Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-11-16 16:58:49 Zeby nie robić tu zbyt dużego utworzyłem nowy wątek pt. "Dział DOHC" - pomarzyć zawsze można... Zapraszam do wypowiedzenia się na ten temat (ofcoz w tamtym wątku ) |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-11-17 10:56:15 Nie przesadzajcie z jakimi cenami 4 tys ? 8 tys ?? czyja dobrze slysze??
Jestem teraz trakcie remontu wiec jestem na bierzaco a widzac wasze ceny to za glowe sie lapie... Panewki dorabiane 300 zl ? ja za swoje zaplacilem 120 zl bodajze nominal glowne i 3 szlif korbowe... nie bylo zadnych problemow... Fakt faktem ze z tlokami jest problem... jesli nie ma sie pieniedzy. Umnie rowniez 250zl/sztuka....
szok pierscienie geotze(dobrze napisalem?)zachodnie sa drosze od polskich i cena za komplet na 4 tloki to max 160 zl uszczelniaczy zaworowych oddzielnie nie kupowalem caly komplet uszczelek kosztowal mnie 150 zl a tam rowniez sa i uszczelniacze zaworowe to gdzie ten 1000zl ? za same czesci ????? |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-11-17 13:05:29
i tyle mniej wiecej kosztowały ale jeszce trzeba było zamienić ta kupe złomu w prawidłowo działający silnik czyli wymienić kilka dodatkowych drobiazgów jak pasek rozrządu bo stary po 1200 km nadawał sie do wyrzucenia, komplet zaworów, Fiatowskie a potym jak okazało sie ze niepasuja to robione na zamówienie fosforobrazowe prowadnice zaworowe. płytki regulacyjne, nowe poduszki silnika, termostat, przewody gumowe chłodzenia. wymiana gaźnika wraz z przewodami gumowymi do tego jeszce 10 l oleju silnikowego z filtrem oraz płyn do chłodnicy oraz odpowiedznia chemia do czyszcenia i uszcelnienia i drobiazgi typu wymiana wszystkich szpilek wraz ze specjalnymi śrubami i cieżko w to uwierzyć ale policzyłem na szybcika i wyszo mu ok 980 zł czyli tyle mnie kosztowało doprowadzeniesilnika do stanu używalnosci za same cześci nie licząc kosztów transportu, robocizny i innych opłat |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-11-17 13:20:24 Teraz to sie zgadza bo zrozumialem to tak ze za same uszczelniacze i pierscienie tysiac PLN mysle sobie ze zlota czy jak
prawada jest taka ze remonty sa kosztowne :> czy to 1,5 czy 2.0 aczkolwiek warto wydac troche wiecej i pozniej cieszyc sie normlana jazda nic meczyc sie z 1,5 |