Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-05-31 23:59:17 pieknie byle do przodu
nie rozumiem tylko czemu obciales te portki... No chyba ze masz zapas i szkoda bylo czasu na krecenie |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-06-01 01:52:22 srebna na pewno ucieszy sie z nowego serducha
Co zreszta gratow ze starej Omci? Mam nadzieje, ze caly czas o mnie pamietasz |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-06-09 21:06:37 i jak ida prace? |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-06-10 23:20:32 Opornie Sesja..
Dopiero wczoraj zaholowaliśmy trupa pod mój dom, nawet nie mam czasu do niego podejść. Jutro prawdopodobnie przyjdzie czas na wygrzebanie C30LE. Spokojnie, to o co pytałeś masz zaklepane Przy okazji sorry Kuba za te zdjęcia (raczej ich brak), ale mam chwilowo wietkong. Na dniach będą zrobione. Pozdrawiam, Eryk |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2008-06-11 09:14:39
Nie ma sprawy. Zrobię za tydzień nalot na 3city, to obejrzę sobie wszystko z każdej strony |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-11-09 01:12:02 No i kolejna udana operacja na długiej liście Senatora - dzisiaj późnym wieczorem bestia ożyła w nowym wcieleniu
Z uciętym wydechem wydaje bulgot jak amerykańskie V8 Może wrzucę jakiś krótki filmik w najbliższym czasie. What can I say? Raz jeszcze wielkie dzięki Adam (za te czary przy wiązce ), no i co mi pozostało - czas zacząć walić ogniem z dupy Pozdrawiam, Eryk |
piterek22 tłuszcz | 2010-06-10 11:45:06 eriiscon i co ztym filmikiem ?? |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-11-28 19:11:54 Czas trochę odkurzyć..
Silnik po ponownym remoncie (już łącznie z tulejowaniem bloku i usprawnieniem pompy oleum) ma najechane niecałe 3tys. km. Zacząłem go trochę kręcić i niestety nadal ma objaw który występował również wcześniej (może niektóry pamiętają z Borska) - gdzieś w graniach 5.500rpm jakby się przydławiał na chwilę. Początkowo zastanawiałem się czy to nie problem z brakami paliwa (wtryski / pompa), jednak objaw ten występuje na każdym biegu, praktycznie w tym samym zakresie obrotów i po przejściu tej "dziury" tak od 5.800 - 6500 dalej ciągnie "normalnie" (przynajmniej tak mi się wydaje). No i teraz czas na szukanie przyczyn. Po wstępnym wykluczeniu zasilania na pierwszy ogień wysuwa się głowica, a dokładniej moje zabiegi stomatologiczne na niej. Może przesadziłem i w tym zakresie obrotowym robią się jakieś zawirowania powietrza / mieszanki - tylko teoretycznie im więcej obrotów tym powinno być gorzej (jeszcze szybszy przepływ powietrza czyli jeszcze większe wiry), a tak nie jest, bo ta "turbo-dziura" mija. Chciałem się zapytać, czy ktoś ma pomysł gdzie (i jak) szukać dalej. Jechać gada podpinać na hamownie, zobaczyć co powiedzą wykresy i co panowie z obsługi będą w stanie po tym wywróżyć / zasugerować? Chcę też założyć wątek z moim problemem na racingforum - może ktoś z mądrzejszych tam poradzi od czego zacząć itd. Mam drugą głowicę seryjną - ostatecznie będę mógł ją założyć tak jak fabryka zrobiła, albo raz jeszcze grzebać (i spier*olić ponownie ) z trochę większym umiarem. Dajcie znać co Wam przychodzi na myśl a propos poszukiwań przyczyn(y). Pozdrowienia, Eryk |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2010-11-29 10:30:11 ..Eryk a masz mozliwość pojechania na jakąś hamownie i sprawdzenia w całym zakresie AFR ? [ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2010-11-29 10:31:43 ] |
-kudlaty- LOB SYMPATYK 2xsenator lublin | 2010-11-29 18:38:43 AFR latwiej i taniej bedzie sprawdzic u jakiegos gazownika na analizatorze |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-12-01 15:29:30 Jest na terenie Trójmiasta kilka hamowni i podejrzewam, że pomiar AFR nie będzie problemem. Zapewne taniej byłoby to zrobić tak jak zasugerował -kudlaty- , natomiast po cichu liczę że ktoś "kompetentny" z obsługi takiej profesjonalnej hamowni byłbym w stanie pomóc poszukać przyczyn tego zjawiska. Jeszcze się nie zebrałem za stworzenie tematu na racingforum.pl a myślę że ktoś będzie w stanie podpowiedzieć. U nas póki co raczej cisza więc postaram się za to zabrać dzisiaj wieczorem.
Pzdr., Eryk |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-12-01 20:57:56 No to, że mi nikt nie wywróży z kuli to wiedziałem jak zacząłem pisać o problemie bardziej mi chodziło o to, gdzie szukać / co sprawdzać i wykluczać.
Co do paliwa to dziwne jest właśnie, że po chwilowej "zamułce" objaw mija. Ale zapewne manometr da 100% pewności. Jak dobrze pamiętam to u Piotra kiedyś mierzyliśmy ciśnienie, bo miał to "wtyczkę" do listwy. Będę musiał się uśmiechnąć, podpiąć ustrojstwo i poprzeciągać go porządnie w pełnym zakresie. Pytanie - co dalej..? Ps. Pisałeś o elektrowni mając na myśli kable/świece/zapłon czy szeroko pojętą kablomanię? [ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2010-12-01 21:00:06 ] |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2010-12-01 21:55:51 bez obrazy ale zakochaj sie jeszcze raz,, ale w kobiecie a nie kupie złomu albo sie napij aminodżusów.
jest takie stare powiedzenie że z g.. bata nie wyklepiesz ale i tak trzymam kciuki bo jestes git |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-12-02 09:34:21
kable/ świece wątpię, czy dadzą taki efekt akurat w tak wąskim przedziale obrotów, ale już przepływka czy lambda może coś zamieszać. Masz trochę szukania, współczuję. |
-kudlaty- LOB SYMPATYK 2xsenator lublin | 2010-12-02 17:05:43 Lambda przy wklepanym do konca niema znaczenia, ja bym zaczal od podmiany przeplywki.
Na uwalonej mialem podobnie, tyle dolek byl w przedziale 4-4.5tys obrotow |