DZIAŁ ---- SENATOR - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ok dzieki za informacje w tej chwili bede wlewal olej syntetyczny w serwisie opla taki mi zaproponowali i niech tak pozostanie , ciezko mi powiedziec jaki olej byl zalany ale od nowosci nie byl wymieniany (przynajmniej nie znalazlem wzmianki w ksiazce) ostania wymiana oleju w silniku lipiec 2002 wlano mobil 1 0W/40 wiec chyba syntetyk a raczej na pewno i co ciekawe ostatni przebieg wpisany w ksiazke to 68tys km (07.2002) w tej chwil autko na zegarze ma 74 tys i wydaje mi sie ze jest to realne chociaz ktoz to wie.... W kazdym razie dziekuje za szybka odpowiedz


POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH KLUBOWICZOW
  
 
Heva ma rację 40.000km. Dbaj o olej w przekładni a będzie Ci służyć wiecznie (jak moja babunia ) A no i wymienić olej możesz sam a koszty wymiany w warsztacie niepowinny przekroczyć 150zł z olejem. Pamiętaj tylko że z automatu nigdy niespłynie cały olej i koniecznie sprawdź ile się dolewa.

Felu czy przypadkiem Twój Senio niejest czarny i niekupiłeś go w Krakowie???
  
 
dodam tylko: brak listy na tylnym lewym progu?
  
 
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Senatorka B 30Ne od 4mcy i mam pytanie drobne. Czy w desce digital jest jakiś silniczek? bo od pewnego razu słyszę takie warczenie. Pozdrawiam sympatyków tej furki
  
 
Robercik Ty wiesz o co chodzi .

Szpila weź pod uwagę że ja mam A ale... wydawa mi się , że silniczka tam żadnego niema bo niby co miałby tam robić??? Jest impulsator na skrzyni biegów ale wątpię żebyś to chałasowało. Hmm czy jest to taki buuu (wybacz sposób wypowiedzi) czy jest to jakiś inny dzwięk. Postaraj się to opisać proszę a my postarmy się pomóc.
  
 
Witam!
U nas Bartku jest silniczek do napędu drogomierza, ale w nowszych Senatorach brak. I dlatego nic mi do głowy nie przychodzi co to może być
  
 
Cytat:
2003-04-27 23:55:29, Szpila pisze:
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Senatorka B 30Ne od 4mcy i mam pytanie drobne. Czy w desce digital jest jakiś silniczek? bo od pewnego razu słyszę takie warczenie. Pozdrawiam sympatyków tej furki



pewnie Tobie nie pomogę, ale opisze cos takiego: mnie się wydobywa taki dźwięk jakby (!) z zegarów, taki warkot/terkot (trrrrrrrrr ) jakby silniczka własnie... okazało się że to ... wtryskiwacz paliwa mi tak głośno chodzi (na gazie przestawało), zwłaszcza zimą. A już chciałem deske ściągać. Wlałem STP do wtrysków, przegoniłem i się wyciszył. Teraz terkota na mrozie tylko, a więc mam dużo czasu jeszcze
  
 
Witam, Witam !
U mnie w zegarach nic na szczęście nie chrobocze, ale wpadłem tu z czystej ciekawości, bo widzę że coś o Senatorach się tu dzieje.
Sorry, że nie na temat ale widzę tu także spotkanie dwóch speców od A2, więc przyłączam się żeby było nas trzech. Pozdrawiam.
  
 
No tak grzesiu ale oni mają drogomierz cyfrowy poprawcie jeśli się mylę. Mój się zacią więc przynajmniej nietrzeszczy

Niemasprawy Miki zawsze miło zobaczyć ikonke kolejnej bestji w wątku. Możemy tu sobie zrobić mini Forum-Senatorowe. Co wy na to panowie? Tylko pamiętjcie że grawitacja ściąga ten wątek błyskawicznie w dół

[ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2003-04-29 23:37:26 ]
  
 
FELU jak oznaczona jest u ciebie blokada tylnego mostu??????????????

może to jest śnieżynka( * )???
opisz proszę jak to działa.

pozdro mega_3 i jego omega 3,0sej
  
 
rzeczywiscie sniezynka jest kolo lewarka ale autko kupilem 3 tyg temu i nie bylo okazji sprawdzic w zimie jak to dziala jadac po suchym automat zmienia biegi jak mul strasznie powoli ale jak to sie ma np na podjazdach nie wiem powiem jak sprobuje ale to naszczescie dopiero za 4-5 miesiecy
  
 
Cześć!
Śnieżynką nie włącza się blokady mostu, a ruszanie z wyższego biegu niż jedynka(chyba jest to nawet 3 bieg) w celu uniknięcia poślizgu. Tylny most ma co najwyżej zwiększone tarcie.
  
 
czyli wlasciwie jak to jest do czego sluzy ten wlacznik moze ktos wie i moze podzielic sie swoimi doswiadczeniami
  
 
sprawdzałem przy (*) moja omesia rusza z 3 i żadnej blokady nie mostu nie mam. a (*) jest takim uproszczonym systemem antypoślizgowym

FELU czy masz jeszcze jakis inny włącznik do tej blokady mostu czy tylko jest ta (*).

pozdro mega_3 i jego 3,0sej
  
 
Sorry że się wam wpinam w rozmowę ale mam pytanko.
Widzałem Senatora A i na jego masce było dosyc pokaźnych rozmiarów uwypuklenie co tam za silnik siedział? Ta myśl mnie dręczy i nie daje spokoju. Byłbym wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
  
 
Hehe! No niestety nie chowa się tam 8-mio litrowa V8 To tylko "diesel" 2,3 litra. Jest wyższy od bęzynki i stąd to wytłoczenie. Rekordy też tak miały.
  
 
Dzięki GregD. Już jestem usatysfakcjonowany.
  
 
Gieroy powiem Ci jeszcze w dodatku że jest to Senator siostry pana Kiszzzzteina (jego mać) który ma maskę od Rekorda i tył również od Rekorda silnik jak Grzesiu zuważył 2.3D jest także od Rekorda i nie niejest to Comodore. Ogólnie ktoś spierdolił świętość jaką jest A2 w imię "niechce mi się szukać to dospawam tył od czego innego". Wyrok: Cięzkie roboty w śląskich kopalniach węgla. Niemamowy o przedterminowym zwolnieniu. Wiaderko kilof i 800% normy
  
 
Bartek uwielbiam twoje komentarze!!!

Pozdrawiam
  
 
Pozdrawiam wszystkich, i diękuję za zainteresowanie się moim postem. Do tego chrobotania się przyzwyczaiłem{to taki mój świerszczyk w aucie } Pomysł z forum Opla Senatora,mam nadzieję,że kiedyś powstanie bo błądze po necie z moimi myślami i pytaniami. Nie dawno odkryłem u siebie taką chłodniczkę w nadkolu, wygląda mi na oleju. I tak sobie grzebię po troszkę. Pozdrawiam Szpila