Corolla 2.0D by Cromm - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-12-28 03:50:47, marcinm pisze:
Jak wrażenia na 6100 ? pzdr



Troszeczke ciszej na zimnym starcie
Po pierwszym tysiącu km powiem cos więcej...

Pewnie niektorzy sa ciekawi jak odpala klekot master przy -7st. ano grzanie swiec zarowych z 5sek. strzał rozrusznika i już, zero kopcenia itp. szacun

poki co przyszedł lekki mrozik (-7st.C) wczoraj wieczorem więc miałem mozliwosc sprawdzić jak startuje moja rodzinna corollka E-10 1.3 na mineralnym Quaker state 15w40 Super Blend Minerali powiem ze po raz pierwszy nie slyszalem zeby choc cokolwiek zabrzeczalo metalicznie przy rozruchu, kompletna cisza, po prostu rozrusznik zakrecil kilka razy wałem i start.
Zawsze czy to 1.3 czy kuzyna carinka E 1.6 na mobilu 10w40 przy uruchamianiu slychac bylo cichutkie metaliczne odglosy, tu cisza.
Co ciekawe Vactra 1.6 z silnikiem ecotec ktorej padl wczoraj aku. przy uruchomieniu na mobilu 15w40 chodzila jak dieselek
kolejny szacun dla japonskiej techniki....

  
 
Po calym dniu mrożenia rolki nagrałem jak to mowia niektorzy jak "odlatuje stado bocianów" :

http://pl.youtube.com/watch?v=4ONYAElfXpc

U mnie w pracy bylo na termometrze -12st.

Heh jak widze jak te niemiecki siroty muszą krecic swoimi seatami, folsfagenami i innymi gebelowskimi limuzynami to az pojawia mi sie lekki usmiech na twarzy
  
 
dokładnie jakbym swoją słyszał , a co do tych niemieckich solidności to faktycznie micha się cieszy , Cromm chłopie a coś Ty tak tam sapał czyżby po świętach waga na 109 skoczyła .Pozdrawiam .
  
 
Cytat:
2009-01-06 18:34:54, Tragbier pisze:
czyżby po świętach waga na 109 skoczyła .Pozdrawiam .



A skad wiesz ...no
Auto w zaspie nogi poza autem a w rece telefon, jak silniczek sobie zaskoczył ja spokojnie wziołem w swoją dłoń skrobaczke i sobie szybki poskrobałem.
  
 
Cytat:
2009-01-06 20:53:09, Cromm pisze:
A skad wiesz ...no Auto w zaspie nogi poza autem a w rece telefon, jak silniczek sobie zaskoczył ja spokojnie wziołem w swoją dłoń skrobaczke i sobie szybki poskrobałem.



Widziałem opis na CC , tez tak dzisiaj zrobiłem jak Ty o 6 rano miałem -14 , tylko że u mnie jest ciemno same kontrolki tylko widać jak dam rade to dodam .Pozdrawiam
  
 
http://pl.youtube.com/watch?v=qqWj9B2sc30


No udało się tak było u mnie . .Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-01-07 09:52:29, Tragbier pisze:
http://pl.youtube.com/watch?v=qqWj9B2sc30 No udało się tak było u mnie . .Pozdrawiam



"yyyy toyota..... i to jest samochód co "
  
 
Cytat:
2009-01-07 09:59:59, Suchy pisze:
"yyyy toyota..... i to jest samochód co "



sam z tego zieje
  
 
Cytat:
2009-01-07 09:52:29, Tragbier pisze:
http://pl.youtube.com/watch?v=qqWj9B2sc30 No udało się tak było u mnie . .Pozdrawiam



No i ten komentarz na koncu

Zamowilem dzis filtr paliwa bo dzis do roboty i z roboty na zimnym musialem zakrecic rozrusznikiem z 3-4sek. pewnie zostalo na starym wloskim filtrze syfu a temp. -15 i rano dzis -17 dawalo ostro po kosciach
  
 
Ale mój brat buchnął śmiechem jak usłyszał ten komentarz
  
 
Gajos reklamując VW robi to lepiej , Cromm że Ty jeszcze filtra nie zmieniłes to aż się dziwie, no ale jakby to usłyszał jakiś nie japoński diesel to ładnie by Ktoś pomyślał ,koleś marudzi że musi kręcić 3-4 SEKUNDY rozrusznikiem ,Cromm inne diesle marzą żeby tyle kręcić .Pozdrowionka
  
 
Hehe

Ale widze Crommowi szybciej gasnie lampka od cisnienia oleju , to jednak spec w tej dziedzinie
  
 
Taaak, Cromm to człowiek-olej

Nawet Chuck Norris pyta Cromma jaki olej zalać

pzdr
  
 
Cytat:
2009-01-08 12:08:19, marcinm pisze:
Taaak, Cromm to człowiek-olej Nawet Chuck Norris pyta Cromma jaki olej zalać pzdr

  
 
szybciej gasnie bo składaja sie na to wg. mnie po czesci:

1.przewaga oleju motul synergie 10w40 nad Fuchsem 10w40.
2. przebieg 100tys km mniejszy.
3. Wymiana oleju bardzo niedawno bo jakies 500km temu.

Kurde a ja nawet nie porownywalem czasu gasniecia lampki

Cytat:
Taaak, Cromm to człowiek-olej



No wole klekot master

Pamietam jak w corollce E-10 na mobilu 10w40 przy -22st.C czy -25st.C (mrozy chyba w 1996r.) silnik chodzil na sucho masakra az mi sie wlosy jezyly na glowie a trwalo to dobre kilkadziesiat sek.
Tutaj nie ma akiej sytuacji.

A jesli chodzi o corollke E-10 to jezdzi teraz jak niektorym wiadomo na quaker state 15w40 i lampka gasnie przy temp. rzedu -15-19st.C praktycznie po 3- 4sek.

Kupiłem dzis filtr paliwa KNECHT wyglada bardzo ladnie i ladnie pachnie w srodku i ma uszczeleczke i piekne pudeleczko.
Jak w sobote czas pozwoli to zrobie kolejna sekcje filtra paliwa.
Kiedys pociolem filtr w E-10 pamieta ktoś ?

Oczywiscie zamieszcze dokumentacje serwisowa z wymiany

pozdrowka
  
 
Cytat:
2009-01-08 12:08:19, marcinm pisze:
Taaak, Cromm to człowiek-olej Nawet Chuck Norris pyta Cromma jaki olej zalać pzdr


O matko płaczę ze śmiechu

Cromm - mniej teorii a więcej praktyki
No i aktualne foto żaby byś zamieścił
  
 
a ja zauważyłem od razu że Ci gaśnie szybciej kontrolka oleju , no faktycznie 100 tyś masz mniej , ja do wymiany mam jakieś 1000 km i zmiana, co do oleju to nie ma sensu żeby z Tobą dyskutować jesteś mistrzem ,zresztą myślałem o zmianie no i może motul , jak to ma się cenowo no i czy jest ogólnie dostępny ? daj znaka Cromm.Serdecznie Pozdrawiam .
  
 
Cytat:
2009-01-08 17:15:40, Cromm pisze:
Kiedys pociolem filtr w E-10 pamieta ktoś ?



Ktoś pamięta, ostatnio wymieniałem w Camry, ale nie chciało mi się go ciąć

pzdr
  
 
Cytat:
2009-01-09 10:12:23, marcinm pisze:
Ktoś pamięta, ostatnio wymieniałem w Camry, ale nie chciało mi się go ciąć pzdr


ale co silnik chcesz ciąć
  
 
przerżnąć kilkadziesiąt KG żeliwa czy aluminium to żadna radocha człowiek tylko by sie zapocił, ale taki filterek ...cu cu
Jak bozia da troche promieni sloneczka zeby mi w kanale nic na łab nie kapało i było powyzej zera to zrobie sekcje

Nie wiem musze tylko sprawdzic czy zeby wyciagnac kabelek z dolu filtra paliwa czy musze schodzic do kanału...

ciekawi mnie taka rzecz czy uszczelke na filterku paliwa smaruje sie czyms przed dokreceniem, moze ktos sie orientuje , bo widze ze taka uszczeleczka lata w pudełeczku...