Korektor hamowania - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mimo wszystko nie chcę wywalać korektora, ale chętnie wzmocniłbym siłę hamującą na tylnej osi - zwłaszcza że mamy zawężone przewody hamulcowe panie ICE4BREAK od korektora do bębnów, bo cóś cholera za szybko jeżdżę
  
 
ja tez mam problem z tylnymi hamulcami uklad to starego typu na 4 tarczach! mianowicie mam ten cały korektor i tył dużo wyżej niz przod! a i tak pierwsze blokuja mi sie koła z tyłu! duzo razy ju zprubowałem odpowietrzac cały układ hamulcowy i nieprzynosi to zadnego efektu! z przodu klocki lukasa z tylu fomar! tył blokuje mi si eju zprzy "leciutkim" nacisnieciu na pedał! niewiem co sie moglo stać! do tego pierwsze koło łapie mi prawy tył! ma poprostu najwiekrzą sile hamowania z wszytkich 4!! niemoge dosjc do tego czemu taksi estalo! co czeba wymienic aby poprawnie zalozyc korektoz z lukasow?
  
 
Żuczku... na chu.. ci korektor z lukasów? może załóż nowy korektor zwykły. poza tym jak w ogóle hamuje ci tył to masz szczęście, bo jak masz tak podniesione auto, to korektor zmniejsza ciśnienie na tył, więc zmniejsza też siłę hamowania.
Ehh...naprawdę starałem sie nie śmiać
  
 
Zuczek - a kiedy ostatnio wymieniałeś sztywne przewody hamulcowe ?? bo jeśli tak jak olej to nic dziwnego... z wiekiem na ściankach przewodów pojawia się coraz więcej syfu skutecznie zminiejszając ich średnicę...
U mnie przednie były tak fatalnie zasyfiałe że przy spuszczaniu płyn miał wygląd oleju (Chris może potwierdzić...), po wymianie przewodów o wiele lepsze hamulce...

PS. dodam że czyszczenie tłoczków itd. było zawsze regularne...
  
 
hmm w sumie to tłoczki wymienialem bo mie sie zacinały! przyznam szczeze ze przewodow niewymiealem! nigdy! ale najwyzsza pora sie chyba zabrac za chamulce i to pożądnie bo mocny silnik plus słabe chamulce to niejest dobra para! a co do tego ze chce załozyc korektor z lukasow to własnie dlatego zeby podniesiony tył niemial wpływu na osłabienie hamuców!!
  
 
bueh! wymień na oryginał bo widzę że jeszcze korektor od stara skąd wytrzaśniesz
  
 
Jak się zabierzesz za CHAMULCE to będzie dobrze, ale jak się zabierzesz za HAMULCE, to coś czuję że wyjdzie monster truck z elementami od stara, a może nawet ziła
Więc zabieraj się za coś o czym masz pojęcie, czyli np za CHAMULCE HAMULCE natomiast zostaw w spokoju, bo jeszcze komuś krzywdę zrobisz przez swoje kombinacje.
Peace
  
 
spoko spoko tak sie zrobi zeby było dobrze!
  
 
u mnie jest następujący problem. podczas hamowania ciężko mi jest zblokowac przenie koła ale tylne blokują sie bez problemu. Dzisiaj odkręciłem korektor i ten bolec co go niby ma wciskać ten pręt nie chce sie wciskać, próbowałem zmusić go imadłem ale nie ruszy czy to znaczy że mam zatarty korektor???? dzisiaj pierwszy raz go demontowałem odkąd podwozie było konserwowane czyli opór czasu jeszcze nie miałem fiata ale warstwa bitexu była tak obfita że po wyczyszczeniu wygląda jak nowy także zastanawiam sie jak mógł sie zatrzeć

Pozdrawiam
  
 
korektor swoją drogą walnięty, ale przód tak czy siak powinien się blokować bez problemu... Dawno temu zaglądałeś do układu hamulcowego?
  
 
Przód powinien sie blokować pierwszy. Ja mam tak zmodyfikowany korektor, że tył blokuje sie tylko w extremalnie extremalnych hamowaniach
  
 
Cytat:
2005-10-08 22:02:46, jose pisze:
Przód powinien sie blokować pierwszy. Ja mam tak zmodyfikowany korektor, że tył blokuje sie tylko w extremalnie extremalnych hamowaniach



Po mojemu to ta modyfikacja korektora rozpoczęła i zakończyła się na... braku ingerencji w ów korektor
  
 
układ jest cały czs przeglądany przeze mnie zaciski są dobre nie ma ściągania przy hamowaniu jedyny mankament to to że tył hamuje z piskiem a przód nie poza tym ręczny blokuje tylko jedno koło a drugie tak sobie, jeżeli chodzi o ingerencje w korektor to było tak że wykręciłem i wkręciłem spowrotem nie mogłem go rozebrać jakieś dziwne dwie dziurki były i nie bardzo miałem czym to odkręcić
  
 
zapomniałem dodać że gdy kupiłem fiata ponad 3 lata temu odrazu zrobiłem hamulce wszystkie zaciski były rozbierane i składane, zarz(ż)uciłem wszystkie klocki i tercze nowe, od tamtej pory przednie kloski były nie ruszane i do tej pory są prawie jak nowe a dziś wymieniłem z tyłu piąty komplet klocków, mam bardzo słabe hamulce bo hamuje mi w sumie więcej tył niz przód. I takai mam właśnei problem
  
 
Mylisz sie Mak Moddyfikacja polegała na kupnie nowego korektora (stary stał) i odpowiednim przegięciu dźwigienki
  
 
Witam. Panowie czy ktoś posiada numer klocków i tarcz przednich do Autosan A1112T Ramzes? Z góry dziękuje za pomoc.