Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() LimaK Corolla E9 Warszawa | 2005-01-22 14:41:47 Przeciez Mitsubishi Mirage w tym 1.6 mial turbine... Nie dalej jak rok temu znajomy mial jedynego Mirage w klubie mitsubishi, kupionego z silnikiem rozlozonym na czesci w bagazniku (tłok sie rozlecial i w ASO nie potrafili go zlozyc - a wystarczylo dorobic ![]() ![]() A że to byl okres kiedy ja wlasnie dostalem swojego Pony to dopatrzylismy sie ze to praktycznie to samo auto: plyta podlogowa i wnetrze ![]() ![]() A ostatnio zaczalem sie interesowac Getzem, i po blizszym kontacie stwierdzam ze nawet 1.3 to calkiem ciekawe autko. Ktos probowal moze zesrawic osiagi Getza 1.3 z Ponym 1.5? Jak wypadaja podobnie to jush zaczynam zbierac na Getza ![]() [ wiadomość edytowana przez: LimaK dnia 2005-01-22 14:52:57 ] |
![]() LimaK Corolla E9 Warszawa | 2005-01-22 14:56:47 Widzisz Mac, nie wiedzialem ze byly dwa silniki 1.6 w nim ![]() Jest na forum posiadacz Getza 1.3 który ma ochote porownac przyspieszenie z Ponym ? A jakie sa predkosci maksymalne Getza 1.3 i 1.6? |
![]() eqs HF MEMBER Accent Żarów | 2005-01-22 17:25:41 sadze ze pony przy starcie zostal by z tylu a pozniej to juz ciezko tego malego diabla dogonic ;D
176 km/h ? z silnikiem 1.6 to cos tu jest nie tak... tyle to moj accent idzie z 1.3 wiem ze to tylko suche dane z katalogu hmm widocznie z tego silniczka 1.6 da sie jeszcze wiecej wyciagnac ale zrobili zeby byl oszczedniejszy i mniej zawodny bo silnik w accencie 1.3 jest dosc mocno wykrecony - tak mi sie zdaje... PS. ja chetnie bym porownal 1.3 getza z accentem 1.3 bo cos te silniki sa dziwne.... [ wiadomość edytowana przez: eqs dnia 2005-01-22 17:38:09 ] |
kurzy79 bochnia | 2005-01-22 18:29:09 nie musze tego wlasnie robic w aso tylko u chłopaków w v-techu koszt całej operacji w zaleznosci od tłumika.........ale nie przekroczy 2000 zł ![]() |
![]() eqs HF MEMBER Accent Żarów | 2005-01-23 01:03:21 ja sadzilem ze zrobili to bardziej zeby silnik mial wieksza zywotnosc ![]() No jak Cie mija getz z 190 km/h na liczniku to zaczyna juz imponowac ![]() |
kurzy79 bochnia | 2005-01-23 16:13:48 w katalogach podaja maxymalną predkośc którą mozesz jechac bez wpływu na zywotność silnika wiec nigdy nie jest to predkość jaką wyciągnie auto bo przy 190 mysle (choć jeszcze nie sprawdzałem) że bedzie grubo powyżej 5000 obr/min a to na dłuzsza mete zabije silnik ![]() |
kurzy79 bochnia | 2005-01-24 13:57:27 MacTB........pierwsze to sie pytałem jaki jest koszt sprowadzenia wersji 1.6 ale kwota ok 50 tyś zł mnie odstraszyła ( yaris Tsport jest tańsza )
PS. a mozna wiedzieć ile ciebie wyniosło sprowadzenie tego autka |
![]() MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-01-24 14:11:21 Co do ceny to... hmmm...
Powiem tak: warto było zapłacić tyle ile zapłaciłem. Wszystko skalkulowałem a priorytetem było kupienie 3 drzwiowego hatchbacka z możliwie największym silnikiem za możliwie najmniejsze pieniądze. Getz najlepiej trafił w moje oczekiwania i wymagania. Mimo, że czekałem na niego bardzo długo to i tak uważam że nie mogłem wybrać lepiej ![]() Ile mnie wyniosło... Nie chciałbym rozpowszechniać takich informacji na forum publicznym. Jeśli kiedyś poznamy się osobiście (a mam nadzieję, że tak), to wtedy Ci powiem... i myślę że mocno się zdziwisz ![]() |
kurzy79 bochnia | 2005-01-24 14:44:28 no wiec widzisz mactb wyszło cie to uczciwie i mysle ze jak by ci krzykneli 50 tyś to byś sie zawachał bo 15 tyś za sam silnik :/ troszke dużo |
![]() MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-01-24 15:12:58 Masz 100% racji... gdyby zaśpiewali 50 tysięcy to bym się nie zdecydował. Albo bym jeździł 1,3 albo autem innej marki z 1,6. I raczej byłoby to drugie... |
kurzy79 bochnia | 2005-01-24 15:30:39 MacTB getza masz w 100% seri czy coś w nim dłubałeś ( chodzi mi o sprawy silnikowe itp ) |
![]() MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-01-24 15:52:07 100% seria.
Władowałem kasę w koła, a osiągi silnika są dla mnie satysfakcjonujące (przynajmniej na razie). Jeśli będę coś robił to będą to: 1. Hamulce - seria jest naprawdę przyzwoita, ale ja jednak najbardziej cenię sobie bezpieczeństwo i zainwestuję w lepsze tarcze (pewnie nacinane, takie już kiedyś miałem i byłem naprawdę zadowolony) i klocki. 2. Zawieszenie - tu znów seria spisuje się bardzo dobrze, ale chciałbym go zbliżyć do ziemi o jakieś 30mm. Niektórzy twierdzą że Getz jest vanowaty i trudno nie przyznać im cienia racji ![]() 3. Wydech - raczej coś bardzo delikatnego i niepozornego, bo najeździłem się już z wolnym wydechem i przyznam się że mam dosyć ![]() Wszystko zależy od finansów... aktualnie nie stać mnie na wkładanie w samochód... W planie na wiosnę jest porzadne audio bo teraz jest straszna prowizorka i tylko czekam na dobre ocieplenie żeby się za to wziąć. |
kurzy79 bochnia | 2005-01-25 09:30:49 a w getzie 1.6 nie ma nizszego i twardszego zawieszenia niz w 1.3 ? hyundai ma w sprzedazy jakies sprezynki obnizające wiec myslałem ze to te sprezyny co sa seryjnie w 1.6 |
![]() MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-01-25 13:43:27 Te sprężynki obniżające to nie są seryjne sprężyny Getza 1,6.
1,6 i 1,3 stoi na takiej samej wysokości i z tego co wiem zawieszenie niczym się nie różni (tak samo zresztą jak i hamulce). [ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2005-01-25 14:03:14 ] |