[MKVII]escort rajdówka - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-11-19 16:27:17, adzik20 pisze:
juz jest decyzja escort idzie na sprzedaż dzięki za opinnie i uświadomiło mi to ze essi nie jest za bardzo korzystną opcją do budowy rajdówki i koszta za duże... jeszcze aby go poskładam do oryginalności i na allegro [ wiadomość edytowana przez: adzik20 dnia 2012-11-19 16:28:05 ]



Kupuj E30 w 10.000zł zmieścisz się z 200km silnikiem .
  
 
O koledze przeszła wieczorna napałka a v6 żeście chcieli wrzucać jak Seba pisze,jeżeli przy escorcie za duże koszty to może 126p??
  
 
O koledze przeszła wieczorna napałka a v6 żeście chcieli wrzucać jak Seba pisze,jeżeli przy escorcie za duże koszty to może 126p??
  
 
cienias już jest lepszy...albo właśnie E30
  
 
ale Ty robisz tak dla siebie tą rajdówke czy zeby jezdzic w KJSach??
2.5?? co to za klasa, bedziesz jezdził z imprezami i lanserami i innymi przeciagami...2.3 od galaxy to samo. klasa do 2l jest fajna bo jest mniej załóg, ale obstawiał bym raczej klase do 1.6. Ale to radze kupic jakąś japonie Civica albo Colta.
Mam małe doswiadczenie ale cos tam jezdzilem, fakt escort MKV w góre, fajny promien skrętu i dobry reczny na bębnie jest. Ale z 1.6 to moze zrobisz jakies 110KM na gratach od mondeo ale i tak Vteca nie dogonisz na prostej. Czase nie kupuj escorta mk4 do tego typu zabaw, bo mam tez takiego i to auto NIE SKRĘCA...

Sprzedaj Essa, kup japonie...