Generacje LPG - Strona 22

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witaj, no właśnie, było tak jak piszesz przy dłuższym zjeździe z dużej y po wcisniecgóry przełączał się na benzyne, nie byłby to kłopot gdyby po wcisnieciu przycisku znów przełączył sie na gaz a tu nic, musiałem zgasic silnik i odpalic jeszcze raz zeby wszystko dzialalo jak nalezy. Wielozawor oczywiscie jest z tylu prawej strony. tyle ze znajomi tez maa instalacje i w gorach nigdy czegos takiego nie zaobserwowali.dzięki za sugestie pozdrawiam
  
 
Witam.
Spraedx do jakiej wysokości zbiornika jest dobrany wielozawór. Na dole wielozaworu jest to oznaczenie i porównaj go z wysokoscią zbiornika.
  
 
Witam, podejrzewasz że zbiornik jest za niski do wielozaworu?
postaram sie to sprawdzić, ale zbiornik jest najniższy z mozliwych w miejscu kola zapasowego.
  
 
To co znalazłem w dokumentach od gazu to: wielozawór tomasetto nr E867R013018 a zbiornik IRENE TYP ZT H180, ale nie wiem czy to cos pomoze
pozdrawiam
  
 
Witam.
Podejrzewałem ,że zbiornik jest wyższy od wielozaworu i smok wielozaworu jest wyżej od dna zbiornika . I w zasadzie tutaj szukałbym problemu. Moze np. być plasikowy smok(rurka) gdzies o coś zachaczona wewnątrz zbiornika o jakiś element wielozaworu lub wielozawór zamontowany może byc pod niewłaściwym kątem. Może to najpierw sprawdzić. Pytanie ile wchodzi gazu do zbiornika
  
 
Witam, gazu wchodzi dość dużo - jakieś 37litrów. tyle że nie ustawili w zbiorniku tego zabezpieczenia (nie wiem jak to się nazywa) ale chodzi o to żeby za dużo gazu nie zatankować, tłumaczyli się ze to niekonieczne i ze jak to ustawią to mniej gazu będzie wchodziło. Więc może to przez to.
  
 
croma1, czytając wiele stronic widzę że jesteś niemal bogiem w tej dziedzinie. Pytanie teraz do Ciebie odnośnie bmw motor m50b25 oczywiście z vanosem, lub m52b28 też z vanosem. Jaka instalkę tam założyć i jaki koszt tego bedzie. Nie zależy mi na tym, zeby zalożyć 200 czy 300 zlotych taniej, ale żeby autko pracowało i na gazie i na benzynie jak należy.
  
 
Pytanie do znawców (specjalistów).
Toyota avalon z silnikiem 3.5 L 2GR-FE V6 (Dual VVT-i)
Czy nadaje się ten silniczek do zagazowania i co byście do niego sugerowali. Wybór pomiędzy IV i V generacją?
pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
  
 
Witam
Kol.Croma1
Mam Omegę 2,6 v6 132KW
założyli mi instalkę na jakimś v-tec'u , mam reduktor KME chyba silver, wtryski czerwone chyba zavoli czy jest to w miarę możliwa instalacja? faktem jest żę pali dość dużo 14-22 trasa-miasto i brakuje mocy na 4 biegu przy wysokich obrotach powyżej 4500-5000rpm
Proszę o opinie
Pozdrawiam
  
 
croma1, długo szukałem po internecie kogoś tak ogarniętego od LPG jak Ty!

Mam nadzieję, że będziesz również w stanie pomóc z moim problemem.

Samochód audi S4 2.7 biturbo seryjnie 265 koni, obecnie ponad 300 (podniesione cisnienie doładowania turbin), instalacja BRC:

komp BRC FLY
wtryski BRC zółte
reduktor 1szt BRC GENIUS MAX

Otóż problemów kilka, po pierwsze na gazie wyraźnie słychać strzelanie w wydechu z 1 lub 2 wtryskiwaczy.
Po 2 często padają mi wtryski ok 1szt/5tys km.

Auto żłopie i gaz i benzyne naraz

I ostatnia kwestia od 4800obr zaczyna szarpac i przy ok 5tys przełącza na benzyne...

Kalibrowany był, ale przy biturbo to lipa jest ta autoregulacja na postoju, wtedy turbiny nie ładują ciśnienia w układ jak podczas jazdy, dwa że auto musi sporo pojeździć na PB, żeby wogóle dało się skalibrować na LPG...


Okoliczni magicy od LPG nie potrafią nic poradzić
  
 
Temat do ogarnięcia , niestety nie montuje BRC i nie bardzo jetem ci wstanie pomóc , ale jesli twierdzisz ze przy czterech tyś. szarpie a póżniej przełącza na PB to napewno brakuje gazu , moim zdaniem na jednym kolanie tester OBD na drugim laptop i w godzine sprawa załatwiona pod warunkiem że instalacja jest prawidłowo skompletowana i zamontowana
  
 
witam croma1. mam pytanie odnośnie AG IV generacji czy będzie działać na innym parowniku jak orginał i jaki polecasz
  
 
witam.mam pytanko do croma1 ,jaki gaz do twingo rok 2000 poj 1149 cc śilnik D7F B7.PIOTR
  
 
Powinno być okej

[ wiadomość edytowana przez: maniek66 dnia 2011-02-18 15:10:35 ]
  
 
Powinno być okej
  
 
Witam, mam kilka pytan:

1) czy ktoś jeszcze robi III gen?
2) jaki byłby przybliżony koszt modernizacji I gen do III gen
3) czy trzeba wymieniać reduktor który mam w I gen czy też może on zostać w III gen

Od razu piszę że w moim aucie sekwencja nie wchodzi w grę

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
witam mam pytanie do croma1 widze ze mniejszy ruch na forum niz kiedys ale mam nadzieje ze croma1 zdoła mi odpowiedziec na pytanie dotyczace oczywiscie zagazowania auta a wiec chce nabyc mercedesa w 203 sport cupe c 180 lub ten sam model tylko c 200 parametrow dokladnych jesli chodzi o moc nie moge podac poniewaz sa rozne ale wachaja sie miedzy 130km a 160km oczywiscie kompresor prosilbym o odp jaki najlpeszy gaz zamontowac do tego typu aut jestem tez zainteresowany przerobka wlasnie w panskim zakladzie z gory dziekuje pozdrawiam
  
 
A mam pytanko do was. Jak to jest z tym odpalaniem na lpg? Podobno można tylko odpalać 5 razy w miesiącu. To takie awaryjne wspomaganie, tz. jak nie mamy wachy to możemy użyć gazu. Lecz jest jeden problem ponieważ jest wbudowany ogranicznik do 5 razy. To prawda?
  
 
Cytat:
2004-05-30 23:09:45, thaniel pisze:
I - instalacja z mikserem na dolocie bez komputera. II - instalacja z mikserem na dolocie z komputerem podlaczanym pod sonde lambde, TPS. III - instalka wtrysku w fazie gazowej, jednopunktowa i wielopunktowa. IV - instalka wtrysku w fazie gazowej - sekwencja. V - instalka wtrysku gazu w fazie cieklej, wielopunktowo. pozdr



Zapominałeś dodać info o VI generacji
  
 
Tu coś macie o VI

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/lpg/317681,Instalacja-wtrysku-gazu-w-fazie-cieklej-zalety-wady-i-cena.html
http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/systemy-lpg/Vialle-LPdi-VI-generacja,artykul,785.html

To z lpg-forum ale takie bardziej " zrób sobie sam 6 generację . . . "

http://lpg-forum.pl/6-generacja-wlasnymi-rekami-lpg-tsi-tfsi-t40637.html

A tu forum mazdy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=511

A tu macie coś od montażysty
http://www.egp.pl/cieklywtrysk-prins-direct-liqui-max.htm

Moim zdaniem to coś bardzo przyszłościowego. Kłopotem może okazać się brak integralności ze starszymi silnikami.
http://egp.pl/listaprins.pdf
Przez co jest to instalacja tylko dla nowych samochodów, co może oznacza małe ilości zamontowanej takiej instalacji. Większość osób wybierze 5 i 4 generacje. Ponieważ bardzo mało warsztatów montuję taką instalację. A jeszcze mniej wie jak ją założyć. I w tym może być poważny problem naszych mechaników. Powinni się dokształcać, a większość proponuje proste rozwiązania. Mi kiedyś mechanik polecił instalację 2 generacji. Popierając to słowami, że samochód będzie jeździł w większości na benzynie. . .