[DOHC] 2,0 - to problemy z dostepnością częsci - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zeby nie robić tu zbyt dużego utworzyłem nowy wątek pt. "Dział DOHC" - pomarzyć zawsze można... Zapraszam do wypowiedzenia się na ten temat (ofcoz w tamtym wątku )
  
 
Nie przesadzajcie z jakimi cenami 4 tys ? 8 tys ?? czyja dobrze slysze??
Jestem teraz trakcie remontu wiec jestem na bierzaco
a widzac wasze ceny to za glowe sie lapie...
Panewki dorabiane 300 zl ? ja za swoje zaplacilem 120 zl bodajze
nominal glowne i 3 szlif korbowe... nie bylo zadnych problemow...
Fakt faktem ze z tlokami jest problem... jesli nie ma sie pieniedzy.
Umnie rowniez 250zl/sztuka....

Cytat:
po drugie ceny sa różne o czasem pierdoły kosztują kupe kasy mnie wymiana pierścieni i uszcelniaczy zaw. kosztowala ponad 1000 zł za same cześci


szok pierscienie geotze(dobrze napisalem?)zachodnie sa drosze od polskich i cena za komplet na 4 tloki to max 160 zl
uszczelniaczy zaworowych oddzielnie nie kupowalem
caly komplet uszczelek kosztowal mnie 150 zl a tam rowniez sa i uszczelniacze zaworowe
to gdzie ten 1000zl ? za same czesci ?????

  
 
Polecam jako żródło części Inter Cars, sam kupowałem tam panewki po 120 zł za kpl głównych i podobnie za korbowe-Federal Mogul-GLYCO-prima sort. Pompa wodna około 150 -dokłanie nie pamiętam. Nie mają niestety tulejek wałka pośredniego.
Popieram pomysł stworzenia odrębnego działu w celu wymiany doświadczeń i inform. handlowych z racji specyfiki tych silników.
  
 
Cytat:
2003-11-17 10:56:15, BARRY pisze:
Nie przesadzajcie z jakimi cenami 4 tys ? 8 tys ?? czyja dobrze slysze??
Jestem teraz trakcie remontu wiec jestem na bierzaco
a widzac wasze ceny to za glowe sie lapie...
Panewki dorabiane 300 zl ? ja za swoje zaplacilem 120 zl bodajze
nominal glowne i 3 szlif korbowe... nie bylo zadnych problemow...
Fakt faktem ze z tlokami jest problem... jesli nie ma sie pieniedzy.
Umnie rowniez 250zl/sztuka....

Cytat:
po drugie ceny sa różne o czasem pierdoły kosztują kupe kasy mnie wymiana pierścieni i uszcelniaczy zaw. kosztowala ponad 1000 zł za same cześci


szok pierscienie geotze(dobrze napisalem?)zachodnie sa drosze od polskich i cena za komplet na 4 tloki to max 160 zl
uszczelniaczy zaworowych oddzielnie nie kupowalem
caly komplet uszczelek kosztowal mnie 150 zl a tam rowniez sa i uszczelniacze zaworowe
to gdzie ten 1000zl ? za same czesci ?????





i tyle mniej wiecej kosztowały

ale jeszce trzeba było zamienić ta kupe złomu w prawidłowo działający silnik czyli wymienić kilka dodatkowych drobiazgów jak pasek rozrządu bo stary po 1200 km nadawał sie do wyrzucenia, komplet zaworów, Fiatowskie a potym jak okazało sie ze niepasuja to robione na zamówienie fosforobrazowe prowadnice zaworowe. płytki regulacyjne, nowe poduszki silnika, termostat, przewody gumowe chłodzenia. wymiana gaźnika wraz z przewodami gumowymi do tego jeszce 10 l oleju silnikowego z filtrem oraz płyn do chłodnicy oraz odpowiedznia chemia do czyszcenia i uszcelnienia i drobiazgi typu wymiana wszystkich szpilek wraz ze specjalnymi śrubami

i cieżko w to uwierzyć ale policzyłem na szybcika i wyszo mu ok 980 zł czyli tyle mnie kosztowało doprowadzeniesilnika do stanu używalnosci za same cześci nie licząc kosztów transportu, robocizny i innych opłat

  
 
Teraz to sie zgadza bo zrozumialem to tak ze za same uszczelniacze i pierscienie tysiac PLN mysle sobie ze zlota czy jak
prawada jest taka ze remonty sa kosztowne :> czy to 1,5 czy 2.0
aczkolwiek warto wydac troche wiecej i pozniej cieszyc sie normlana jazda nic meczyc sie z 1,5