedzieć i już zmienia się zdanie. Poza tym na zdjęciach widać dużą dysproporcję między fotelami a czarną deską - na żywo nie razi to aż tak, choć w planach będzie jakaś zmiana tapicerki (najchetniej na S3) lub jej obszycie na czarno. Bądź co bądź w kwestii floku uważam że zyskuje przy bliższym poznaniu

Jeśli chodzi o wypas etc etc to nie szukałem cudów - klimatronic i elektryka w zupełności mi wystarczają.

Co do założeń:
Auto ładne więc sympatycznie będzie mi się nim jeździć.
Auto wygodne, fotele świetnie trzymają a gwint nie daje w tyłek tak jakbym przypuszczał.
Koszty utrzymania niewielkie - ceny części jak do zwykłego A3 lub Golfa.
Spalanie - zrobię miarodajny test czyli tankowanie do pełna, kilometrówka i znów do pełna, ale narazie wzorując się piąte przez dziesiąte na wskazaniach rezerwy widzę że przy dynamicznej jeździe z klimatyzacją zmieściłem się w 7 litrach a więc wymóg ok 35zł/100km został spełniony.
Na przedstawicielkę się nadaje bo jest wygodny i cichy, mój szef w pełni zaakceptował ten wybór

A co do mocy to auto było hamowane na 172PS 360Nm przez poprzedniego właściciela, wykresu nie mam ale ma mi odkopać więc do tego czasu nie chciałem rzucać konkretnymi wartościami, jednakże spotykając różne auta na drodze mogę stwierdzić że dużo nie powinien z tego stracić.

Btw, może ktoś z forum niebieskim RS2000 na tablicach SI jechał przez Olkusz w sobotę wieczorem?

I co do jazdy to tak to się napędza:

Audi A3

A i kolego 'wymiot' chętnie się ustawię z twoimi samochodami, zobaczymy jak to wyjdzie w porównaniu na obwodnicy.
  
 
Ja bym chętnie obejrzał najpierw wynik z rolek.
Bez urazy yezXR3i.

I tak bede zawsze zdania, ze benzyna skopie dupę ropniakowi, w podobnych mocach oczywiście. Bo gdzie diesel kończy tam benzyna sie rozkręca.

Oby dobrze służyła audica .
  
 
Trochę inaczej masz momenty i moce w zakresie obrotów rozłożone. Wiadomo diesel nie jest do ścigania, ale na autostradzie fajna jest elastyczność na 5 biegu.
To chyba nie ma 6 biegów nie? Tylko S-ki mają?

Co do tapicerki. Widziałem takie S3 zrobione w alcantarze całe wnętrze, fotele deska boczki i wyglądało to przepięknie. I raczej w tym kierunku bym szedł
  
 
Ależ oczywiście, wykres też będzie tylko niech natrafi się okazja ku temu. A jak ex właściciel mi dośle to też oczywiście pokażę. Wiadomo że diesel nie jest stworzony do ścigania, ale mimo to audi jeździ naprawdę ciekawie. Zaznaczam że jest na kołach 225/40/18 więc też traci przez to sporo mocy.

Kakiel tak, skrzynia 5tka - w końcu to najzwyklejsza 90 konna wersja Jeśli chodzi o wyścig ze startu zatrzymanego nie miałbym większych szans - wolałbym oszczędzić przeguby dlatego preferowałbym rolkę Tu już prędzej mogę zawalczyć. Jeśli chodzi o wnętrze, właśnie szedłbym w stronę floku na boczkach i alcantary na siedzeniach ale to już życie pokaże. Narazie najważniejsze zakupy to korek od wspomagania (uszkodzony) oraz wskaźnik boost.
  
 
Yeż gratuluje nowego nabytku, oby ci służył długo i bezproblemowo.
A patrząc z dystansu na dyskusję powiem tak po co bić piane skoro rozmowa opiera się na domysłach i przypuszczeniach. Myślę, że po przejechaniu pierwszych 10 tyś km Yeż chętnie podzieli sie swoim przemyśleniami na temat niskiego spalania, bezawaryjności, kosztów utrzymania , komfortowo zestrojonego gwintu etc

Nie da sie racjonalnie ocenić auta będąc w wesołej euforii tuż po jego zakupie, dodatkowo będąc naładowany stwierdzeniami poprzedniego właściciela.Tak samo nie ma co na siłę dowodzić swojej racji bazując na tym co sie zakłada, a czego osobiście sie nie sprawdziło z perspektywy czasu.
Koniec i kropka.

Yeżu a tak na marginesie twoje stwierdzenie, że w każdym aucie można ukręcić półoś rozbawiło mnie do łez. Swoją drogą idąc tym tokiem w każdym aucie można też umieścić walizkową bombę atomową , lub wypełnić wnętrze obornikiem aż do lini okien.
No nie zaprzeczysz bo to fizycznie możliwe i wykonalne, ba oba przypadki wystąpiły w historii motoryzacji przynajmniej kilkadziesiąt razy (sami Rosjanie utrzymują że zginęło im około 100 takich bomb więc ktoś jakoś je gdzieś , czymś wywiózł) A filmy z umieszczaniem obornika, betonu i innych dziwnych substancji w auce krążą po Youtube od dawna.

PS W ,,normalnym aucie'' ukręcanie półosi nie jest niczym normalnym i nie przytrafia się często. Z pominięciem szeroko rozumianego motrosportu bo tam można zniszczyć dosłownie wszytko ale to już inna bajka.
  
 
Cytat:
2014-06-10 01:23:40, Remarq pisze:
Yeż gratuluje nowego nabytku, oby ci służył długo i bezproblemowo. A patrząc z dystansu na dyskusję powiem tak po co bić piane skoro rozmowa opiera się na domysłach i przypuszczeniach. Myślę, że po przejechaniu pierwszych 10 tyś km Yeż chętnie podzieli sie swoim przemyśleniami na temat niskiego spalania, bezawaryjności, kosztów utrzymania , komfortowo zestrojonego gwintu etc Nie da sie racjonalnie ocenić auta będąc w wesołej euforii tuż po jego zakupie, dodatkowo będąc naładowany stwierdzeniami poprzedniego właściciela.Tak samo nie ma co na siłę dowodzić swojej racji bazując na tym co sie zakłada, a czego osobiście sie nie sprawdziło z perspektywy czasu. Koniec i kropka.



Jak zwykle konkretnie i na temat, w pełni się zgadzam.

Również Yeżyk gratuluje zakupu i niech służy. Mi generalnie A3 8L zbrzydły już na maksa
  
 
Ja od siebie mogę pogratulować zakupu i życzyć tego by auto się nie sypało. O gustach się nie dyskutuje, jeden woli bmw a drugi kupi tatę. pozdrawiam
  
 
Zewnętrznie bajera, choć a3 samo w sobie już dość oklepane to ten egzemplarz prezentuje się jak powinien Nie ogarniam o co chodzi z przednią tablicą rejestracyjną, miejsce na nią niby się odznacza ale tak jak by miało jej tam nie być.

Wnętrze to trochę taka kupa, tu flok jest tam już go nie ma. I flok i szarość seryjnego wnętrza rzucają się w oczy, brak spójności, zupełnie dwie różne wizje jak by to miało wyglądać. Na Twoim miejscu wywalił bym ten flok i poszedł w styl jak na tych fotkach:


  
 
Postaram się wpaść na zlot może jeśli czas i obowiązki pozwolą to będzie można zobaczyć na żywo Bo tak jak wspomniałem, przy normalnym oświetleniu patrząc oczami a nie tanim aparatem nie widać aż tak tego kontrastu między fotelami a resztą. Podobnie boczki do deski. ALE! Jeśli chodzi o boczki będę chciał też wrzucić flok na nie, ale tylko na górny element, tak żeby się stworzyło przejście na drzwi - lecz to kwestia przyszłości. Do tego trochę drażni mnie kierownica, oryginalna i ładna (choć za jasna) ale trochę za duża, zwłaszcza że lubię mieć ją blisko wysuniętą i przy dynamicznej jeździe przeszkadza mi podłokietnik Więc może przyjdzie zmiana ale zaakceptuję tylko oryginalną kierownicę z S3 a to juz spory wydatek. Zobaczymy, wszystko przyjdzie z czasem, ale najważniejsze jest to żeby auto jechało i służyło

Jeśli chodzi o tablicę, auto jest zrobione na S3 (błotniki, zderzaki, lamp) i komuś się uwidziało że lepiej będzie wyglądać z gładkim zderzakiem.. Więc zaszpachlował miejsce na tablicę No i pęka to oczywiscie Ale ze zderzak jest do malowania to przywrócę mu oryginalny kształt
  
 
jak bedzie wykres to pokaz ogarnij to wnetrze i nie bedzie tak razilo w oczy poprostu.

moje zdanie jest takie, ze nie lubie vw i nic tego nie zmieni !

tylko czemu ktos go sprzedal ?
  
 
Może sprzedał bo mu się znudził lub chciał lepsze, większe. Ludzie nie tylko sprzedają auta bo się psują
  
 
Szczerze mówiąc nie wnikałem w powody sprzedaży. Natomiast historia auta jest pewna, od początku było w A3 Clubie i nawet mam kontakt z pierwszym właścicielem który to go sprowadził do Polski i zmodził Nawet padła propozycja odkupienia z jego strony
  
 
Cytat:
Nawet padła propozycja odkupienia z jego strony



hehe dobra ściema
  
 
Wracajac do wnetrza - ten flok w niczym nie przeszkadza - to te fotele tam nie pasuja i one powinny zrobic wylot na rzecz czegos ciemnego, a czy to materialowego czy skorzanego to mniejsza z tym - powinny byc czarne.
  
 
w A3 i ogólnie w wagach półośka nie jest mocowana na śruby do skrzynki? Pewnie tam urywa? Jak problem to bym kombinował coś z rozwiązaniami z samochodów z podobnym momentem. Czyli pozostaje chyba S3 jakieś albo tt w turbo. Ewentualnie VR6? Czy tam już inna skrzynia całkiem?
  
 
Jak się jeździć nie umie to się urywają.
  
 
Skrzynia stock z 90ps siedzi.. planuje kiedyś zmianę hebli na S3 to może wtedy cos pokombinuje narazie trwa test spalania :p
  
 
Dla niewierzących pomiar z GPS'u - tyle narazie mogę zaoferować:

  
 
Że tak zapytam - co to za programik na smartfona? Potestowałbym kilka fur do których mam dostęp