Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2017-10-18 09:58:16 |
GrzesiekTK Fiat 127 mkI Kielce | 2017-10-18 14:54:24 Widok dopiero co położonego lakieru jest chyba najpiękniejszy |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-04-09 13:47:17 |
Pereira Poddębice | 2018-04-10 11:42:00 Do czego masz te szerokie felgi? Na oko mają z dziewięć cali |
GrzesiekTK Fiat 127 mkI Kielce | 2018-04-11 15:57:11
Wydaje mi się, że to te które miał założone jak jeszcze był biały. Na pierwszych zdjęciach w tym temacie na nich stoi |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-04-11 22:57:16 |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2018-04-14 10:07:48 Potwierdzam, to te ze zdjecia.. zreszta widac auto. Wtedy wyglądało mega. |
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2018-04-17 21:22:53 przecież one maja tylko 7cali, z tyłu i tak musi być dystans bo et20 to za mało Nie wyobrażam sobie by były tam inne felgi.
Cieszy oko jak widzę że auto trafiło w odpowiednie ręce i po 38 latach będzie praktycznie jak by wyjechało z fabryki. |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-04-27 09:42:30 Dzięki za miłe słowa. Ja też sobie nie wyobrażam innych felg Chociaż mam jeszcze w obwodzie od wersji Sport Co do tej fabryki, to staraliśmy się ją jeszcze troszkę poprawić
A tu fota felg na nowych oponach, po odbiorze z renowacji. Mam nadzieję, że jutro uda się to ładnie zestroić z zawieszeniem.
|
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-05-19 22:51:36 |
GrzesiekTK Fiat 127 mkI Kielce | 2018-05-22 16:47:10 Powiesz mi jak jest zrobione zawieszenie? Z tyłu jedynie uklepany resor a z przodu cięte sprężyny czy jest to zrobione w jakiś bardziej profesjonalny sposób ? Kupiłem sobie niedawno drugie mk1 i też będę chciał je posadzić niżej |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-05-24 08:59:23 Zawias jest gwintowany. Sprężyna jest bodajże z jakiegoś Opla a resor raczej jest nieruszony. Musiałbyś dopytać Try3ka jak konkretnie poskładał to zawieszenie, bo to jego robota.
|
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2018-06-28 15:47:05 Z przodu jest gwint, sprężyna jak kupiłem auto było najprawdopodobniej od maluch lub temu podobne, zregenerowałem amortyzatory i dorobiłem na zamówienie sprężyny w Pospring. Auto stało tak jak miało ale po zrobieniu tylnych amortyzatorów auto się podniosło więc zrobiłem najprostsze rozwiązanie czyli obcinasz szpilki od wahacza gdzie opiera się resor, dajesz dłuższe śruby i w tym przypadku z tyłu masz pełną regulacje jak przy gwincie, co do samego resory czy jest sklepany ciężko stwierdzić bo jak kupiłem było nisko, po zrobieniu amorków stał prawie jak seria ale że 127 jest stosunkowo z tyłu lekkie to przerobienie mocowania i nawet seryjna sztywność jest ok przy glebie. Po iluś tam latach sprężyna z przodu pękła, niestety górne mocowanie jest średnio rozwiązane i się zacierało a że pod ręką miałem sprężyny seryjne tylne irmscher od vectry B kombi czyli lekko twardsze i po przycięciu miejsca gdzie się zwężała przypasowała idealnie to jest taka założona, w razie czego w miarę dostępna. |
GrzesiekTK Fiat 127 mkI Kielce | 2018-06-29 08:00:38 Dzięki wielkie za odpowiedź będę kombinował i niedługo jak znajdę chwilę na przerzycenie zdjęć to zrobię osobny temat swojego drugiego mk1 |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-07-04 10:19:10 |
Pereira Poddębice | 2018-07-10 08:36:39 I jak, była jazda próbna?
Przyglądałem się na silnik i nie mogłem skojarzyć, co to za motor. Aż odgrzebałem temat Try3ka żeby sprawdzić. To nadal jest ta jednostka 1,3? |
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-07-11 08:24:23 Auto poddaje próbie mój charakter delikatnie mówiąc. Po przeciekającym baku, wymianie przewodów paliwowych, awarii rozrusznika przyszedł czas na wyciek ze skrzyni biegów przez pękniętą osłonę półosi. Uczucie, kiedy otwierasz garaż i czujesz zapach oleju z podłogi bezcenne. Na dokładkę powstał problem z prądami. Wcześniej było podłączenie pompy paliwa na stałe. W tej chwili udało się podłączyć w taki sposób, że startuje na 2-3s. a póżniej dopiero po odpaleniu. Z tego poprzedniego podłączenia zostały jeszcze jakieś przewody zasilające. Wydaje mi się, że przez podłączenie włącznika wiatraka, kiedy dał sygnał auto zgasło i nie chce odpalić. Przypuszczam, że padł przez to przekaźnik od wtrysku. Muszę sprawdzić wiązkę raz jeszcze... Dlatego niestety nie było jazdy próbnej. Silnik to faktycznie w dalszym ciągu 1.3 z Lancii.
Tutaj link z jednego z pierwszych odpaleń https://youtu.be/uewDZqzm8hU
|
bialy_pn Suzuki Swift GTi, 12 ... Poznań | 2018-08-06 08:06:16 |
Pereira Poddębice | 2018-08-06 08:50:12 I jak wyszedł test? |