Silniki 1.6 1.8 2.0 do poloneza tanio z gwarancją !!!!!!!!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć!
Ponieważ mój wspólpracownik zamieścił tą propozycję używając własnego prywatnego loginu, wczoraj utworzyłem własne konto o nazwie argenta_arti. Aktualnie wszystkie wypowiedzi na temat przekładek będą pochodziły z loginu argenta_arti.

Co do kwesti mostów to mamy do wyboru dwa rodzaje przeróbek:
- przekładka "bebechów"
- dospawanie odpowiednich wieszaków do mostu fiatowskiego (na odpowiednim szablonie).
Wykonujemy tą przeróbkę w sposób drugi tzn. za pomocą specjalnie wykonanego szablonu. Co zapewnia odpowiednie położenie wszystkich wieszaków.
Kwesia ceny tak żywo komentowana, nie jest stała. Jeszcze dwa miechy temu z warsztatu schodziły poldki z zamontowanymi silnikami (bez remontu) pochodzącymi z aut i były w cenie 400 zł plus 150 skrzynia. Ale to było i wielka dostępność tanich silników (zespołow napędowych) na dzień dzisiejszy jest skończona. Wspomnę tylko o tym że silniki były jak najbardziej legalne i nie było w nich żadnych przekrętów. A co do aktualnej ceny to:
Osoba zainteresowana niech skontaktuje się mailem ze mną argenta@pf.pl i uzgodnimy wtedy co to ma być, po okolo tygodniu odeślę maila z potwierdzeniem czy jest taki zespól napędowy i dalej uzgodnimy całą operację tzn. kiedy, co i za ile.
Nie lubię pieniactwa i cwaniactwa, jak ktoś ma ochotę denerwować to niech sobie odrazu da na wstrzymanie!!!( zwłaszcza na forum)
  
 
Z tego co się orientuje to sprawa jest nie aktualna!!!!!!
Koleś stracił dojścia do silników i części!
  
 
A SMP ma stałe dojścia
  
 
Cytat:
2003-05-09 10:10:09, Piotrek389 pisze:
A SMP ma stałe dojścia



Jeździ do Włoch ?
  
 
Cytat:
2003-05-09 10:10:09, Piotrek389 pisze:
A SMP ma stałe dojścia



Dojścia to wy macie

wybór też bardzo dobry

nawet szybkośc obsługi nie zła (1 dzień )

Ale potem to zaczynają sie schody otrzywiście nie z waszej winy ale to obniża zaufanie dla was oraz powoduje extra opłaty na prezety dla klijetów . swoją drogą ciekawe co ja dostane w promocji

  
 
Cytat:
2003-05-09 13:32:20, bodziot pisze:
(...)
Ale potem to zaczynają sie schody otrzywiście nie z waszej winy ale to obniża zaufanie dla was oraz powoduje extra opłaty na prezety dla klijetów (...)



  
 
ale o co chosi??
  
 
Juz wyjaśniam całą sprawe

bo ja zawsze mam pecha w poszukiwaniu silnika 2 razy tafiłem na ciekawy okaz w przystepnej cenie i własciciele twierdzili ze sa na nie papiery ale jak przyszło co do czego to nie mogi ich znależść i szukają u poprzernich włascicieli. wiec bedąc mocno w nerwiony przy pomocy PIotrka 389 skontaktowałem sie z kol SerU i uzyskałem zapewnienie ze coś sie napewno znajdzie. Na stepnego dnia telefon - SerU mówi mi ze specjaknie dla mnie wygrzebał gdzieś 1.8 ze wspomaganiem za 1500 zł. ja na to ze go biore. i w dniu w krórym umówłem sie z SerU na rozmowe w celu dogrania interesu biedak mnie zmatrwił ze i na ten silniczek gość nie może wygrzebać Papierów i na pocieszenie dodał ze ma na oku jeszce 2 2litrówki o podobnym stanie prawnym. Obawiam sie wieć ze chyba będe musiał zreanimować swoje stare 1.5 bo w rzyciu nie kupie silnika

Niemiał człowiek problemu kupił POLONEZA

[ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2003-05-09 19:47:13 ]
  
 
Bo i największy problem jest z papierami! A wogóle to w Częstochowie na ul. Warszawskiej jest firma Moto Italia gostek ma tam kilka silników DOHC więc kto chce może tam uderzyć sam kupowałem tam silnik do argenty 2.0IE i papiery były, i silnik wporządku! Tak wogóle to we Włoszech jest tych silników od zarąbania tylko na fakturze i w odprawie celnej musi być że jest to blok silnika a nie silnik!!!!! I najlepiej żeby to robiła jakś firma!
  
 
Przepraszam za wyciaganie starego tematu, ale mam kilka pytan odnosnie rozwiercania, tyle, ze nie dwulitrowki lecz 1,6. Mam mozliwosc kupienia za smieszne pieniadze 132 z silnikiem 1,6 z tlokami 80mm. Silnik ma wlozone tloki od poldka z dodatkowymi wyfrezowaniami na zawory, ale ze przez jakis czas stal bez glowicy.... Czy probowal ktos rozwiercac taki blok pod niminalne tloki 84mm. Jak bedzie to chodzic na tlokach od 2.0 (plaskei denka)? Moje 1,8 z amerykanskiej wersji 131 mialo wlasnie 1.8 z plaskimi tlokami, tyle, ze tam byl ECR. Bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie.

Ups. mialo byc w poscie o rozwiercaniu 2.0

Przepraszam za pomylke
  
 
Więc ja próbowałem i kiepo, niestety. Po pierwsze za cienkie są ścianki cylindrów na rozwiert 80mm -> 84mm. Dla wyjaśnienia – nie sądź, że stare 1.6 ma po prostu tylko grubsze ścianki cylindrów niż 1.8. Maksymalny jaki wg mnie wyda to 83mm i już zahacza się o pewną granicę ryzyka zdeformowania lub pęknięcia kadłuba. Za bezpieczny byłbym skłonny uznać rozwiert na 82mm. Po drugie – rozwiercając ten silnik bardzo niebezpiecznie zbliżasz się do kanału wodnego, który przy max. rozwiercie może podawać wodę wprost do 4 cylindra jeśli tylko głowica się minimalnie źle ułoży lub nie najlepsza będzie uszczelka. Wyjaśniając o co chodzi – nieco inaczej rozstawione są otwory kanałów wodnych w silnikach na tłokach 80mm – skrajne ze względu na cieńsze ścianki znajdują się bliżej o jakieś 3-4 mm środka cylindra. Więc tu by trzeba było trochę kombinować – zaspawać te otwory, nawiercić nowe wg uszczelki pod silniki 84mm i splanować kadłub i głowicę po tej operacji lub pobawić się w ten sposób z kadłubem (łatwiej to zrobić niż w głowicy) i wymienić głowicę na nowszą ale znów pojawia się problem odprężenia, bo nowsze miały większą pojemność komór spalania. Samą uszczelkę podgłowicową raczej należałoby dorobić. No i zostaje problem zdobycia tłoków – próbowałem coś dopasować i średnicą cylindra (nominały 82 do 82,8 nadwymiaru) znalazłem „coś niecoś” realnego (finasowo) od łady (silnik 1.7 bodajże) ale nie wiem czy na 100% podejdą bo nie zdołałem się dowiedzieć o wysokość krawędzi denka tłoka od osi sworznia (w dohc na tłokach 84 mm wynosi on 38 mm) i średnicy sworznia tłokowego. Aha – z tego co mi wiadomo to te tłoki od 1,7 były wklęsłe (ale tu mogę się mylić, może istnieją, bo w tych ładach i mnogości wersji to można się pogubić) , a tu płaskie to raczej minimum, żeby uzyskać przyzwoity stopień sprężania i nie dam żadnej części ciała, że nie będzie za mało (wtedy trzeba będzie dość ostro zdjąć z dolnej powierzchni głowicy – z jakie 1,5...2 mm).
Co to wszystko da? Z 1592 ccm poj. skokowej uda się wycisnąć od 1673 do 1705 ccm (w zależności o średnicy zastosowanych tłoków). Czy warto? Nie wiem, oceń sam.
  
 
dzieki wielke za sugesrie- zobacze co da sie z tym zrobic. czy warto.hmm...za 200zl mam cale 132 na motylkach, ze wspomganiem i nieprzebijanym dohc. Tak czy owak wezem to auto i bede sie martwil co sie da z tego zrobic. W ostatecznosci zobacze czy nie da sie zrobic szlifu pod kolejne przerabiane tloki z poloneza. Silniczek byl ponoc po remoncie, tyle ze szlak trafil glowice, ktos ja zdjal i slad po niej zaginal. a do cylindrow dostala sie woda. Skoro twierdzisz ze glowica od silnikow z tlokami 80 byla inna, nie pozostaje mi nic innego jak usmiechnac sie do jednego znajomego ktory ma taka glowice.
  
 
..nie moge sie powstrzymac-A NIE MÓWIŁEM?
  
 
witam mam motorek 1.6 dohc z ritmo 105 tc z tłokami 84mm do sprzedania