Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-15 17:21:40 Żuczku... na chu.. ci korektor z lukasów? może załóż nowy korektor zwykły. poza tym jak w ogóle hamuje ci tył to masz szczęście, bo jak masz tak podniesione auto, to korektor zmniejsza ciśnienie na tył, więc zmniejsza też siłę hamowania.
Ehh...naprawdę starałem sie nie śmiać |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2005-07-15 17:43:17 Zuczek - a kiedy ostatnio wymieniałeś sztywne przewody hamulcowe ?? bo jeśli tak jak olej to nic dziwnego... z wiekiem na ściankach przewodów pojawia się coraz więcej syfu skutecznie zminiejszając ich średnicę...
U mnie przednie były tak fatalnie zasyfiałe że przy spuszczaniu płyn miał wygląd oleju (Chris może potwierdzić...), po wymianie przewodów o wiele lepsze hamulce... PS. dodam że czyszczenie tłoczków itd. było zawsze regularne... |
CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2005-07-15 21:13:44 bueh! wymień na oryginał bo widzę że jeszcze korektor od stara skąd wytrzaśniesz |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-16 02:06:03 Jak się zabierzesz za CHAMULCE to będzie dobrze, ale jak się zabierzesz za HAMULCE, to coś czuję że wyjdzie monster truck z elementami od stara, a może nawet ziła
Więc zabieraj się za coś o czym masz pojęcie, czyli np za CHAMULCE HAMULCE natomiast zostaw w spokoju, bo jeszcze komuś krzywdę zrobisz przez swoje kombinacje. Peace |
Zuczek fso dwa zero Kraków | 2005-07-16 08:46:56 spoko spoko tak sie zrobi zeby było dobrze! |
BanditC Miłośnik FSO San A1112T :) Tarnobrzeg | 2005-10-08 21:43:00 u mnie jest następujący problem. podczas hamowania ciężko mi jest zblokowac przenie koła ale tylne blokują sie bez problemu. Dzisiaj odkręciłem korektor i ten bolec co go niby ma wciskać ten pręt nie chce sie wciskać, próbowałem zmusić go imadłem ale nie ruszy czy to znaczy że mam zatarty korektor???? dzisiaj pierwszy raz go demontowałem odkąd podwozie było konserwowane czyli opór czasu jeszcze nie miałem fiata ale warstwa bitexu była tak obfita że po wyczyszczeniu wygląda jak nowy także zastanawiam sie jak mógł sie zatrzeć
Pozdrawiam |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-08 22:02:46 Przód powinien sie blokować pierwszy. Ja mam tak zmodyfikowany korektor, że tył blokuje sie tylko w extremalnie extremalnych hamowaniach |
BanditC Miłośnik FSO San A1112T :) Tarnobrzeg | 2005-10-08 22:13:06 układ jest cały czs przeglądany przeze mnie zaciski są dobre nie ma ściągania przy hamowaniu jedyny mankament to to że tył hamuje z piskiem a przód nie poza tym ręczny blokuje tylko jedno koło a drugie tak sobie, jeżeli chodzi o ingerencje w korektor to było tak że wykręciłem i wkręciłem spowrotem nie mogłem go rozebrać jakieś dziwne dwie dziurki były i nie bardzo miałem czym to odkręcić |
BanditC Miłośnik FSO San A1112T :) Tarnobrzeg | 2005-10-08 22:17:54 zapomniałem dodać że gdy kupiłem fiata ponad 3 lata temu odrazu zrobiłem hamulce wszystkie zaciski były rozbierane i składane, zarz(ż)uciłem wszystkie klocki i tercze nowe, od tamtej pory przednie kloski były nie ruszane i do tej pory są prawie jak nowe a dziś wymieniłem z tyłu piąty komplet klocków, mam bardzo słabe hamulce bo hamuje mi w sumie więcej tył niz przód. I takai mam właśnei problem |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-08 22:35:33 Mylisz sie Mak Moddyfikacja polegała na kupnie nowego korektora (stary stał) i odpowiednim przegięciu dźwigienki |
truckshoppl Gniezno | 2016-04-29 12:30:11 Witam. Panowie czy ktoś posiada numer klocków i tarcz przednich do Autosan A1112T Ramzes? Z góry dziękuje za pomoc. |