Pare pytan o 2.0 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2003-09-09 21:20:46, BARRY pisze:
(...) najgorsze ze ja tego nie bede mogl sprawdzic i to mnie denerwuje bo lubie wiedziec za co place i czy robota jest profesjonalna tylko sek w tym ze jakbym mial gdzie sprawdzic to juz bym sobie sam obrobil. (...)


Zabierz wszystko do jakiegoś (super-/hiper-)marketu i sprawdz na wadze na stoisku warzywnym lub gdzies indziej . My tak kiedyś z qmplem ważyliśmy telefony GSM - kilka osób sie patrzyło z głupim wyrazem twarzy, ale sprawdziliśmy co potrzebowaliśmy. Razem z opisaniem trwało to jakieś 10min. Z tłokami/korbowodami może być trudniej, ale jak nikt nie zauważy... Tylko proponuje położyć jakiś worek najpierw żeby sie nie mieli do czego przyczepić
  
 
taka waga w hipermarkecie ma w najlepszym wypadku dokladnosc do 2g. na ogol stawiaj tansze z dokl. do 5g.
  
 
to moze waga na poczcie na tej gdzie waza listy ta musi byc cholernie dokladna tylko niestety nie mam wtyk na poczcie
  
 
Cytat:
2003-09-09 19:28:10, Ireq pisze:
..nie no bez jaj! kolo poprostował zawory i założył spowrotem?..to niezły z niego dowcipniś! jak powszechnie wiadomo zawory sa sporzadzane poprzez łączenie talerzyka z trzonkiem..miejsce tego połączenia jest szczególnie czułe na odkształcenia( łączą się tutaj materiały o różnych parametrach)..a tak sie pechowo składa że jak zawór oberwie tłokiem to gnie sie najchętniej w tym właśnie miejscu..taki prostowany zawór bardzo lubi sie upierdolić w najmniej miłym momencie,czyli na obrotach..Sorry ale takie zawory nadają się np na Przecinaczki,Punktaczki, ew. na fikuśne swieczniki na stoliki w knajpie dla pedałów na Harleyach.. poza tym krzywy trzonek zaworu wbity tłokiem z powrotem wręcz uwielbia wyłamać prowadnicę albo przynajmniej spowodować jej pękniecie..Jak rozpędzony silnik zdławisz przepustnicą to w układzie dolotowym robi sie spore podciśnienie i skutecznie zasysa olej przez prowadnice ssące zwłaszcza jak są niewąsko wyr..Tzn mają za sobą duużo sexu( ) To jeszcze pół biedy, gorzej gdy niebieski tuman pojawia sie po depnieciu- wtedy kroi się poważniejsza naprawa..

[ wiadomość edytowana przez: ireq dnia 2003-09-09 20:32:32 ]



skąd ja to znam

wywalone prowadnice sa nawet w stanie pokrzywic ci zawory i przyokazji wypompowywać przerażajace ilosci oleju
  
 
Macie racje chłopaki, a co do tego gościa to podobno on jest najlepszy w Łodzi (Wierucki) kiedyś przerabiał mi głowice w silniku 1.3 Ładowskim (ekipa łódzka wie co ten silnik wytrzymywał na Lublinku). Nie mam pojęcia dlaczego spitolił mi tę głowice. Dzisiaj porobiłem trochę prób i jest tak że czy na zimnym czy na ciepłym to przy hamowaniu silnikem kopci a szczególnie przy hamowaniu i dodaniu gazu puszcza dyma. Przy przyspieszaniu raczej niema kopcenia ale czasami widze, że jakiegoś małego dymka puści ale bardzo sporadycznie tym bardziej że pierścienie mają zrobione dopiero niecałe 3 tys. więc myśle, że muszą się jeszcze trochę ułożyć. A tak to jestem zadowolony silnik śmiga jak głupi i co najciekawsze mało pali. Na trasie przy 95 - 110 8-8,5 litra LPG a w mieście przy spokojnej jeździe 10 litrów LPG. Jak w mieście troszke mocniej podeptałem w pedał to wzieła 11 litrów gazu mniej więcej litr mniej od mojego dawnego silnika od Łady 1.3.
  
 
..apropo układania pierścieni muszę zmartwić- wstępnie układają się w pierwszych 15 min.pracy, a po jakiś 50 kilometrach już sa "ułożone"na dobre..
  
 
Ale tam nie było robinego szlifu cylindrów, mi znajomy mechanik powiedział, że do 3 tyś trzeba jeździć spokojnie i tak robie.
  
 
Same pierścionki niewiele pomogą jeżeli cylinder jest zużyty. Mieżył Ci ktoś średnicę cylindrów tuż pod progiem (w GMP) gdzie zużycie jest największe oraz w DMP gdzie zużycie jest minimalne. Jak była różnica tych pomiarów? Jeżeli nie przekraczała 0,05mm jest OK. Ale jeżeli było 0,1mm i więcej to jest zdecydowanie za dużo i blok kwalifikował się do szlifu. Ponadto cylinder zużywając sie traci kształt walca, z przekroju kołowego robi się elipsa i tu już na pewno nie pomogą nowe pierścienie, bo nie będą w stanie uszczelnic zowalizowanego cylindra niezależnie od tego jak długo będą się układać.