Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jakoobp Myszków | 2010-05-01 17:09:08 Witam, podejrzewasz że zbiornik jest za niski do wielozaworu?
postaram sie to sprawdzić, ale zbiornik jest najniższy z mozliwych w miejscu kola zapasowego. |
jakoobp Myszków | 2010-05-01 17:37:45 To co znalazłem w dokumentach od gazu to: wielozawór tomasetto nr E867R013018 a zbiornik IRENE TYP ZT H180, ale nie wiem czy to cos pomoze
pozdrawiam |
Kula69 BMW 530d Warszawa Ursynów | 2010-12-17 23:49:20 Witam
Kol.Croma1 Mam Omegę 2,6 v6 132KW założyli mi instalkę na jakimś v-tec'u , mam reduktor KME chyba silver, wtryski czerwone chyba zavoli czy jest to w miarę możliwa instalacja? faktem jest żę pali dość dużo 14-22 trasa-miasto i brakuje mocy na 4 biegu przy wysokich obrotach powyżej 4500-5000rpm Proszę o opinie Pozdrawiam |
wini76 lublin | 2011-01-18 23:49:29 witam croma1. mam pytanie odnośnie AG IV generacji czy będzie działać na innym parowniku jak orginał i jaki polecasz |
arianin koło | 2011-02-02 15:32:33 witam.mam pytanko do croma1 ,jaki gaz do twingo rok 2000 poj 1149 cc śilnik D7F B7.PIOTR |
maniek66 Władysławowo | 2011-02-18 15:09:51 Powinno być okej [ wiadomość edytowana przez: maniek66 dnia 2011-02-18 15:10:35 ] |
maniek66 Władysławowo | 2011-02-18 15:10:52 Powinno być okej |
Karnyjony Warszawa | 2015-04-01 10:29:56 Tu coś macie o VI
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/lpg/317681,Instalacja-wtrysku-gazu-w-fazie-cieklej-zalety-wady-i-cena.html http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/systemy-lpg/Vialle-LPdi-VI-generacja,artykul,785.html To z lpg-forum ale takie bardziej " zrób sobie sam 6 generację . . . " http://lpg-forum.pl/6-generacja-wlasnymi-rekami-lpg-tsi-tfsi-t40637.html A tu forum mazdy http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=511 A tu macie coś od montażysty http://www.egp.pl/cieklywtrysk-prins-direct-liqui-max.htm Moim zdaniem to coś bardzo przyszłościowego. Kłopotem może okazać się brak integralności ze starszymi silnikami. http://egp.pl/listaprins.pdf Przez co jest to instalacja tylko dla nowych samochodów, co może oznacza małe ilości zamontowanej takiej instalacji. Większość osób wybierze 5 i 4 generacje. Ponieważ bardzo mało warsztatów montuję taką instalację. A jeszcze mniej wie jak ją założyć. I w tym może być poważny problem naszych mechaników. Powinni się dokształcać, a większość proponuje proste rozwiązania. Mi kiedyś mechanik polecił instalację 2 generacji. Popierając to słowami, że samochód będzie jeździł w większości na benzynie. . . |