Glosny silnik.. - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
eee. przy wolnych obr mikser nei ma aż takiego wpływu.
Ja by posprawdzał zapłon dokładnie!!!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:55:44, OLO pisze:
eee. przy wolnych obr mikser nei ma aż takiego wpływu. Ja by posprawdzał zapłon dokładnie!!!



wg mechanika zaplon jest za wczesny.. w pon jade sprawdzac..
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:55:44, OLO pisze:
eee. przy wolnych obr mikser nei ma aż takiego wpływu. Ja by posprawdzał zapłon dokładnie!!!



zapłonowy maniak
(Olo zawsze sprawdza zapłon - i chwała mu za to )


  
 
taa. jak składałem silnik to nie sprawdziłm dokładnei poprawnosci nacięcia znaczków na nowym kole pasowym
to było tylko 5 stopni opóxnienia... Ja sie nie dziwie dlaczego nie słyszałem stukowego po lekkim przyśpieszeniu.


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-19 00:07:33, OLO pisze:
taa. jak składałem silnik to nie sprawdziłm dokładnei poprawnosci nacięcia znaczków na nowym kole pasowym to było tylko 5 stopni opóxnienia... Ja sie nie dziwie dlaczego nie słyszałem stukowego po lekkim przyśpieszeniu.



no takk... i jak zwykle już nie wiem o co chodzi...

chodzi o to, że przy zakładaniu trzeba przykręcić je w odpowiednim położeniu, tak?
czy sprawa jest bardziej złożona...?



[ wiadomość edytowana przez: makaveli dnia 2004-12-19 00:10:54 ]
  
 
Cytat:
2004-12-19 00:03:23, Makaveli pisze:
zapłonowy maniak (Olo zawsze sprawdza zapłon - i chwała mu za to )



mechanik w ciagu kilku minut chcial mnie wtajemniczyc w mega wiedze o poldim ale mu sie to nie udalo z tego co zrozumialem to to co dotyczy zaplonu to mam po czesci z fiata 132 a po czesci ze "zwyklego" poldka.
Ps. podobno wal tez mam jakis skaldany z roznych modeli... same jaja...)
  
 
Cytat:
2004-12-19 00:11:08, pajczaki pisze:
mechanik w ciagu kilku minut chcial mnie wtajemniczyc w mega wiedze o poldim ale mu sie to nie udalo z tego co zrozumialem to to co dotyczy zaplonu to mam po czesci z fiata 132 a po czesci ze "zwyklego" poldka. Ps. podobno wal tez mam jakis skaldany z roznych modeli... same jaja...)


hehe, ja też mam kopułkę i moduł od Włocha (Olo popraw mnie jeśli coś popieprzyłem )
  
 
Cytat:
2004-12-19 00:11:08, pajczaki pisze:
mechanik w ciagu kilku minut chcial mnie wtajemniczyc w mega wiedze o poldim ale mu sie to nie udalo z tego co zrozumialem to to co dotyczy zaplonu to mam po czesci z fiata 132 a po czesci ze "zwyklego" poldka. Ps. podobno wal tez mam jakis skaldany z roznych modeli... same jaja...)


możłiwe ze masz aparat poldkowy z wałkiem od 132. To dobre rozwiązanie. Moze nawet faniejsze niz seryjny włoski aparat.
A co do wału napędowego - to normalna. Przód sie bierze ze 132, tył z poldka.
Mak - ty masz kopułkę normalna (DF/PN), ale masz wczesną wersje aparatu elektronicznego z czujnikiem impulsów podobnym (albo takim samy nawet) jak w f132. Jest to rzadko spotykany aparat 4496


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2004-12-20 13:48:27 ]
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:20:10, BolimA pisze:
16 letni poldek z dwojka musi byc glosny - takie sa odwieczne prawa natury



nie musi

a wracajać do problemy kolegi to z opisu niewyglada to tak żle ale wymaga wysokiej klasy mechanika a o takiego trudno wiec skożystaj z propozycji ola
  
 
witam mam problem z halasem w moim poldoroverze.chodzi mi o bardzo glosnbe buczenie podczas przyspieszania na niskich i srednich obrotach.jest az tak glosne ze wszyscy ludzie sie za mna patrza jak jade.z katalizatorem bylo tak samo jak ze strumienica teraz,tylko ze teraz jest troszke mocniejszy.najbardziej jest to dokuczliwe jak jestem obciazony i musze troche deptac mu.dodam jeszcze ze mam zalozony gaz i nie wiem czy moze mikser ma za mala srednice przelotu?
i jeszcze jedno.jak np odjezdzam ze skrzyzowania i dam mu do konca,to przy przelaczeniu na drugi bieg lekko sie przydlawi,ale pojdzie.osiagi ma prawidlowe.