[OGÓLNE]Kontrolka rezerwy paliwa - co potrzebne??? - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moduł powinienem mieć
  
 
takie moduly to w xr i rs sa... wiem bo sam takiego sprzedawalem (czyt. black box) a swoja droga skurczybyk mial rezerwe a szyby na korbke
  
 
Odgrzewam kotleta:p

To jak mam pompę 5 przewodową i zegary z żarówką od rezerwy to co jeszcze potrzebuje, żeby się rezerwa zapalała?


Bo ktoś tu wspominał o czarnej skrzynce...
  
 
nie wiem do czego ta czarna skrzynka ale czytając ten wątek zobaczyłem że mi się taka przewraca.
  
 
A gdzie mam jej szukać?

Dodam, że jak otwieram drzwi i mam światła włączone to coś tam piszczy
  
 
Cytat:
2010-07-02 08:50:57, lencol pisze:
A gdzie mam jej szukać? Dodam, że jak otwieram drzwi i mam światła włączone to coś tam piszczy



pod deską rozdzielczą, po lewej stronie kierownicy


A wygląda tak:





[ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2010-07-02 09:14:57 ]
  
 
Wielkie dzięki za fatygę Sprawdzę jutro Czyli niekoniecznie muszę to mieć mimo tego, że mi piszczy jak nie zgaszę świateł a mam drzwi otwarte?
  
 
A ja dziś mam pytanko

Mam możliwość dostania od przyjaciela płytkę oryginalną od kontrolki rezerwy. Wyciągnął ją z MKVI xr3 z zegarów RS. I pytanie jest takie czy będzie pasować do MKVII i co będzie jeszcze potrzebne?
  
 
coyote dołączam sie do pytania.

mam blackbox, kostke zza licznika, 5 przewodow w pompie i zbiornik płynu spryskiwaczy z czujnikiem. Jak to wszystko podpiąć? Chciałem całą kostke ze skrzynki bezpiecznikow przełożyć, ale w mk7 kostka z mk5 nie pasuje nigdzie, natomiast cała kostke z elektryka szyb itp bez problemu podpinałem.
  
 
Ile elektronik weźmie za podpięcie kontrolki rezerwy paliwa? I do jakiego elektronika najlepiej jechać?
  
 
Masz wszystko co było opisane poniżej? Jeżeli tak to dasz sobie rade sam, jeżeli nie, to musisz ów zestaw zdobyć albo wydłubać sobie sam układ spełniający rolę tzw "blackboxa". Jest kilka schematów na taki układ. Na elektrodzie były, google też kiedyś coś wyrzuczało.
  
 
Odgrzebie temat. Mam mk7 i bb z wiazka do kupienia z mk5. Widze ze nikt nie podal konkretnego rozwiazania. Da sie to podpiac czy nie? Mam u siebie w zegarach kontrolki od rezerwy i spryskow. Zegary zwykle, nie elektroniczne. Nie jestem tylko pewny ile mam kabli przy pompie bo nie patrzylem na to.
  
 
blackbox z wiazka to za malo. za zegarami musisz miec jeszcze taka mala plyteczke i wiazke do niej. no i w plywaku 5 przewodow. dodam, ze plywak w mk5 jest innego krztaltu i nie podejdzie do baku w MKVII.
  
 
Jest black box, jest kostka do niego i jest plytka z dwoma zarowkami i do niej wiazka tez jest. Glownie mi chodzi o to czy da sie podpiac to do mk7 i bardziej zalezy mi na kontrolce od spryskow
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:20:01, Paulo21 pisze:
Jest black box, jest kostka do niego i jest plytka z dwoma zarowkami i do niej wiazka tez jest. Glownie mi chodzi o to czy da sie podpiac to do mk7 i bardziej zalezy mi na kontrolce od spryskow



da sie. podepnij tak jak bylo w MKV.
  
 
A w oryginale MK7 tez mial taka plytke za zegarami? Czy jakos inaczej to bylo rozwiazane? No i czy jakis schemat ktos posiada do tego albo da namiar?
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:27:51, Paulo21 pisze:
A w oryginale MK7 tez mial taka plytke za zegarami? Czy jakos inaczej to bylo rozwiazane? No i czy jakis schemat ktos posiada do tego albo da namiar?




RSy maja. widzisz. nie pomyslalem, ze w MKV i VII jest roznica w zegarach i nie wiem czy w MKVII jest plytka. napisz do rene lub zadzwon. on ma swojego RS'a MKVII teraz rozebranego i bedziesz wszystko wiedzial.


[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2013-03-15 17:36:13 ]
  
 
w mk7 niema płytki są normalnie wkręcone żaróweczki
  
 
To w takim razie co steruje sygnalami z pompy i czujnika w zbiorniku?
  
 
w mk7 były elektroniczne zegary.