ALLEGRO i inne -ładne ciekawostki do kupienia - Strona 253

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No pewnie ze do 88. Ja miałem z 86. Chodziło mi o lifting
  
 
2103/2106 Co za balwan robil to auto? Renowacja z dbaniem o kazdy szczegol, o kazdy chrom? Wqrwilem sie. Na co on liczy?, ze tez dopadnie balwana?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2012-09-09 17:20:05, andrzej_krakow pisze:
No pewnie ze do 88. Ja miałem z 86. Chodziło mi o lifting



To jest 2101. Były produkowane do 1983r..
"Liftingi" (jak się to dzisiaj nazywa), czyli 21011 i 21013 - do 1982 i 1987 odpowiednio.

Pozdrawiam,
@lex
  
 
O i to w moim mieście, gdzie faktycznie bałwanów nie brakuje
Szczerze, nie widziałem tego auta nigdy u nas na ulicach.
Cytat:
2103/2106 Co za balwan robil to auto? Renowacja z dbaniem o kazdy szczegol, o kazdy chrom? Wqrwilem sie. Na co on liczy?, ze tez dopadnie balwana?

  
 
widzę logo lkp

[ wiadomość edytowana przez: Kuba2107 dnia 2012-09-13 22:48:09 ]
  
 
Zgadza sie
To auto naszego klubowicza - Kolba ze Zgierza

  
 
Łada 1500S

ciekawa sie wydaje nieprawdaż?? i jest przepiękna

[ wiadomość edytowana przez: ladamaniak dnia 2012-09-13 23:37:36 ]

[ wiadomość edytowana przez: ladamaniak dnia 2012-09-13 23:37:51 ]
  
 
Panowie celuje powoli w jakieś poziome gaźniki. Możecie powiedzieć praktycznie totalnemu laikowi czeego brakuje w tych gaźnikach. Widzę że trójnika, który doprowadza paliwo. Myślicie że to dobra para?

Co do zwężek to są 32.
Main Jet 145
Idle Jet 55
Pump Jet 33
Air Corector 180
http://moto.allegro.pl/gazniki-dellorto-dhla-40-weber-cultstyle-i2632459191.html

[ wiadomość edytowana przez: Kuba2107 dnia 2012-09-14 20:08:26 ]
  
 
Alex, dlaczego sprzedajesz swoją Trójkę ?
  
 
Cytat:
2012-09-23 22:46:44, emde pisze:
Alex, dlaczego sprzedajesz swoją Trójkę ?



No właśnie. Przez silnik?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2012-09-23 22:49:57, SzokoLada pisze:
No właśnie. Przez silnik?



Silnik jest idealny. Cyka jak trzeba, pięknie rozpędza, suchutki.
Dlaczego sprzedaję? Nie mam do tego modelu żadnego sentymentu. Nic mnie do niego nie przyciąga, nie wiążą mnie z nim żadne wspomnienia. Chciałem spróbować, jak się jeździ najlepszym modelem Łady. Przy okazji uratować piękny samochód. Udało się. Teraz tę przyjemność mogę odstąpić innemu.

Pozdrawiam,
@lex
  
 
Nie, no spoko, ja wiem ze silnik jest extra. Chodzi mi konkretnie o małą pojemność. 1300 cm3 trochę moim zdaniem za mało na dynamiczne przemieszczanie się. Ale przyczyna jest widzę inna. Wiesz, nawet trochę ci zazdroszczę, ze tak beztrosko możesz powiedzieć:
-Nie mam do tego modelu żadnego sentymentu.
Masz swobodę umysłu, mi tego brakuje.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2012-09-24 22:53:52, SzokoLada pisze:
Nie, no spoko, ja wiem ze silnik jest extra. Chodzi mi konkretnie o małą pojemność. 1300 cm3 trochę moim zdaniem za mało na dynamiczne przemieszczanie się. Ale przyczyna jest widzę inna. Wiesz, nawet trochę ci zazdroszczę, ze tak beztrosko możesz powiedzieć: -Nie mam do tego modelu żadnego sentymentu. Masz swobodę umysłu, mi tego brakuje.



Uważam, że w dzisiejszych czasach, kiedy znalezienie "rodzyna" nie wymagającego poważnych wysiłków czasowych i kosztowych graniczy z cudem, narzekanie na parę koni jest absurdem. Ten silnik pozwala na jazdę w obecnych warunkach drogowych bez żadnych kompleksów. Zresztą, w "jedynce" mam 1200cm i też nigdy nie narzekałem na brak mocy. Te auta nie były stworzone do "odjazdów" i dla mnie takimi pozostaną.
W mocy szukam innego klasyka, moją drugą miłość, Deutschewagen. Zdecydowanie powyżej 200 KM (w serii). Ale to dłuższy horyzont czasowy (bez stresu i pośpiechu). Takie tam marzenie. Ale na nie też trzeba uważać, bo kiedyś mogą się spełnić...

Pozdrawiam,
@lex
  
 
Tą ktoś widział?
http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Motocykle-samochody-osobowe-lada-2103-lakier-pomarancz-stan-b-dobry-tanio-GORLICE-W0QQAdIdZ319167071" target="_blank">łada 2103

[ wiadomość edytowana przez: grzehu dnia 2012-09-29 18:07:36 ]
  
 
Cytat:
2012-04-10 22:31:36, andrzej_krakow pisze:
2106 z Gorlic - już była na forum Byłem na świętach u rodziny (niedaleko Gorlic) i z nudów podskoczyłem sobie ją obejrzeć - to było tylko parę km. Co to za "stan dobry i po remoncie - oczywiście standard ogłoszeniowy w Polsce. Więc jakby kogoś interesowało to auto blacharsko to szmelc ( w opisie gruba szwedzka blacha odporna na rdze) - do wyrzucenia prawy przedni, lewy tylny błotnik, pozostałe dwa ostatecznie do uratowania - wszystkie poszycia drzwi do wymiany - minimum reparaturki od dolnego przetłoczenia w dół - progi nie istnieją - to nawet nie ogniska rdzy tylko fizyczny brak co najmniej 40% blachy - pas przedni i tylny z rdza ale do uratowania - podłoga ruda ale nie chciało mi sie walać po ziemi w "kościółkowym" ubraniu, więc nie oglądałem dokładnie - chromy niezłe i prawie kompletne - oprócz listwy na tylnym lewym nadkolu - ale tam nie ma już nadkola Wnętrze niezłe, przednie fotele bez dziur i przetarć ale sfatygowane - w końcu to 34 lata,tylne pod pokrowcami więc się nie wypowiem. Deska prawie OK ale właściciel przykręcił sobie do niej medalik więc zostaną dziury. Kierownica - popękane tworzywo. Teoretycznie "wysokiej klasy radiomagnetofon" (w/g opisu) - może i był topowy ale za rządów prezydenta Wałęsy Silnika mi się nie chciało oglądać i słuchać I co najzabawniejsze - cena już nie 1000 ale 1500 bo ponoć zostały powymieniane amortyzatory itp. [ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2012-04-10 22:34:54 ]


taa, widziałem
  
 
http://allegro.pl/lada-lada-2106-1300-ls-pierwszy-wlasciciel-i2678213507.html

Zaczęli się ostro bić ale jest o co.
  
 
Cytat:
2012-10-02 06:10:40, emde pisze:
http://allegro.pl/lada-lada-2106-1300-ls-pierwszy-wlasciciel-i2678213507.html Zaczęli się ostro bić ale jest o co.



emde, nie wiem czy jest o co.
Samochód sprzedaje handlarz, osobiście unikam takich transakcji. Błotniki lakierowane "na skutek niewielkich obcierek" - takie bajki może opowiadać studentowi 1-go roku inżynierii ladowej. Przecież one kwalifikują się do ponownego malowania. LS - wersja fińska, buhaha...

Pozdrawiam,
@lex
  
 
Cytat:
2012-09-24 22:53:52, SzokoLada pisze:
Nie, no spoko, ja wiem ze silnik jest extra. Chodzi mi konkretnie o małą pojemność. 1300 cm3 trochę moim zdaniem za mało na dynamiczne przemieszczanie się. Ale przyczyna jest widzę inna. Wiesz, nawet trochę ci zazdroszczę, ze tak beztrosko możesz powiedzieć: -Nie mam do tego modelu żadnego sentymentu. Masz swobodę umysłu, mi tego brakuje.



Biała Dama pojechała na Świętą Górę. To znaczy moja 2103 pojechała do Częstochowy. Wszystkich zatroskanych o jej los zapewniam, że trafiła w dobre ręce. Właściciel jest już w posiadaniu m.in. 2107 i 2121 (Niva). Zna forum i być może kiedyś pojawi się również tutaj.

Chyba dopiero trzeci raz widziałem ją w ruchu ulicznym niejako "z boku" (zwykle siedziałem za kierownicą). I aż łezka się w oku zakręciła, piękny to widok - lśniąca 2103 w dzisiejszym ruchu ulicznym.

Pozdrawiam,
@lex
  
 
Z drugiej strony licytuje już -naście osób. A cena dojdzie zaraz do 4k. Ich sprawa.

A co do nowego posiadacza twojej Trójki to kojarzę właściciela. Pojawia się m.in. na spotach "Częstochowskiego Ruchu Klasyków".
  
 
http://moto.allegro.pl/bohse-euro-star-unikat-jedyny-w-polsce-sprawny-i2672155414.html



Auto produkowane na podzespołach z łady.