Zabezpieczenie podwozia - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-04-05 19:33:01, kiepas96 pisze:
ja wymieniam całe progi i bede naprawiał podłoge (duzo dziur) progi mam gotowe ale co z podłągą? jaką blache polecacie i czym zabezpieczyc? Ile kosztuje ten brunox? Jak zabezpieczyc spawy?



Jaką blachę? Grubą I odkwaszoną Jeśli wyczyścisz blachę i spawy np. druciakiem na wiertarce na błysk, to nie musisz dawać brunoxa czy rc900 (brunox kosztuje ok. 10zł za opakowanie ca 20ml, rc900 w aerozolu - ok. 45zł za 400ml puszkę). Wystarczy unikor. Ja osobiście polecam "corr-active" - do nabycia w castoramie, maluje się tym kadłuby statków. Można kłaść nawet na rdzę powierzchniową (do iluś tam mikronów) i... wilgotną powierzchnię! Bardzio szybko schnie. Na to dałbym coś z asortymentu Bolla. A spawy przedtem zabezpiecz jakąś "mastyką", też najlepiej z Bolla.
  
 
A co myślicie o środku Boll?
  
 
Ubawił mnie kolega, który zabezpiecza podwozie farbą olejną. Może było to dobre 30 lat temu gdy na rynku oprócz octu i szamponu zielone jabłuszko nie było nic więcej.
Bez obrazy oczywiście, ale świat i technologia idzie do przodu.
  
 
Witam

A ja polecam rewolucję na rynku zabezpieczania podwozi. Jako jedyni w Polsce zabezpieczamy podwozia w technologii Line-x specjalnym poliuretanem. Proponujemy antykorozyjne zabezpieczenie podwozia najnowszą na polskim rynku technologią. Powłoką grubości 2 mm z czystego poliuretanu.
Poliuretanowa powłoka LINE-X Warszawa chroni podwozie samochodów przed korozją i mechanicznym uszkodzeniem.
Nanoszona pod wysokim ciśnieniem dociera w trudno dostępne miejsca. Trwale przywiera do podłoża zapewniając doskonałą ochronę, wytrzymałość na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne i zabezpieczenie przed wilgocią i korozją. Nie ściera się. Nie łuszczy. Szczelnie chroni przed rdzą.

Przygotowanie podwozia przed naniesieniem warstwy ochronnej LINE-X zajmuje ok. 6 godziny. Poliuretan zasycha w ciągu 5 sekund dlatego pojazd natychmiast nadaje się do eksploatacji. Naniesiona powłoka nie wymaga uzupełniania w przyszłości i jest zabezpieczeniem na stałe.

Nasza technologia stosowana jest przy zabezpieczaniu pojazdów bojowych Armii Stanów Zjednoczonych w misjach wojskowych w Iraku i Afganistanie, a Line-X został uznany za partnera strategicznego Departamentu obrony USA.

Jeżeli jesteście zainteresowani piszcie na maila aprzedworski@gmail.com lub dzwońcie 784035454

  
 
Witam.
Moim zdaniem, aby konserwacja odniosła pożądany skutek w postaci długoletniego użytkowania samochodu, bez konieczności okresowych poprawek, czyli szczotkowania, skrobania, smarowania mazidłami różnego rodzaju i po zimie, odnowa ta sama robota, to należało by bardzo starannie przygotować powierzchnię pod te mazidła.
A raczej pod dobry podład, na który dopiero można stosować jakieś dobre środki konserwujące. Nie wiem o tym, a żyję już trochę na tym świecie, aby któraś fabryka, przed zabezpieczaniem podwozia, poddawała je piaskowaniu, wyjaławia się gołe gładkie blach, prawie błyszczące, w nadziei, że tak przygotowanej powierzchni, będzie się trzymać każda farba konserwacyjna, a po kilku latach, okazuje się że odłazi płatami. Tylko odpowiednio chropowata powierzchnia, działa jak magnes i gwarantuje dobre i trwałe przywieranie farby. Sprawdzone środki konserwujące, po wyschnięciu, mają strukturę zbliżoną do struktury gumy, więc takich środków należy szukać, nie koniecznie markowych i przeważnie drogich.
To by było na tyle, a tak nawiasem mówiąc kuknijcie tutaj: Motoryzacja - pasja i dobra szkoła?..., aby zobaczyć na filmie jak szybko przygotować powierzchnię pod dobry podład, a później lakier.
Pozdrawiam.
  
 
Ja całe podwozie i elementy zawieszenia jaki profile zamnkniete zabezpieczam z powodzeniem w poldku z95r oraz maluchu 78r. mieszanką składającą się z fluidolu, wazeliny technicznej oraz oleju silikonowego