Ile Wam pali Essie część V - tu podawajcie swoje wyniki - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaki ma silnik? Typ kombi, czy hatchback?
  
 
na sylwka i po w sumie zrobiłem 4 tys. km... po autostradach i powiem tak pali 8,5 litra na 100 km ale i potrafi 17 na 100 .
raz zatankowałem pełen bak jadać z szybkością około 130 a 160 spalił jakieś 9 litrów innym razem pełen bak i na nim tylko 300 km i cza było tankować dodam ze 250 km było non stop 200 na liczniku ...
średnio miasto to 12 l trasa 9 l szaleństwa są bez limitu ile depniesz tyle wypije ..
podobnie jak i zemną średnio codziennie 2 piwka delegacja średnio 3 a jak szaleje to wypije ile jest
  
 
MKVI 1.3 hatchback, 93'

7-8L/100km LPG (jeśli temp. jest powyżej zera, przy sążnym mrozie zjada nawet 13L).

Na ponad 200km trasie z Brzegu do Krakowa, autostradą jadąc cały czas z prędkością max (pedał w podłogę i heja, średnio 160km/h) spalił równo 8L/100km.
  
 
Escort 1.8 16v zetec mój essio pali tyle ile mu wleje jak mu dobrze przyciskam to w zimie w miescie dojdzie do 12 a przy spokojnej jezdzie z 10l w lecie 10l przy ostrej jezdzie a przy spokojnej 8l po trasie zejdzie do 7,5l
  
 
Escort 1.6 16V PB
Miasto (Kraków) : 9-12l zależy jak duże korki są
Trasa: Najniżej 6,5l, średnio 8-8,5l

ciężką nogę mam


[ wiadomość edytowana przez: nyatto dnia 2010-01-29 18:44:40 ]
  
 
Z Góry Srry Jeżeli Trochę Odbijam Od Tematu ;(

Pytanko Dotyczy Benzyny W LPG...

Jak to dokładnie jest? Czy benzyna zostaje w obiegu? Ile musi być wlane min. mimo jazdy na gazie itp. Zalewam zawsze tak za 50-60zł ale po tygodniu pusto i zawsze mnie zawodzi jak trzeba i latam z kanistrem po cpn mimo że jeżdżę na gazie.... Przecież na samo odpalanie i troszkę na chodzie niech sie silnik nagrzeje to na 100 razy powinno wystarczyć ;( PZDR
  
 
Paliwa powinno być tyle żeby rezerwa się nie świeciła Wtedy problemu nie będzie. Jeśli masz sekwencję to jest pewnie pełen automat, z benzyny na gaz przełącza się sam kiedy chce i ty nie masz nic do gadania. Ja mam zwykły gaz i odpalam prawie zawsze z gazu, mój silnik już chyba od dwóch tygodni nie widział benzyny w kolektorze Po kupnie samochodu wlałem 5 litrów benzyny i od tamtego czasu dolałem tylko raz ze 2 litry, więc można powiedzieć że praktycznie nie muszę w ogóle tankować Mimo to jednak wolałbym mieć sekwencję. Spalanie gazu jest wtedy mniejsze, no i spadek mocy jest rzędu 2% a nie 20% jak w zwykłej instalacji

Pamiętaj że zaraz po uruchomieniu zimnego silnika sonda lambda nie pracuje i silnik pali dużo więcej niż normalnie (nie dotyczy pracy na gazie I generacji, bo on dawkuje gaz niezależnie od wskazań lambdy )
  
 
W tych największych mrozach tegorocznej zimy zalałem pod korek, jeździłem trasę praca-dom i z powrotem ok. 5km w jedną stronę (autko praktycznie się nie dogrzewało na tym dystansie). Po przejechaniu 98,5km zajechałem na stację, żeby dolać znowu pod korek. Wyszło 13l !!!!!!!! Auto to 1.8TD

Ale za to latem udawało mi się w trasie zejść poniżej 6l/100km jadąc tempem taksówkarskim. Jadąc normalnie trasa 6-7l/100km, miasto ok. 7-8l/100km


[ wiadomość edytowana przez: jarman dnia 2010-02-15 13:15:32 ]
  
 
-> jarman
Właśnie diesle mają to do siebie, że palą mało na długich odcinkach i bez postojów. W korkach i po 5km dziennie diesel spali więcej od silnika benzynowego.

Mój ojciec ma Mondeo Mk3 2.0TDCi. Normalnie spalanie na trasie 5-6l/100km (nie przekraczając 100km/h), w mieście 7-8l/100km. Ale teraz zimą gdy rozwoził jakieś paczki, na wiecznie niedogrzanym silniku i postojami co kilkaset metrów mondek spalił 14l/100km.


[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-02-15 13:27:06 ]
  
 
Cytat:
2010-02-13 01:38:44, KRYGIER pisze:
Z Góry Srry Jeżeli Trochę Odbijam Od Tematu ;( Pytanko Dotyczy Benzyny W LPG... Jak to dokładnie jest? Czy benzyna zostaje w obiegu? Ile musi być wlane min. mimo jazdy na gazie itp. Zalewam zawsze tak za 50-60zł ale po tygodniu pusto i zawsze mnie zawodzi jak trzeba i latam z kanistrem po cpn mimo że jeżdżę na gazie.... Przecież na samo odpalanie i troszkę na chodzie niech sie silnik nagrzeje to na 100 razy powinno wystarczyć ;( PZDR



Sprawdź instalację u gazownika, spotkałem się z takim przypadkiem w poldku że auto chodziło jednocześnie na benzynie i na gazie No i jak brakło beny to nie chciał wogóle jechać ani nawet odpalić. A swoją drogą w samochodzie powinno być tyle paliwa żeby pompa nie pracowała na sucho..

A co do spalania mój RS2000 ostatnimi czasy zaskakuje mnie coraz bardziej Jak uszczelniłem dobrze bak przy pompie (a śmierdziało niezmiernie paliwem w aucie ) to jadąc w tych mrozach po -10st owszem spokojnie ale droga tak po wioskach powolutku tu zakręt tam zakręt gdzieś pod górkę gdzieś z górki i troszkę miasta wyszło mi spalanie 8,75/100
  
 
silnik jak dostanie gaz i benzynę jednocześnie to będzie dymił jak parowóz i trząsł jak galareta i chyba nie dało by się tak jechać więc to raczej nie to
  
 
Qwet mam do Ciebie pytanie. ja założyłem niedawno instalacje sekwencyjną (jakieś 6000 km temu) i spalanie mam w chwili obecnej około 11 l. jak tankuje 30-31 l to przejeżdżam około 280 km. powiem tak ze nigdy poniżej 10 nie zszedł. a po mieście nie jeżdżę tylko takie trasy od 10 do 50 km. to normalne spalanie czy trza brać się i podłączać pod kompa. ??


[ wiadomość edytowana przez: Krzysio161 dnia 2010-04-07 21:04:02 ]
  
 
Mój mk7 1,4 na trasie spalił 7,2l przy prędkościach 70-120km/h
  
 
7.5 l/100km w trasie, załadowany na -20/-60
Spokojnie i powoli w nocy, 120km/h max.
  
 
U mnie w zeszlym tygodniu wypalil caly zbiornik...
  
 
Moj wolnossacy diesel spala mi ok.5l/100km odkad odeszly mrozy, podczas mrozow po -15stC spalanie oscylowalo pomiedzy 6-7l/100km.
Jazda po 3-5km po miescie od swiatel do swiatel, w glownej mierze zimne rozruchy. Jestem zadowolony ze spalania.
  
 
Mk 5 cabrio 1.6 8v efi
lpg 13/100
Odcinki po 10 km (z domu do pracy i z powrotem), jazda do 3tys obr, czyli emerycka.
  
 
1.4 cvh na wielopunkcie ... mi średnio po miescie 9-10 l na 100km po trasie udalo sie zejsc ponizej 8 wyszlo jakieś 7.6 zaladowany w 4 os. i bagaż w miare rowno ok 100km/h

[ wiadomość edytowana przez: Marcino23 dnia 2010-04-07 22:48:51 ]
  
 
A ja ostatnio swoim 1.4 cvh za 25 zł zrobiłem 100 km (pb a nie lpg) w trasie 80 - 110 km/h

[ wiadomość edytowana przez: Mat1616 dnia 2010-04-07 23:07:35 ]
  
 
1.6 16v 90km mk7 1997r.

lato:
miasto 10-11
trasa 8.5-9

zima: (odcinki 3-4kmw mrozy rzędu -15st.)
miasto 14
trasa 9-10

mowa tu o LPG

(mały off topic: nigdy nie zrozumiem kupna silnika 1.3-1.4 itp jak one palą często więcej niz poczciwe 1.6-1.8-2.0 itp a osiągów nie mają)