Tarcze hamulcowe - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proponuję tarcze i klocki ATE. Ostatnio zmieniłem na takie. Oma b kombi (Caravan - bardzo źle mi się to kojaży ) 1,6 tony (ze mną trochę więcej ). Zakładam ciąganie max. obciążonej przyczepy. Już przejechałem trochę brak bicia, grzania się, jakichkolwiek zapachów itd. itp. Jest po prostu tak jak powinno być
pozdr
maks
  
 
firma mi sie zle zpamietala, bynajmniej klockow, gorszego zlomu nie widzialem, przejechalem max 1000km i klocki popekaly zainwestuj w troche lepsze tarcze i klocki, w koncu to dla bezpieczenstwa, ja ogolnie teraz mam zestaw tarcz Brembo i koplt klockow Ferrodo i moge smiao polecic
  
 
Cytat:
zestaw tarcz Brembo i koplt klockow Ferrodo i moge smiao polecic




Mam to samo. Sprawuje sie swietnie. Od razu "biora".
  
 
Cytat:
2006-01-04 15:21:40, Vino pisze:
Mam to samo. Sprawuje sie swietnie. Od razu "biora".



Mam i ja....
A raczej miałem. W prawym kole popękała okładzina na klockach. Założyłem Textary dla odmiany. Brzytwy
  
 
Cytat:
W prawym kole popękała okładzina na klockach.



Podrobe jakas miales czy co ?
  
 
witam
mam jeszcze pytanie czy mocno sypie sie pył z klocków z zestawu tarcze ate i klocki ate bo na lato mam piekne 17-stki alu i lipnie by wyglądały całe zapylone
  
 
Cytat:
2006-01-04 17:26:09, Vino pisze:
Podrobe jakas miales czy co ?



Z IC to pewnie podróba
  
 
Cytat:
Z IC to pewnie podróba



To w takim razie ja tez na podrobach jezdze
  
 
Cytat:
2006-01-05 10:51:38, Vino pisze:
To w takim razie ja tez na podrobach jezdze



Podejrzanie tanie były. Coś ok. 120 zeta. Premium znaczy sie , nie Target
  
 
Cytat:
2006-01-05 12:18:30, kuba pisze:
Podejrzanie tanie były. Coś ok. 120 zeta. Premium znaczy sie , nie Target




Aaaaaa 120 to faktycznie.
Ja placilem jakies 280.
  
 
Cytat:
2006-01-05 12:27:03, Vino pisze:
Aaaaaa 120 to faktycznie. Ja placilem jakies 280.



Ze zniżką klubową ?
  
 
Zadyuch znizek, end user price.
  
 
Jeśli idzie o sypanie nie zauważyłem. Jeżdzę obecnie na stalowych felgach. Same 'łapy' wyglądają OK. Jedna banalna uwaga prowadnice muszą lekko 'chodzić' (w mojej omie były zapieczone, klocki prawie nowe, a tarcze owalne - nie nadające się do przetoczenia, ręczny rozsypany - bez okładzin), niestety a raczej 'stety' układ hamulcowy się smaruje tylko w odpowiednich miejscach coby się nie zapiekł, przycierał itd. itp.
W różnych wersjach omy są montowane rózne tarcze na przodzie i tyle. Trzeba dopilnować aby były wstawione właściwe U nas wszystko jest możliwe. Na tyle są tarczo-bębny. Ręczny hamulec powinien 'łapać' na piątym-szóstym ząbku, aby nie przycierał i oczywiście szczęki w odpowiednich miejscach powinny być posmarowane
Hamulce są podstawą bezpieczeństwa i moim skromnym zdaniem oszczędność może być pozorna, a na wynalazkach sę już naciąłem - ścierały się same tarcze albo klocki.
maks
  
 
Witam!!

Mam pytanie co do tarcz firmy Mikoda (poska). Słyszałem że sa bardzo dobre ludzie na innych forach wypowiadaja się ze sa ok i jeszcze u producenta można sobie zamówic wiercenie i nacinanie żeby dla oka ładniej wyglądały. Co sadzicie o tej firmie??

Cena ok 130zł szt do 3l nacinane i wiercone mowa o przodzie.
  
 
cena całkiem przyjemna Tez niedlugo czeka mnie robienie tarcz i klocków i chciałbym coś dobrego kupić. Myślałem także o nawiercanych i nacinanych tarczach, tylko wlasnie nie wiem jakie tarcze zakupić, więc takze podłączam sie do pytania o Mikodę. Klocki chce kupić Textary, co jeszcze polecacie?
Podobnie jak u przedmówcy Omcia A 3.0
  
 
Cytat:
Myślałem także o nawiercanych i nacinanych tarczac


Uuuu, ostro.... Bartek, przy takich tarczach trza koniecznie zaciski malować na pomarańczowo

A tak serio, to nie wiem czy jest sens dawać takie tarcze z seryjnymi zaciskami.



Cytat:
u producenta można sobie zamówic wiercenie i nacinanie żeby dla oka ładniej wyglądał

Perforacja i nacięcia na tarczy służy do odprowadzania gazów powstających podczas tarcia powierzchni klocka i tarczy. Zwiększa to skutecznośc działania h-ca.

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2008-04-06 12:51:30 ]
  
 
Cytat:
2008-04-06 03:35:27, fatboy82 pisze:
...Myślałem także o nawiercanych i nacinanych tarczach, tylko wlasnie nie wiem jakie tarcze zakupić...



ZIMMERMANN
  
 
Cytat:
2008-04-06 12:43:15, omegolotC30NE pisze:
Perforacja i nacięcia na tarczy służy do odprowadzania gazów powstających podczas tarcia powierzchni klocka i tarczy. Zwiększa to skutecznośc działania h-ca.



A odprowadzania ciepla? Jak hamuje z wiekszych predkosci gwaltownie (np. 220-130km/h) to pod koniec czuje bicie na kierownicy i co wiecej slysze jak to wali. Jak przejade kawalek, to przechodzi i nie ma hamowania ze stukami, czyli tarcze sie chlodza. Dlatego wlasnie myslalem o nawiercanych tarczach
Zaciski oczywiscie juz dawno pomalowane, ale na czerwono
  
 
jak można zamawiać nawiercanie i nacinanie to chyba lepiej przód i tył !!!
jak lans to na całego

sam kiedyś szukałem tylnych ciętych lub wierconych,może teraz już są do omy bo nie mogłem znaleźć.
Myślałem nawet o szukaniu przednich w/g rozmiaru w innych markach samochodów np. lupo,aroza itp.
  
 
Cytat:
2008-04-06 14:49:53, SEBA-OMEGA pisze:
ZIMMERMANN



calkowicie sie zgadzam, bardzo dobre tarcze
co do mikody - lipa, szkoda kasy