Wałki rozrządu silnika 2.0 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety aż niewiele mi mówią te oznaczenia – ale w sumie nie za bardzo rozumiem na czym polega Twój problem. Myślę, że nie ma sensu „odszyfrowywać” tego „cyfrokodowania” – tylko po prostu porównać go z wałkiem ssącym – powinien być taki sam, poza zmianą położenia bolca ustalającego koło pasowe rozrządu.
  
 
Pytam bo w sumie nie wiem jaki kupiłem ssący czy wydechowy. Właściwie nie robi mi to różnicy ale wolałbym wydechowy. Za 150 zeta to było warto.
A tak na marginesie, to dzwoniłem do Świątka i dowiadywałem się o wałki. Kosztują 900 zł za nowe w wersji GT choć to w sumie bez różnicy bo w tej cenie zrobi i wyczynowe. Napawane ze starych będą 100 zł tańsze czyli 700 zł . Do tego można zamówić kółka z regulacją faz rozrządu za 150 zł sztuka, trzeba tylko dostarczyć stare . Po za tym zrobienie całej głowicy już z wałkami GT to koszt 1400- 1500 zł .W skład modyfikacji wchodzi polerowanie kanałów, komory spalania, modyfikacja kształtu przylgni i zaworów, planowanie no i oczywiście wałki. Za tą cenę dostajesz głowicę na gotowo, z ustawionymi luzami zaworowymi. A i jeszcze można zamówić kolektor wydechowy 4 w 1 za 1200zł ale to trochę drogo.