DZIAŁ ---- SENATOR - Strona 248

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Może ktoś jest zainteresowany ?

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3778846
  
 
moje zdanie - cena zabija !!
  
 
senator twenty four valves w top gear
  
 
Witam
Dugazz mam kolumny ale z tym o spręż muszę sprawdzić, dotychczas dzieliłem na te ze starym mocowaniem drążka reakcyjnego i nowym.
Pozdro
  
 
Witam
Dugazz mam kolumny ale z tym o spręż muszę sprawdzić, dotychczas dzieliłem na te ze starym mocowaniem drążka reakcyjnego i nowym.
Pozdro
  
 
Ciekawy film. Nie wiedziałem ,że zegary z modelu A były montowane do B.
  
 
Witam!
Panowie czy któryś z was posiada dokładne informacje ile może ważyć silnik c30ne.
Z góry wielkie dzięki!
  
 
Producent Model Układ Pojemnosć Waga Uwagi
Alfa Romeo Alfasud, 33, 145/146 B4 1.2-1.7 109
Alfa Romeo Alfetta, 75, 90, 155, 164 V6 2.0 – 3.0 170 również Fiat Croma, Lancia Thema
AMC 199-232 CID R6 3.3 – 3.8 227
AMC 290-401 CID V8 4.8 – 6.6 272 1966-69
AMC 290-401 CID V8 4.8 – 6.6 245 1970-72
AMC Rambler 327 CID V8 5.3 283
Audi 90, 100 R5 1.9 – 2.3 165 wolnossący
Audi 100 R4 2.0 152 (także Porsche 924)
BMC B-series OHV R4 1.5 – 1.8 152 Austin A-60, MGB, Morris Oxford
BMC C-series OHV R6 2.6 – 2.9 255 Healey Six, MGC, Austin A-110
BMW S14 R4 1.6 – 1.9 159 318
BMW M60 R6 2.0 – 2.7 176 320, 520, 323, 325, 525
BMW M105 Diesel R6 2.4 – 2.9 192 324d, 524d
BMW M52 R6 2.5 – 3.8 227 528, 530, 732, 633, 635,
BMW V12 V12 5.0 252 750, 850
BMW B40 V8 3.0 – 4.0 212 540, 740, 840
British Leyland O-series OHC R4 1.7 – 2.0 135 Morris Ital, Austin Ambassador
British Leyland E-series OHC R6 2.2 157 (kompletny)
Chrysler Neon R4 2.2 98 (goły)
Chrysler DeSoto 276-341 CID V8 4.5 – 5.6 306 1955
Chrysler DeSoto 383 CID V8 6.3 286 1959
Chrysler Dodge 241-325 CID V8 4.0 – 5.3 293 1955
Chrysler Dodge/Plymouth 361 CID V8 5.9 288 1959
Chrysler 300E V8 6.8 291 1959
Chrysler 331 CID Hemi V8 5.4 338 1955
Chrysler Dodge Viper V10 8.0 325
Ferrari 250 V12 3.0 173 1962
Ferrari 456 V12 5.5 235 1996
FIAT/Ferrari Dino 206 V6 2.0 129
FIAT/Ferrari Dino 246 V6 2.4 134 również Lancia Strartos
Ford Europe CVH 1600 R4 1.1 – 1.6 128 (kompletny)
Ford Europe Pinto R4 1.3 – 2.0 139
Ford Germany Koeln V4 1.3 – 1.8 93 także SAAB 96, Matra 530 (goły)
Ford Germany Koeln V6 1.8 – 2.8 138 goły, bez sprzęgła i osprzętu
Ford UK Essex V4 1.7 – 2.0 148 ze sprzęgłem, prądnicą, starterem
Ford UK Essex V6 2.5 – 3.0 172
Ford US Lima R4 2.3 – 2.5 190 ze sprzęgłem, prądnicą, starterem
Ford US Lima R4 2.3 204 turbo
Ford US 170-250 CID R6 2.8 – 4.1 175
Ford US Duratec V6 2.5 – 3.0 165 Mondeo, Jaguar X (kompletny nabój)
Ford US 90 deg V6 3.8 159 bez sprzęgła, starter i alternator=18 kg
Ford US flathead 221 CID V8 3.6 238
Ford US flathead 239-255 CID V8 3.9 – 4.2 258 1953
Ford US Y block 272-312 CID V8 4.5 – 5.1 284
Ford US FE big block 332-390 CID V8 5.4 – 6.4 291
Ford US FE big block 406-428 CID V8 6.7 – 7.0 307
Ford US Windsor 221-302 CID V8 3.6 – 5.0 210
Ford US BOSS 302 CID V8 5.0 227
Ford US Windsor 351 CID V8 5.8 234
Ford US Cleveland 302/351 CID V8 5.0 – 5.8 250 także Boss 351
Ford US 351M-400 CID V8 5.0 – 6.6 261
Ford US 427 SOHC Cammer V8 7.0 309
Ford US big block 429/460 V8 7.0 – 7.5 309
Ford US Boss 429 V8 7.0 304 głowice aluminiowe
Ford US Lincoln/Mercury 430-462 V8 7.0 – 7.6 336
GM Buick 90 deg 198-225 CID V6 3.2 – 3.7 188 1963
GM Buick 90 deg 231-252 CID V6 3.8 – 4.1 170
GM Buick 90 deg 182 CID V6 3.0 159 1985-87
GM Buick 322 CID V8 5.3 288 1953
GM Buick 350 CID V8 5.7 204
GM Buick 401 CID V8 6.6 311 1959 Nail Head
GM Cadillac 331 V8 5.4 317 1949
GM Cadillac 390 V8 6.4 327 1959
GM Cadillac 472-500 V8 7.7 – 8.2 279
GM Chevy Corvair 164 CID B6 2.7 136
GM Chevy Cavalier OHV R4 1.8 – 2.0 137 (kompletny)
GM Chevy Vega R4 2.3 129
GM Chevy Chevy II 153 CID R4 2.5 159 także Pontiac Iron Duke
GM Chevy 194/250 CID R6 3.2 – 4.1 200
GM Chevy 216/235 CID R6 3.5 – 3.9 266
GM Chevy V6 – 60 deg V6 2.8 – 3.1 159
GM Chevy V6 – 90 deg V6 3.8 – 4.3 193
GM Chevy small block 262-305 CID V8 4.3 – 5.0 243 1959 Corvette
GM Chevy small block 307-400 CID V8 5.0 – 6.6 261 1965-75
GM Chevy 348-409 CID V8 5.7 – 6.7 281
GM Chevy ZL-1 427 CID V8 7.0 250 (aluminiowy)
GM Chevy big block 366-454 CID V8 6.0 – 7.4 310 Mark IV
GM Europe Chevette SOHC R4 1.6 – 2.0 136 Kadett, Ascona, Omega
GM Europe Opel CIH R6 2.5 – 3.0 179 Commodore, Monza, Senator, Omega
GM Olds 262 Diesel V6 4.3 268 (from GM SAE paper)
GM Olds 330-400 CID V8 5.4 – 6.6 254 komplet, bez zamachu
GM Olds 304 CID Rocket V8 5.0 305 1949
GM Olds 330 J2 V8 5.4 318 1958
GM Olds 371 CID V8 6.1 345 1956
GM Olds 394 CID V8 6.5 329 1959
GM Olds 400-455 CID V8 7.1 – 7.5 279 (bez zamachu), także Buick
GM Pontiac Tempest Four R4 3.2 213
GM Pontiac SOHC 230-250 CID R6 3.8 – 4.1 204
GM Pontiac 301 CID V8 4.9 205
GM Pontiac 389 CID V8 6.4 286
GM/Rover 215 CID V8 3.5 145 także Buick, Morgan, TVR
Jaguar V12 V12 5.4 309
Lotus 907 (zmodyf. Vauxhall) R4 2.0 125 Esprit, Eclat, Jensen (bez sprzęgła)
Mercedes 2 OHC V8 3.5 – 4.5 205 aluminiowy
Mercedes 2 OHC V8 5.0 – 5.6 212 aluminiowy
Mercedes 2 OHC V8 6.3 – 6.9 245 żeliwny
Porsche 911 B6 2.0 – 2.7 182 do 1977 r.
Porsche 928 SOHC V8 4.5 – 5.0 262
PSA XD-90 diesel R4 1.8 – 2.2 188 309/405, BX/XM, Talbot Horizon
PSA/Renault 505, CX, R20/21/25 R4 2.0 – 2.2 119
PSA/Renault PRV6 V6 2.7 – 3.0 170 również Volvo, DeLorean, Lancia
Rover SOHC R4 2.0 – 2.2 142
Rover OHV R6 3.0 196
Studebaker 289 CID V8 4.7 295
Triumph Dolomite R4 1.7 – 2.0 132 równeż TR7, SAAB-99/900
Triumph Vitesse, 2000/2500 R6 1.6 – 2.5 183 również GT6, TR5, TR6
Triumph Stag V8 3.0 202
Volvo DOHC R6 2.5 – 3.0 182 S80
Volkswagen Kaefer B4 1.1 – 1.6 91 również Karmann, T2, 315
VW Audi Passat, Golf, Audi 80 R4 1.3 – 1.6 104
VW Audi Passat, Golf, Audi 80 R4 1.7 – 2.0 109