Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grand_XR3i | 2008-07-11 01:03:31 profilaktycznie przeczyść go bęzyną extrakcyjną na pałeczce do uszu.
czasem pomaga jak komuś faluje obrotami albo szarpie |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2008-07-11 01:07:02 Na "nowym" przepływomierzu jest ok, stary leży na półce w razie awarii nowego, wtedy będę się bardziej martwił...
Ale odchodząc od tematu, nie miałem niby nic grzebać przy silniku, ale jakoś tak dziś stwierdziłem, że można by było. Znacie jakieś ciekawe części do mojego i gdzie można kupić, żeby parę koników mi podskoczyło?? Czy raczej w moim modelu to ciężko bardzo? |
Grand_XR3i | 2008-07-11 01:09:17 zdemontuj na chwilę tą rurę idącą po głowicy i napisz jaką masz średnice miksera który jest tam wklejony.
30 mm ? 34mm? 38mm..? |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2008-07-11 20:36:34 O jaką rurę dokładniej Ci chodzi? Tą z regulacją po środku??
Dziś modów żadnych nie było. Wymieniłem sobie zespolony za który dałem całe 20zł A i jak by ktoś chciał kupić skrzynkę bezpieczników od MKV, z wszystkimi przekaźnikami to zapraszam na priv Mogę mieć też inne klamoty z MKV. Rocznik bodajże 1992, 1.3 benzyna |
Grand_XR3i | 2008-07-11 20:42:46 niet, ta z regulacją po środku zawsze ma 8mm mi chodzi o to aluminiowe coś co wygląda jak palnik i mieści się w Twoim dolocie powietrza do przepustnicy |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2008-07-11 20:54:13 |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2008-07-12 08:02:38 A teraz kilka pytań.
1. Widział ktoś może w PL dostępne takie zaciski?? Zdjęcie pochodzi z escorta mk7 kombi Od razu mówie, że nie robie żadnej kryptorelkamy 2. Słyszał ktoś o takimś cudzie? Też niby do escorta jest ale chyba do jakiegoś starego modelu... http://oldtimercentrum.abc24.pl/default.asp?kat=28686&pro=385114 3. Jakieś dobre przewody hamulcowe, cena oczywiście nie gra roli, jakieś linki bym poprosił do opisu i ewntualnie do sklepu od razu 4. Czy wałeczki ZETABP270AH pipera będą pasowały do mojego? [ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2008-07-12 13:00:20 ] |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2008-08-13 23:40:56 Sprawa tuningu została wstrzymana na jakiś czas. Powody
1. brak dostępu do kompa - już jest 2. poparzona ręka 3. fundusze Jak coś ruszę to dam znać. A tak przy okazji doszły białe kierunki boczne + biały zegarek. Zdjęcia niedługo |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-04-02 00:53:48 |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-04-24 09:01:37 Nowy nabytek:
Sprzęt do malowania & do naprawiania escorta w pełni gotowy: I tu moje pytanie z tym Zenderem... Wiem że jest on od mk6, ale wiem też, że kilku osobą udało się go zamontować do mk7. Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Na moje oko wygląda jak by potrzebne było jakieś wzmocnienie od środka jego. W Zenderze mam tylko wejście na trzy śruby, natomiast w mk7 wygląda to trochę inaczej, bo jest rama, z której wystają po dwie śruby. Może się jakiś specjalista wypowiedzieć? Przydał by się jakiś rysunek jak on to montował (poglądowy), albo zdjęcie Mocowanie w MK7: Mocowanie w Zenderze: A tu w międzyczasie, nowy mixer - stary umarł: |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-04-24 10:14:50 Kontaktuj sie z MAGiem...
ja jutro rano zrobie fotki i wstawie co ja mam i jak jest to polaczone |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-04-24 10:19:27 Oki, bede pisal do MAGa i czekam na fotki |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2009-04-24 10:28:01 toż to nie mikser a parownik! |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-04-24 10:51:03
Fakt, moje przejezyczenie To przez to podniecenie zenderem |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-04-24 22:15:18 Pozostaje mi tylko czekać, i mam też wersje zderzaka z halo, nie bez. Ale jak tamtą szło przerobić to i tą się uda. A co do przeróbek, to wydawało mi się że gdzieś jeszcze widziałem takie kombi z zenderem, ale może to tylko wyobraźnia |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-04-24 22:44:24
Dać sie wszystko da, tylko jest kwestia taka, że zderzak bez halo w Mk7 ma tablicę rejestracyjną mocowaną na dole, tak jak ta nakłądka Zendera, a ten z halo ma "wnękę" na tablicę na środku, to raz, a dwa, to jest jeszcze dziura i zaslepka na ucho haka do holowania. Te dwie sprawy powodują, że dostosowanie zderzaka z halo wymaga dużo więcej (niepotrzebnej) rzeźby. Sugeruję sprzedać ten zderzak z halo, kupic wersję bez i bedzie dużo łatwiej. Połaczenie dwóch tych zderzaków zostało u mnie zrealizowane przez obciecie dolnej części zderzaka od Mk7 (poniżej punktów mocowania) i w to miejsce dosztukowujemy nakładke zendera z obcięta górą oczywiście Poniewaz PUR i tworzywo ze zwykłego zderzaka za chiny nie da się zespawać, trzeba zrobić połączenie z "zakładką" i łaczymy obie części śrubami lub nitami. na koniec odpowiednie spolerowanie miejsca połączenia i uzycie sporej ilości szpachli (jak najbardziej elastycznej) i można dawać lakierkę. |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2009-04-25 10:21:22 ale szpachlu myslalem ze to zmontowane tak "na styk" a nie na zakladke a tak to niestety sporo tego trzeba nalorzyc, ale z drugiej strony zywica daje rade |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-04-25 18:43:08
Na styk nie ma sznasy, bo niczym tego nie połączysz niestety - Zender jest wszak z PUR-u. Tutaj jest na zakładkę i połączenie śrubami, dzięki temu jest mocne i wytrzymałe, ale musi byc uzyta dobra szpachla do tworzyw. Ten mój patent naprawde duzo wytrzymał (zderzak jest niski, miałem glebę -30mm i parę razy całkiem nieźle przychaczyłem dołem i wszystko dzielnie znosił ), a uszkodzenia które widac, są wynikiem dzwonka, przy którym poszły równiez Moretty |