Co tak strasznie napier.... ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy prawdą jest że przy sprawnych amorach, jak wjedzie sie w dołek, przy przejezdzie przez prog zwalniajacy itp cos niemilosiernie glosno stuka, to moga to byc :

1. wyrypane tuleje metalowo-gumowe wahaczy ?
2. wyrypane gumy stabilizatorów ?

Czy w przypadku nr 2 trzeba wymieniac cały stabilizator czy tylko el. gumowe...

THX
  
 
W przypadku numer 2 wymieniasz elementy gumowe kosz około 15 zł za 2 szt.
  
 
3. Wyrypany łącznik stabilizatora
  
 
ile ich tam ? po jednym na strone ?
  
 
Tuleje po 2 na wachacz (mała i duża)
gumy po jednej na strone
łączniki po jednym na strone
  
 
Ja bym zaczal od gum na stabilizatorze - one stosunkowo szybko sie zuzywaja i daja efekty tluczenia. No chyba, ze tuleje met-gum w wahaczach juz sa rozwalone - wychodzi guma, sa jej ubytki, wtedy nie ma na co czekac i wymieniac takze tuleje.