[Clipper_skce] Focus PantherBlack 2.0 16v - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i tych kierunków brakowało.

Jedyne co mnie zawsze zastanawiało to spryskiwacze lamp. dziwny kształt mają.

Bagażniczek fajny

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Dzisiaj udało się dorwać i od razu zmienić tylną lewą lampę od wersji angielskiej.
Teraz lewa i prawa lampa są takie same. Przeciwmgielny oczywiście został dzięki włożonej czerwonej żarówce.

hosting




[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-04-22 03:25:56 ]
  
 
Hehe spoko patent
  
 
W sumie jak się kupuje używany samochód to zawsze znajdą się jakieś rzeczy do naprawy...
Wczoraj wymieniłem pompkę wysokociśnieniową (spryskiwaczy reflektorów)...

YouTube


Oraz czeka na wymianę pompa ABS w celu uaktywnienia TCS'a...

hosting

hosting

Ale z tym to nie ma jakiegoś pośpiechu.




[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-04-24 06:35:02 ]
  
 
Co prawda powoli, ale co nie co działam przy następcy Escort'a...

Doszła naklejka na trzecie światło stopu:

hosting


oraz zmieniłem wskazówki z pomarańczowych na czerwone:

hosting

Czekają jeszcze na wymianę ikonki kontrolek.
  
 
I udało się uaktywnić TCS. Zabieg polegał na wymianie pompy ABS oraz dołożeniu guzika dzięki któremu można wyłączyć tą funkcję.


Kontrolka TCS'a jest po prawej stronie na samej górze:

hosting


Guzik dezaktywujący TCS:

hosting
  
 
Działanie tego systemu na śniegu i na mokrym jest tragiczne,wg. mnie szkoda zachodu.
  
 
tcs to tylko po to żeby był mam w mdo i dupy nie urywa
  
 
Cytat:
2016-05-08 23:11:24, Mikatt pisze:
tcs to tylko po to żeby był mam w mdo i dupy nie urywa


W Polsce moze bez sensu. W Norwegii ratuje tyłek dzień w dzień. Na śliskie podjazdy sprawdza sie i na prawde pomaga. Ja zlego słowa na ten system nie powiem.
  
 
to nie jest tcs.. tylko btcs czyli zeby przy starcie koła nie buksowały.
  
 
Cytat:
2016-05-09 06:53:04, fryszard pisze:
to nie jest tcs.. tylko btcs czyli zeby przy starcie koła nie buksowały.




U mnie jest TCS. Wiem jaką pompę zakładałem, została wyjęta z Focus'a z silnikiem takim jak u mnie.

bTCS był montowany w 1.4 16v oraz w diesel'ach i w przeciwieństwie do TCS'a (silniki 1.6 16v, 1.8 16v oraz 2.0 16v) nie można go wyłączyć.

Dodatkowo różnica między jednym a drugim polega na tym, że bTCS działa tylko przy niskich prędkościach, a TCS działa przy każdej prędkości samochodu i "steruje" pracą silnika w celu zmniejszenia wartości momentu obrotowego.





[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-05-09 13:14:05 ]
  
 
Kilka świeżych fotek...

hosting

hosting

hosting

hosting


[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-06-03 17:24:37 ]
  
 
W zeszły weekend wziąłem się za woskowanie Czarnej Pantery.

Oto efekty prac...


Tutaj błotnik po woskowaniu, a drzwi przed:

hosting


Koło po wypucowaniu:

hosting


Lustro na masce:

hosting


Koło w drzwiach:

hosting


  
 
Drzwi wyglądają na niemyte
Glinkowałeś auto po zakupie?

na ostatniej fotce koło jakby w ogóle nie widziało kosmetyków

Edit: następnym razem niech twoja robi fotki w bikini zamiast Ciebie


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2016-07-31 20:54:39 ]
  
 
Cytat:
2016-07-31 20:53:20, thomas77 pisze:
Drzwi wyglądają na niemyte Glinkowałeś auto po zakupie? na ostatniej fotce koło jakby w ogóle nie widziało kosmetyków Edit: następnym razem niech twoja robi fotki w bikini zamiast Ciebie [ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2016-07-31 20:54:39 ]



Drzwi? - taka woda na działce.

Nie glinkowałem, bo nie mam takiej cierpliwości.

Na ostatnim zdjęciu koło jeszcze brudne.


[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2016-08-01 08:15:08 ]
  
 
Podstawa to wytrzeć do sucha auto po myciu
  
 
Cytat:
2016-07-31 21:17:13, thomas77 pisze:
Podstawa to wytrzeć do sucha auto po myciu



Naprawdę?
  
 
a najpierw przed wytarciem dobrze spłukać
  
 
Na ciemnych lakierach wychodzi to białe k***stwo po wodzie
  
 
Nie prawda, zależy od klasy kosmetyku.