DZIAŁ ---- KADETT C - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z tego co pamiętam masz automat i w takim razie masz chłodnice typu dwa w jednym z tym, że nie jest to olej silnikowy tylko olej ze skrzyni biegów.
  
 
Dzięki Yanosick.
  
 
Pytanie!!
Jak rozpędze auto do prędkości ok. 40km/h to zaczyna całe latać (trząść się) zaczyna się to jak puszczę pedał gazu, początek tego zjawiska zauważyłem jak podwyższyłem lekko auto (tył).. co to może być??... amortyzatory, poduszka pod skrzynią (jest stara i zużyta), poduszki pod silnikiem (są ustawione lekko pod kątem), wał napędowy (wcześniej było oki)???????
POMOCY!! co mam począć?? nie moge jeździć.. .....
  
 
Witam wszystkich po dłuuuuuugiej przerwie!
Własny dział,tego naprawde było trzeba
Interesuje mnie jak rozwiązujecie sprawe audio w kadettach?
Nie chodzi mi o jakieś wyszukane systemy ale o dobry standard.
W ktorym miejscu montujecie glosniki,wzmacniacze,itp.
Moze jakieś fotki.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-10-27 09:35:25, Forest pisze:
Pytanie!!
Jak rozpędze auto do prędkości ok. 40km/h to zaczyna całe latać (trząść się) zaczyna się to jak puszczę pedał gazu, początek tego zjawiska zauważyłem jak podwyższyłem lekko auto (tył).. co to może być??... amortyzatory, poduszka pod skrzynią (jest stara i zużyta), poduszki pod silnikiem (są ustawione lekko pod kątem), wał napędowy (wcześniej było oki)???????
POMOCY!! co mam począć?? nie moge jeździć.. .....


pytanie zasdnicze - czy te wibracje/trzęsienie się auta narasta wraz z prędkością auta czy może wraz z obrotami, czy jechałeś szubciej niż te 40km/h - i co wtedy się działo...
moze masz po prostu krzywe koło założone... sprawdzałeś to?

jeśli zależy od prędkości - to moim zdaniem powinieneś zacząć od mocowania skrzyni biegów, czyli poduszka i samo mocowanie (bo chyba nie masz oryginalnego... ), może odpadły ciężarki wyważające wał (byłoby to czuć również - chociaż nie wiem na ile silne są te wibracje)
przez to że podniosłeś tył zmienił się kąt pod jakim pracuje wał napędowy i może dlatego wcześniej nie było tego efektu

jeśli zależałoby to od obrotów silnika to wtedy można szukać przyczyny w np. poduszkach silnika

amortyzatory nie powinny mieć tutaj żadnego wpływu ...

pozdro
Bartek

PS jeszcze jedno - najlepiej jakbyś podniósł tył(most) na koziołkach i wtedy odpalił maszyne, zapiął np drugi bieg i sprawdził co tak drga - powinno być to łatwo wyczuwalne...




[ wiadomość edytowana przez: Bartek_PN dnia 2003-10-27 11:16:04 ]
  
 
Miałem tak kiedyś w czerwonej QP ale tam było 1,2 więc nie koniecznie przyczyna musi być ta sama. Było tak :
Poprzedni właściciel był palaczem w szkolnej kotłowni i Kadett C służył mu jako "węglarka". Aby przewieźć jak najwięcej węgla posadził tył auta na sprężynki od Ascony B co zwiększyło ładowność do ok 350kg (sam wiozłem ponad 300kg złomu i prowadziła się ok.). Problem był taki, że po przekroczeniu 130km/h auto wpadało w wibracje. Sprawdziłem wszystko i nie znalazłem wady lecz po tygodniu "niechcący" rozpędziłem auto do 150km/h z pięcioma osobami na pokładzie i NIC!!! Zaciekawiony tym wydarzeniem, zdesperowany swą bezradnością postanowiłem oddać auto w ręce fachowców. Okazało się, że przy podniesionej "dupie" wóz traci geometrię tyłu i dlatego kiedy stoi nisko jest cacy. Niestety nie zdążyłem zmienić sprężyn gdyż musiałem zbyć auto więc nie wiem czy diagnoza była słuszna. Faktem jest, że koła nie stały w pionie i oponki znikały w oczach więc....
Pierwszym testem jaki przeprowadziłem było sprawdzenie prawidłowości kąta wału i skrzyni. Podlewaruj tył i sprawdź czy na każdym biegu wibracje pojawiają się przy tej samej prędkości. Jeśli auto nie drży podniesione winny będzie układ jezdny...

Powodzenia.
  
 
Oki Dzieki sprawdze dzisiaj na podniesionym tyle czy sie trzęsie.. koła zmieniłem na nowe, więc to nie one... wymienie też poduszke pod skrzynią..jak zdąrze.. .. i zrobie jeszcze coś, obniże auto spowrotem i zobacze co bedzie wtedy się działo...
Jeśli chodzi o większe prędkości to nie wiem, nie próbowałem, bo auta nie da się prowadzić przy takich wibracjach
Pozdrawiam C-maniaków.....
  
 
Dla wszystkich prawdziwych C-fanów mam niestety nie najlepszą wiadomość. Z powodu niespodziewanych problemów technicznych ( ten pier.....y drążek!) oraz przez wysokie koszty projektu "Najszybszy Kadett C w Polsce" jestem zmuszony odsunąć na bok plany realizacji wyprawy C-Zima 2003/04. W tym miejscu chciałbym przeprosić wszystkich zainteresowanych udziałem w tej arcyciekawej i ultratrudnej ekspedycji.
Jednocześnie zawiadamiam, że istnieją już wsród klubowiczy dwie koncepcje KadeCiarskich wakacji 2004. Sprawa pojawia się tak wcześnie gdyż wczesna rezerwacja gwarantuje spore upusty.
Jeśli wśród Was (ze względu na "klimatyczność" wypadu wezmą w nim udział tylko C Kadetty) są osoby zainteresowane proszę o odzew. Wtedy postaram się przybliżyć szczegóły. Zapraszam i gwarantuje niezapomnianą przygode za nieduże pieniądze !!!
  
 
Niezły pomysł! Jak zrobie bryczke i bede miał pieieniądze to pewnie że tak tylko co będzie do wakacji ?
  
 
mhh-ja też z problemem
nie mam już pomysłów, a mój kadecik ma kapryrsy z odpalaniem -dopóki ma mnie kto popchnąć to jest jeszcze oki, ale jak sama na pustkowiu to gorzej, w niedobrota czasem ani razu nie chce sapnąć.
co mnie zastanawia to to, ze to już 2 rozrusznik a on po krótkim czasie robi takie same numery jak z tym poprzednim?
myślicie ze cos moze mniec wpływ na rozwalanie/niedzialanie rozruszników?
  
 
A akumulatorek ile ma lat? Może daje zbyt słaby prąd rozruchowy
  
 
Luz albo jesli akumulator dobry to gdzieś przebicie jest. Ja musiałem załozyc przekźnik i dopiero normalnie zaczoł odpalac
bo tak co raz musiałem go na krótko odpalać bo gdzies prąd ginoł. Fakt że ja mam przerabianą instalacje bo poprzedniemu właścicielowi się sfajczyła, bo zwarcia dostała na stacyjce czy coś takiego. Zresztą nei ważne jesli to nie wina rozrusznika to radził bym ci Patka abyś założyła przekaźnik mały koszt i zobaczysz moze to coś poprawi
  
 
Widzieliście tego kadecika z Allegro? całkiem niezły taki stalowy metalik http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=17372624
  
 
hm.. pyszne dwazero S .....
patkasunny sprawdź ten aku... bo coś faktycznie jest u Ciebie nie tak z prądami... tez mam z nimi pare problemików, ale głowa do góry, w końcu City to facet, popieścisz i będzie zadowolony..
  
 
Witam Wszystkich.
Yannosick, sorry ale w olsztyńskich hurtowniach wszędzie powiedzieli: przekładnia kadett c - NIE! . Na nufke sztukę, żyletę, igiełkę nie ma szans. A sprawdzali w magazynach swoich dostawców... tak więc dupa.

Pozdrawiam i count me in baby! (oczywiście w c-wakacje!).
  
 
Duze sa problemy z czesciami do Kadettow C? Jak sobie z tym radzicie?
  
 
To zależy. Z blacharki dostaniesz wszystko prawie jak nei u nas to w dobrym sklepie sciągną ci z Niemiec choc rozmawiałem z klientem z Rzeszowa i ja zapłaciłem za progi 55 zł szt. a on sciągna po 68 zł szt. z mechaniką przynajmniej silnika też nie ma raczej problemu bo się dowiadywałem przed remontem
  
 
Ok sorki zę nudze ale się zdecydowałem!!!
Policzyłem sobie koszt roboty i częsi jak bym chciał zrobic ten swój silniczek i poprawić zawieche to stwierdziłem ze mi się nie opłaca i lepiej wyjde montując drugi lepszy silnik

Szukam silnika ale powyżej 2.0l z automatem najlepiej na gaźniku. Może być też zupełnie skorodowany cały samochód, może wiecie gdzie coś stoi takiego aby serduszko w miare zdrowe miało.
  
 
Forest do czego masz pstryczek na desce rozdzielczej przy swiatlach?? Nie chodzi mi oczywsice o ten od gazowni...
  
 
W sumie to był on do niczego.. .. tzn wyglądał do niczego, ale i nie był podłaczony, więc go grzecznie wywaliłem.. .. teraz wnętrze wygląda troche inaczej, fotki kiedys tam wkleje nowe, jak je zrobie.... ....
Pozdrawiam.... ...
Jeśli chodzi o części to w dobrych sklepach bez problemu można je dostać, a jak nie to na szrotach....