Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 171

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy oryginalna, nieprzerabiana poduszka skrzyni biegów od 132 z dużą piątką będzie pasować bez przeróbek do 125p po 83r z tą skrzynią ?
  
 
1. Bez odpalenia pedał twardy.

2. Odpalamy, pedał robi się miękki i nieco wpada, a więc serwo działa.

3. Ruszamy spod domu, jedziemy powoli i niby jest ok.

4. Rozpędzamy się do sporej prędkości (np 100km/h). Wciskamy pedał niezbyt mocno, tak aby delikatnie zwalniać. Powinno być mniej więcej tak, że gdy trzymamy pedał cały czas wciśnięty, to auto cały czas tak samo zwalnia. A tu pedał powoli opada. Jeśli nie będziemy pedału głębiej wciskać, to auto przestanie hamować.

5. Nie trzeba używać dużej siły, tylko wciskać głębiej, w zasadzie to noga sama się wsuwa w dół jeśli trzymamy tą samą siłę. A więc na mój gust serwo jest sprawne.

6. Gdy pedał wpadnie już dość nisko, zwolnimy pedał i szybko wciśniemy to łapie wysoko, a później znów wsuwa się w dół.

7. A czasem działa zupełnie normalnie.

8. Płyn hamulcowy jest.

9. Nie zauważyłem, aby jakoś mocno ściągał.

10. Hamulce grzeją się równomiernie.
-----
Co się zjeb.ło?
  
 
Mój szerszeń ma probkemy z praca na wolnych obrotach. Chodzi tak jakby miał zejścmć. Natomiast po wejściu na obroty jest elegancko. Może ktos z Warszawy ma analizator lub sondę do badania spalin. Mam podejrzenia, że kulejacy silnik na wolnych to problem paliwa lub powietrza.
  
 
Panowie Admini. Może by tak odpiąć z pierwszej strony kilka tematów które są nieaktualne. Myślę że 5 lat do dobra granica?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cześć, pytanko takie mam. Przy wkładaniu 2000 DOHC do 125p na ile opuścić i cofnąć silnik na belce. Słyszałem że 2cm do tyłu i 1cm w dół, ale wolę potwierdzić.
  
 
Cześć
Pod jakim kątem ustawione są prowadnice zaworowe w głowicy 126p.
11* czy 15*. bo pamięć mnie myli