Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Golden_Flyer BMW 116 Gdańsk | 2006-05-23 08:53:02
Jaką blachę? Grubą I odkwaszoną Jeśli wyczyścisz blachę i spawy np. druciakiem na wiertarce na błysk, to nie musisz dawać brunoxa czy rc900 (brunox kosztuje ok. 10zł za opakowanie ca 20ml, rc900 w aerozolu - ok. 45zł za 400ml puszkę). Wystarczy unikor. Ja osobiście polecam "corr-active" - do nabycia w castoramie, maluje się tym kadłuby statków. Można kłaść nawet na rdzę powierzchniową (do iluś tam mikronów) i... wilgotną powierzchnię! Bardzio szybko schnie. Na to dałbym coś z asortymentu Bolla. A spawy przedtem zabezpiecz jakąś "mastyką", też najlepiej z Bolla. |
adolf999 Polonez 1.5LE Export Warszawa | 2008-10-16 19:11:03 A co myślicie o środku Boll? |
kosek Astra F >>> Mitsubis ... Świdnik | 2008-11-06 14:40:29 Ubawił mnie kolega, który zabezpiecza podwozie farbą olejną. Może było to dobre 30 lat temu gdy na rynku oprócz octu i szamponu zielone jabłuszko nie było nic więcej.
Bez obrazy oczywiście, ale świat i technologia idzie do przodu. |
aprzedworski Warszawa | 2011-10-04 18:45:46 Witam
A ja polecam rewolucję na rynku zabezpieczania podwozi. Jako jedyni w Polsce zabezpieczamy podwozia w technologii Line-x specjalnym poliuretanem. Proponujemy antykorozyjne zabezpieczenie podwozia najnowszą na polskim rynku technologią. Powłoką grubości 2 mm z czystego poliuretanu. Poliuretanowa powłoka LINE-X Warszawa chroni podwozie samochodów przed korozją i mechanicznym uszkodzeniem. Nanoszona pod wysokim ciśnieniem dociera w trudno dostępne miejsca. Trwale przywiera do podłoża zapewniając doskonałą ochronę, wytrzymałość na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne i zabezpieczenie przed wilgocią i korozją. Nie ściera się. Nie łuszczy. Szczelnie chroni przed rdzą. Przygotowanie podwozia przed naniesieniem warstwy ochronnej LINE-X zajmuje ok. 6 godziny. Poliuretan zasycha w ciągu 5 sekund dlatego pojazd natychmiast nadaje się do eksploatacji. Naniesiona powłoka nie wymaga uzupełniania w przyszłości i jest zabezpieczeniem na stałe. Nasza technologia stosowana jest przy zabezpieczaniu pojazdów bojowych Armii Stanów Zjednoczonych w misjach wojskowych w Iraku i Afganistanie, a Line-X został uznany za partnera strategicznego Departamentu obrony USA. Jeżeli jesteście zainteresowani piszcie na maila aprzedworski@gmail.com lub dzwońcie 784035454 |
alvax nissan 200sx Nowy Sącz | 2012-07-17 16:06:10 Witam.
Moim zdaniem, aby konserwacja odniosła pożądany skutek w postaci długoletniego użytkowania samochodu, bez konieczności okresowych poprawek, czyli szczotkowania, skrobania, smarowania mazidłami różnego rodzaju i po zimie, odnowa ta sama robota, to należało by bardzo starannie przygotować powierzchnię pod te mazidła. A raczej pod dobry podład, na który dopiero można stosować jakieś dobre środki konserwujące. Nie wiem o tym, a żyję już trochę na tym świecie, aby któraś fabryka, przed zabezpieczaniem podwozia, poddawała je piaskowaniu, wyjaławia się gołe gładkie blach, prawie błyszczące, w nadziei, że tak przygotowanej powierzchni, będzie się trzymać każda farba konserwacyjna, a po kilku latach, okazuje się że odłazi płatami. Tylko odpowiednio chropowata powierzchnia, działa jak magnes i gwarantuje dobre i trwałe przywieranie farby. Sprawdzone środki konserwujące, po wyschnięciu, mają strukturę zbliżoną do struktury gumy, więc takich środków należy szukać, nie koniecznie markowych i przeważnie drogich. To by było na tyle, a tak nawiasem mówiąc kuknijcie tutaj: Motoryzacja - pasja i dobra szkoła?..., aby zobaczyć na filmie jak szybko przygotować powierzchnię pod dobry podład, a później lakier. Pozdrawiam. |