Mk7 1.4 clx 75hp swap pomocy - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-07-06 14:55:22, iglaxr3i pisze:
No nie zgodze sie z Toba Luki ,miałem taki silnik w mk4 ,i do 3000obr ,była naprawde w pozo ,jakies 6,5 w tarsie i na miescie 8 , powyzej tych obr, juz skala w miescie przekraczała 10.


nie jestem Luki i nie rozumiem co ma twoja odpowiedź do zaznaczonego fragmentu


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-06 19:24:41 ]
  
 
Cytat:
2014-07-06 16:37:15, lukirs pisze:
Przyznam że ja jeździłem delikatnie mówiąc dość wyeksploatowanym cvh i na prawdę była masakra i ze spalaniem i awariami...non stop wymieniałem popychacze hydrauliczne bo co chwilę przecierało na wylot mam uraz do tego silnika


Ja tez mam uraz do nich :/ jak nie jakiś czujnik, popychacze hydrauliczne po problemy z wtryskiem i krokowym. Nigdy więcej cvh.
  
 
jakies zakatowane zlomy mieliscie, moj cvh 1.6 spisywal sie dobrze,ale co mi w nim nie pasowalo (a moze w skrzyni z nim polaczonej),to slabo sie zbieral ponizej 3500 obrotow, potem juz bylo ok. Jesli chodzi o moc,to byla dobra jak na ta pojemnosc,bez problemu bral 1.6 zetec, tylko trzeba bylo go katowac. Ale to oczywiscie sprawialo ze palil duzo, wlasciwie tyle samo albo ciut wiecej co 2.0 RS.
  
 
Wiesiu mój tak samo, zeteca zjadał, lipnie do 3500 ciągną, fakt że był już bardzo zmęczony moją nogą, lecz nigdy mnie nie zawiódł
  
 
Cytat:
2014-07-06 19:24:09, darek4488 pisze:
nie jestem Luki i nie rozumiem co ma twoja odpowiedź do zaznaczonego fragmentu [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-06 19:24:41 ]



Nie ten cytat wbiłem.
  
 
AsOne, masz priva dot. swapa ;D
  
 
Panowie, sorry ze nie odpisywałem ale praca i ciągle praca.
Tak jak mowilem sprawa finansowa jest priorytetem. dodam ze blachy nie są w najgorszym stanie ale do dopracowania. zderzak z tyłu i tak do wymiany. dodam że auto ma jezdzic, a nie byc potworem na kołach dodatkowo mam podtlenek gazotu w sekwencji który jest i bedzie wykorzystywany.
  
 
To już chyba masz wszystko napisane co trzeba, najtaniej jak uda Ci się znaleźć to 1.6 105KM CVH, drożej 2.0 mondeo
  
 
W CVH 1,4 i 1,6 rozrusznik jest na dole podchodzi tylko skrzynia ib5, w 2.0 NGA rozrusznik jest na gorze wiec raczej trzeba tez kombinować ze skrzynia. Moze kolega S3ci0r powie jak mu podpasywała skrzynia z 1,4 do 2.0.
  
 
Cytat:
2014-07-10 11:34:30, Deny pisze:
W CVH 1,4 i 1,6 rozrusznik jest na dole podchodzi tylko skrzynia ib5, w 2.0 NGA rozrusznik jest na gorze wiec raczej trzeba tez kombinować ze skrzynia. Moze kolega S3ci0r powie jak mu podpasywała skrzynia z 1,4 do 2.0.



Rozrusznik przecież jest przykręcany do skrzyni biegów, a nie do silnika.
  
 
skrzynia z escorta musi być i wtedy masz rozrusznik albo z tyłu sinlika, albo z przodu. tak jak clipper wspomniał rozrusznik jest przykręcany do obudowy skrzyni biegów a nie do silnika. jak ja miałem robiony swap to skrzynia została, tylko u mnie siedziała chyba skrzynia z 16V 1.6 albo 1.8. ogólnie skrzynie są takie same tylko różnią się przełożeniami.