Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-05-09 12:27:44
Jestem zaaaa!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-05-09 14:10:25
Jo tysz ![]() |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2003-05-09 20:28:31 Tak panowie poczekajcie no tylko aż zalicze semestr. Zabieram się wtedy za stronkę poświęconoą w całości naszym boskim autom. Coś na kształt senator-monza.de... choć autostrad u nas niewiele to maży mi się Polski AUTOBAHNSTORMERS ![]() ![]() ![]() Kwiatki wyjaw mi proszę jak zmieniłeś podświetlenie LCD diodki czy żarówki??? |
![]() Szpila Opel Senator Wschowa | 2003-05-09 20:30:56 Witam! Czy możecie mi Panowie powiedzieć na jakiej zasadzie działa ta chłodnica oleju? I czy macie też coś takiego u siebie? I co najlepiej lać do Senatora do wspomagania? Pozdrawiam. Szpila |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2003-05-09 20:36:51 Właśnie chciałem edytować post i pogratulować Ci Szpilo odkrycia chłodniczki oleju. Tak owszem posiadam takie coś i tuszę że jest każdym Senatorku. W A2 w miejscu gdzie jest umieszczona są nawet wycięte wloty powietrza w zderzaku coby miało do niej łatwiejszy dostęp. Wydaje mi się, że to pożyteczne urządzenie ma za zadanie utrzymać temperaturę oleju na optymalnym do pracy poziomie. Nic więcej mi niewiadomo oprócz tego że bolidy wyposażone w chłodnicę oleju mają lepszego kopa. Napewno GregD jak zawsze będzie miał do powiedzenia na ten temat coś ciekawszego. |
![]() Szpila Opel Senator Wschowa | 2003-05-09 20:53:06 Przy dolocie powietrza można coś grzebnąć, jeśli mam LPG ? Tyle co się orientuję to niewiele ![]() |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2003-05-09 21:26:04 Hm chodzi Ci o to czy można ingerować w to co jest przed przepływomierzem??? Jeśli o to pytasz to chiba tak. Ja naprzykład w celu zuborzenia mieszanki wyjmowałem rurę doprowadzającą zimne powietrze coby czerpał żadsze rozgrzane a co zatym idzie uboższe w tlen z komory silnika. Niewiem jak to jest z np. stożkowym filtrem powietrza ale chyba niema przeciwwskazań? Mam nadzieję bo chce wstawić. |
![]() Szpila Opel Senator Wschowa | 2003-05-09 23:25:25 Witam ponownie ![]() ![]() |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2003-05-10 11:26:15 Spróbuj go odłączyć od prundu i podłączyć ponownie powinno pomuc. Najlepiej chyba będzie odłączyć aku zamiast rozbebeszać deche no chyba że masz jakieś żaróweczki do wymiany ![]() ![]() ![]() |
![]() Szpila Opel Senator Wschowa | 2003-05-10 19:48:17 Witam! Mój Senator na trasie LPG okoł 10-12 a miasto 15-17.Ale to tak na oko, dokładnych pomiarów nie robiłem. Dzięki za info z tym komp, muszę spróbować. Pozdrawiam Szpila
|
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2003-05-10 20:20:38 Cześć!
Hmm... dziwne, mi pokazuje 1,2 l/h. Na benzynie po mieście 15-16 l , gazu 19-20. A co do wlotu powietrza to polecam lekturę(pośle tobie Szpila na pocztę jak podasz adres) Grzesiek [ wiadomość edytowana przez: GregD dnia 2003-05-10 20:21:39 ] |
![]() HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-05-11 12:47:25 Siemacie Panowie Senatorowie ![]() Mój Seniorek (C30-SE nigdy nie gazowany) pali wg. kompa na postoju przy rozgrzanym motorku 1.6 litra na godzinę. W trasie przy mojej ulubionej prędkości podróżowania 100-110 km/h pali 8-9.5 litra. W mieście pali minimum 15 litrów. Ale przy mojej jeździe (różnie - raz szybko raz żółwiowato) spala około 17-18 litrów wachy na setkę. Acha, mam automat. Za 2 tygodnie wymieniam cały zestaw WN - świece, kable, kopułka, palec... Zapewne spalanie spadnie w mieście o jakieś 2 litry. Ale to się okaze w praniu ![]() Pozdrówka. |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2003-05-11 22:28:27 Grzesiu ja też Kce ![]() |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-05-12 09:05:22
moj Graphitoidal Coach pali 13 na trasie - speed 100-130 przy czym przy 130 pali 10 ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2003-05-12 20:16:00 Kwiatki jak się tobie udało mniej spalić? |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2003-05-12 20:17:19 Bartku ! Prosisz i masz ![]() |
felu OPEL SENATOR B Przemysl | 2003-05-12 20:24:13 no tak to i ja dolacze sie do dyskusji moj senio pali srednio w miescie 15-16 przy normalnej jezdzie w trasie okolo 10 -11 i raczej nie udalo mi sie zejsc ponizej.
Heva mam prosbe jakbys mogl powiedziec jaki swiece kupiles do C30SE i w jakiej cenie nabyles kable wysokiego napiecia bede wdzieczny POZDROWIONKA |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-05-13 08:20:22
To jest moj pierwszy automat. wiec na poczatku nie za bardzo potrafilem go obsluzyc ![]() ![]() |
![]() HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-05-13 09:51:43
A więc Felu: Świece polecam gorąco (zresztą każcy je poleci) NGK - nie pamiętam numeru katalogowego, ale koszt koło mnie w sklepie "Opel/Audi" to 16 złotówek za sztukę. A co do przewodów, to poczekaj, bo własnie sprawdzam kilka rozwiązań. Jak wiemy, do C30-SE części są NAJDROŻSZE - cokolwiek będzie ciutek droższe, również przewody. Wczoraj dopasowywałem komplet przewodów od C26-NE, są bardzo długie, ale musze oblukać czy fajeczki przypasują i przewdód nr 1, wg katalogu ma 280 mm, a do C30-SE powinien być 345 mm - sprawa wygląda w praktyce pewnie inaczej dlatego chcę sprawdzić. Komplet dobrych kabli BERU do C26-NE to koszt 120 zł - naprawdę niewiele. Cena kompułki WN do C30-SE to 30-35 złotych, do tego palec jakieś 20-30. Dzisiaj jeszcze sprawdzę w jednym miejcu, bo ponoć kable BERU do C30-SE to koszt 165 złotych, lepiej dołożyć i nie kombinować, ale sprawdzę te od C26-NE - może są idealne. |