DZIAŁ ---- CORSA - Strona 12

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no no ładnie!
Ale to niebezpieczne i nie legalne
Swego czasu moim CA GSI zamykałem licznik do ogranicznika koło 20 ale to było na pasie startowym przyznam sie ze 5-10 razy tez pocisnąłem na trasie do 200 by pokazać jak sie sprawuje Niemiecka technologia a pasażerowie bladli i milczeli

Ach to były czasyyyy

  
 
Tak tak wiem ze to nie legalne dlatego testy były na specjalnie wydzielonym odcinku toru ściśle tajnego
  
 
lepiej nie pisać tak na forum bo jeszcze policja się zaloguje i mandat wlepi
ja jak piszę ile jechałem to zawsze jechałem na pasie startowym lotniska
  
 
No w sumie masz racje po przebiegu dojdą do własciciela i klops
All mam wrażenie ze jakoś mało popularny jest Dział --- Corsa czyzby ten model jest tak nie osiągalny ze stać na niego tylko wybranych i nielicznych
  
 
Cytat:
2007-10-04 19:04:17, Gladi pisze:
No w sumie masz racje po przebiegu dojdą do własciciela i klops All mam wrażenie ze jakoś mało popularny jest Dział --- Corsa czyzby ten model jest tak nie osiągalny ze stać na niego tylko wybranych i nielicznych



Oszczędne szybkie auta zawsze były w cenie

A tak powaga to zastanawiałem sie nad nowa D ale stac mnie było tylko na podstawe ewentualnie z klima wiec postawiłem na C z dobry wypasem brakuje mi tylko grzanych pup i tempomatu do pełni szczescia
  
 
Moje C14NZ też mnie zadziwia i nie było to bynajmniej na hamowni, tylko też na gładkim pasie startowym przy bardzo sprzyjających warunkach pogodowych





  
 
Mazur fakt wczoraj liczyłem ile ma do 100 wyszło licznikowo poniżej 10s
  
 
Mam pytanko odnosnie silnika 1.4 8v. Czy jest mozliwe aby pod korkiem oleju pojawil sie bialy osad (nie ma on postaci zadnej galarety, tylko cos bardziej zblizone do mleka)???? Dodam ze olej byl 500km temu wymieniany i jest to Mobil 1 - 15w40 (nie robilem tego osobiscie bo to siostry auto). Malo tego nie dawno tez byl robiony silnik. Wszystkie duperele wlacznie z uszczelka pod glowica. Drugie pytanie to czy te silniki biora olej, bo pierscienie sa nowe, uszczelniacze zaworow i zawory tez, a oleju jakby ubywa...???
  
 
SEAMAN
Olej biorą ale w normie więc nie powinno aż tak znikać
a co do maźi pod korkiem to obawiam się ze połączyły się obiegi chłodzenia ze smarującym i stąd osad. Może coś nie wyszło przy pasowaniu uzszczelki pod głowicą...

ja stawiam na to ze płyn chłodniczy dostał się do oleju a co za czym idzie proponuje jak najszybciej zmienić uszczelke i będzie po ból...