Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rafaelo Opel Monza GSE Warszawa | 2007-11-08 15:50:31 Witam,
Może ktoś jest zainteresowany ? http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3778846 |
Soczewa Pełnoprawny Klubowicz Senator A/Sintra Poznań | 2007-11-09 15:52:28 moje zdanie - cena zabija !!
|
-kudlaty- Forumowicz 2xsenator lublin | 2007-11-11 22:13:55 |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2007-11-14 20:40:47 Ciekawy film. Nie wiedziałem ,że zegary z modelu A były montowane do B. |
blankav8 OPEL MONZA A1 białystok | 2007-11-18 11:34:16 Witam!
Panowie czy któryś z was posiada dokładne informacje ile może ważyć silnik c30ne. Z góry wielkie dzięki! |
dugazz Forumowicz Commodore-Rekord Kraków | 2007-11-18 14:04:01 Producent Model Układ Pojemnosć Waga Uwagi
Alfa Romeo Alfasud, 33, 145/146 B4 1.2-1.7 109 Alfa Romeo Alfetta, 75, 90, 155, 164 V6 2.0 – 3.0 170 również Fiat Croma, Lancia Thema AMC 199-232 CID R6 3.3 – 3.8 227 AMC 290-401 CID V8 4.8 – 6.6 272 1966-69 AMC 290-401 CID V8 4.8 – 6.6 245 1970-72 AMC Rambler 327 CID V8 5.3 283 Audi 90, 100 R5 1.9 – 2.3 165 wolnossący Audi 100 R4 2.0 152 (także Porsche 924) BMC B-series OHV R4 1.5 – 1.8 152 Austin A-60, MGB, Morris Oxford BMC C-series OHV R6 2.6 – 2.9 255 Healey Six, MGC, Austin A-110 BMW S14 R4 1.6 – 1.9 159 318 BMW M60 R6 2.0 – 2.7 176 320, 520, 323, 325, 525 BMW M105 Diesel R6 2.4 – 2.9 192 324d, 524d BMW M52 R6 2.5 – 3.8 227 528, 530, 732, 633, 635, BMW V12 V12 5.0 252 750, 850 BMW B40 V8 3.0 – 4.0 212 540, 740, 840 British Leyland O-series OHC R4 1.7 – 2.0 135 Morris Ital, Austin Ambassador British Leyland E-series OHC R6 2.2 157 (kompletny) Chrysler Neon R4 2.2 98 (goły) Chrysler DeSoto 276-341 CID V8 4.5 – 5.6 306 1955 Chrysler DeSoto 383 CID V8 6.3 286 1959 Chrysler Dodge 241-325 CID V8 4.0 – 5.3 293 1955 Chrysler Dodge/Plymouth 361 CID V8 5.9 288 1959 Chrysler 300E V8 6.8 291 1959 Chrysler 331 CID Hemi V8 5.4 338 1955 Chrysler Dodge Viper V10 8.0 325 Ferrari 250 V12 3.0 173 1962 Ferrari 456 V12 5.5 235 1996 FIAT/Ferrari Dino 206 V6 2.0 129 FIAT/Ferrari Dino 246 V6 2.4 134 również Lancia Strartos Ford Europe CVH 1600 R4 1.1 – 1.6 128 (kompletny) Ford Europe Pinto R4 1.3 – 2.0 139 Ford Germany Koeln V4 1.3 – 1.8 93 także SAAB 96, Matra 530 (goły) Ford Germany Koeln V6 1.8 – 2.8 138 goły, bez sprzęgła i osprzętu Ford UK Essex V4 1.7 – 2.0 148 ze sprzęgłem, prądnicą, starterem Ford UK Essex V6 2.5 – 3.0 172 Ford US Lima R4 2.3 – 2.5 190 ze sprzęgłem, prądnicą, starterem Ford US Lima R4 2.3 204 turbo Ford US 170-250 CID R6 2.8 – 4.1 175 Ford US Duratec V6 2.5 – 3.0 165 Mondeo, Jaguar X (kompletny nabój) Ford US 90 deg V6 3.8 159 bez sprzęgła, starter i alternator=18 kg Ford US flathead 221 CID V8 3.6 238 Ford US flathead 239-255 CID V8 3.9 – 4.2 258 1953 Ford US Y block 272-312 CID V8 4.5 – 5.1 284 Ford US FE big block 332-390 CID V8 5.4 – 6.4 291 Ford US FE big block 406-428 CID V8 6.7 – 7.0 307 Ford US Windsor 221-302 CID V8 3.6 – 5.0 210 Ford US BOSS 302 CID V8 5.0 227 Ford US Windsor 351 CID V8 5.8 234 Ford US Cleveland 302/351 CID V8 5.0 – 5.8 250 także Boss 351 Ford US 351M-400 CID V8 5.0 – 6.6 261 Ford US 427 SOHC Cammer V8 7.0 309 Ford US big block 429/460 V8 7.0 – 7.5 309 Ford US Boss 429 V8 7.0 304 głowice aluminiowe Ford US Lincoln/Mercury 430-462 V8 7.0 – 7.6 336 GM Buick 90 deg 198-225 CID V6 3.2 – 3.7 188 1963 GM Buick 90 deg 231-252 CID V6 3.8 – 4.1 170 GM Buick 90 deg 182 CID V6 3.0 159 1985-87 GM Buick 322 CID V8 5.3 288 1953 GM Buick 350 CID V8 5.7 204 GM Buick 401 CID V8 6.6 311 1959 Nail Head GM Cadillac 331 V8 5.4 317 1949 GM Cadillac 390 V8 6.4 327 1959 GM Cadillac 472-500 V8 7.7 – 8.2 279 GM Chevy Corvair 164 CID B6 2.7 136 GM Chevy Cavalier OHV R4 1.8 – 2.0 137 (kompletny) GM Chevy Vega R4 2.3 129 GM Chevy Chevy II 153 CID R4 2.5 159 także Pontiac Iron Duke GM Chevy 194/250 CID R6 3.2 – 4.1 200 GM Chevy 216/235 CID R6 3.5 – 3.9 266 GM Chevy V6 – 60 deg V6 2.8 – 3.1 159 GM Chevy V6 – 90 deg V6 3.8 – 4.3 193 GM Chevy small block 262-305 CID V8 4.3 – 5.0 243 1959 Corvette GM Chevy small block 307-400 CID V8 5.0 – 6.6 261 1965-75 GM Chevy 348-409 CID V8 5.7 – 6.7 281 GM Chevy ZL-1 427 CID V8 7.0 250 (aluminiowy) GM Chevy big block 366-454 CID V8 6.0 – 7.4 310 Mark IV GM Europe Chevette SOHC R4 1.6 – 2.0 136 Kadett, Ascona, Omega GM Europe Opel CIH R6 2.5 – 3.0 179 Commodore, Monza, Senator, Omega GM Olds 262 Diesel V6 4.3 268 (from GM SAE paper) GM Olds 330-400 CID V8 5.4 – 6.6 254 komplet, bez zamachu GM Olds 304 CID Rocket V8 5.0 305 1949 GM Olds 330 J2 V8 5.4 318 1958 GM Olds 371 CID V8 6.1 345 1956 GM Olds 394 CID V8 6.5 329 1959 GM Olds 400-455 CID V8 7.1 – 7.5 279 (bez zamachu), także Buick GM Pontiac Tempest Four R4 3.2 213 GM Pontiac SOHC 230-250 CID R6 3.8 – 4.1 204 GM Pontiac 301 CID V8 4.9 205 GM Pontiac 389 CID V8 6.4 286 GM/Rover 215 CID V8 3.5 145 także Buick, Morgan, TVR Jaguar V12 V12 5.4 309 Lotus 907 (zmodyf. Vauxhall) R4 2.0 125 Esprit, Eclat, Jensen (bez sprzęgła) Mercedes 2 OHC V8 3.5 – 4.5 205 aluminiowy Mercedes 2 OHC V8 5.0 – 5.6 212 aluminiowy Mercedes 2 OHC V8 6.3 – 6.9 245 żeliwny Porsche 911 B6 2.0 – 2.7 182 do 1977 r. Porsche 928 SOHC V8 4.5 – 5.0 262 PSA XD-90 diesel R4 1.8 – 2.2 188 309/405, BX/XM, Talbot Horizon PSA/Renault 505, CX, R20/21/25 R4 2.0 – 2.2 119 PSA/Renault PRV6 V6 2.7 – 3.0 170 również Volvo, DeLorean, Lancia Rover SOHC R4 2.0 – 2.2 142 Rover OHV R6 3.0 196 Studebaker 289 CID V8 4.7 295 Triumph Dolomite R4 1.7 – 2.0 132 równeż TR7, SAAB-99/900 Triumph Vitesse, 2000/2500 R6 1.6 – 2.5 183 również GT6, TR5, TR6 Triumph Stag V8 3.0 202 Volvo DOHC R6 2.5 – 3.0 182 S80 Volkswagen Kaefer B4 1.1 – 1.6 91 również Karmann, T2, 315 VW Audi Passat, Golf, Audi 80 R4 1.3 – 1.6 104 VW Audi Passat, Golf, Audi 80 R4 1.7 – 2.0 109 |