Lasia-lada 2107 by Lachon - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tnij sprężyny albo kup zestaw dedykowany
  
 
a jakie wyszło ET tych felg i jaka szerokość?
  
 
Z tyłu 8 a z przodu 7 cali et chyba się nie zmienilo i zastanawiam się nad cięciem albo dedykowanym zestawie
  
 
ET się zmieniło bo zmieniła się szerokość felgi a co za tym idzie w innym miejscu jest jej środek, więc jest inne ET.
Ale nie zmieniło się odsadzenie felgi od miejsca montażowego i jej głębokość do środka pojazdu.
Pod warunkiem że felgi były poszerzane na zewnątrz
Bo pamiętam że któryś z kolegów poszerzył sobie felgi do wewnątrz
  
 
Cytat:
2016-10-16 10:44:30, morphio pisze:
Bo pamiętam że któryś z kolegów poszerzył sobie felgi do wewnątrz



Przypomnij który to, bo ja pamiętam, że ty tak myślałeś, a było jednak na zewnątrz.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
w takim razie ET sie zmienilo ale nie wiem o ile a poszerzenie bylo robione na zewnatrz bo do wewnatrz to bez sensu haha

jak orginal ma 6,5j a teraz tyl ma 8j a przod 7j
ET ? ? ?
mi sie wydeje ze z tylu bedzie chyba na minusie a przod to blisko zera

[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-10-16 13:21:05 ]
  
 
Oryginał ma 5J.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
jeśli tył wyszedł Ci 8 cali na minusowym ET ( a faktycznie tak pewnie ET wyszło ) to nie ma bata żeby opona nie obcierała o nadkole. Jak dasz niższy profil na fajnym naciągu i zostawisz fabryczne zawieszenie to będzie wyglądało idiotycznie. Wg mnie jedyna opcja na takich felgach to na glebę i beton.
A może jakiś dystans i poszerzenia??
  
 
Dokładnie sam myślałem nad szeroką stalą ale bez kleby wygląda to śmiesznie. Już na tych 15 co mam przydało by się pare cm w dół zejść ale puki co pasi mi tak jak jest. Dziwie sie twoim oponom ja mam z tyłu 7j i opona 205/55jakbym miał 190 to już by był przyzwoity naciąg. Bez naciągu 8j do łady ciężko wcisnąć bo będzie o sprężyny tarło moje 7j mieści się że tak powiem tak aby aby.
  
 
Witam .
Lada ma cos z audi

Cztery pierscienie robia wrażenie hehe

No teraz bedzie dopelnienie felg swiezo wymyte i wyczyszczone pasta do chromu




[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-10-22 12:51:41 ]
  
 
To finalnie na ile można poszerzyć z orginałów/DF/polonez na zewnątrz żeby nic nie obcierało? przód 6,5 tył 7,5?
  
 
Nie wiem u mnie jest tak 7j przod 8j tyl







a bylo tak



[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-10-23 22:32:27 ]
  
 
pewnym jest że jak zetniesz czy wymienisz sprężynę to opona się oprze na błotniku tylnym
na przednim pewno będzie podobnie choć tu jest łatwiej coś zrobić bo wystarczy większy negatyw strzelić i opona już schowana będzie, inna sprawa ocierania przy skręcaniu
  
 
Cytat:
2016-10-24 11:18:04, morphio pisze:
pewnym jest że jak zetniesz czy wymienisz sprężynę to opona się oprze na błotniku tylnym na przednim pewno będzie podobnie choć tu jest łatwiej coś zrobić bo wystarczy większy negatyw strzelić i opona już schowana będzie, inna sprawa ocierania przy skręcaniu



to ile szerokość felgi przód/tył żeby weszło w błotnik bez negatywu z naciągiem?
  
 
ja miałem mattigi ssf 7 cali i nic nie obcierało. Dużo zależy od ET felgi.
  
 
Cytat:
Broda240z pisze: Dużo zależy od ET felgi.


dokładnie
u mnie 7x15 ET 11 + rolowanie krawędzi i jest dobrze przy sprężyny -2,25 zwoja
  
 
czyli ciales sprezyny o 2,25 zwoja?
  
 
Lasia dowód robi papa jak cie bagiety złapią. A przeglądu nie przejdziesz za bardzo wystają. Na dół ją i roluj nadkola
  
 
aj tam zaraz ostatnio pojechalismy lada do pozaru na podmianke ludzi bo wszystkie auta byly na akcji i pelno l=policmanow i sie nie czepiali


pozar Miastkona 7 zdjeciu po srodku

[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-10-27 21:19:12 ]
  
 
Jak dasz ją niżej to powinien być lekki negatyw i się trochę schowa. Zrolujesz do tego nadkola i nic nie będzie tarło. Nie powinno chyba. A co do sprężyn to jeśli chcesz zestaw dedykowany (np od Bartka) to szukaj amorów. Ja kupiłem i twardo było przez 1,5 roku. Amory oryginalne po tym czasie dostały dobrze i dodatkowo sprężyny straciły sporo na twardości po tym czasie. Jak masz kase to polecam zestaw od Bartka i amory o krótszym skoku. A jeśli ma być taniej, na oryginalnych amorach to bym ciął ori sprężyny albo wynalazł twardsze od innego samochodu, jakiegoś dostawcza albo mercedesa (Kolega kiedyś na szrocie wyjął 2 od 124 w coupe. Pociął na pół i mówił, że było sztywno i nisko)