Jakie uszczelki wchodzą do skrzyni biegów automat MV6????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam cieknie mi ze skrzyni biegów w kilku miejscach tam gdzie występuja uszczelki.Czy ktoś z was przypadkiem miał taki problem ?,i jakie tam wchodzą uszczelki.Bo mechanik obawia się że jak rozbierze to mu na dłuższy czas zablokuje kanał czekając na częsci.Jak doleje do niej oleju to widać jak kapie jednak skrzynia wtedy pracuje ok jakieś 1000 km a potem zaczyna szarpać boje się ze w końcu się skończya dużo jeżdze i w ciągu tygodnia robie z 1500 km.Sprawdzałem w archiwum i nic tam nie znalazłem na ten temat
  
 
Taka jazda to szybka droga do zniszczenia skrzyni. Dziwne że w ogóle jeszcze jeździ .

Chyba widać skąd kapie? Potem EPC / TIS i wiadomo co potrzeba.
  
 
Cytat:
Jak doleje do niej oleju to widać jak kapie


Kolejny kaskader-masochista w LOB'ie
  
 
Z tego co pamiętam uszczelki są dwie:
- główna pod "dekiel" skrzyni
- druga pod filtr oleju w skrzyni
- olej to oczywiście dextron III lub IV - oczywiście nigdy nie było o tym pisane na forum

Jak możesz jeździć autem, które ma wyciek z ASB ?? To się w głowie nie mieści


[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2005-06-27 07:45:26 ]
  
 
pod miskę są dwie uszczelki - pod dużą michę i pod małą, i jest jeszcze uszczela między skrzynią i konwerterem (duuuży oring) , no i zimering na wałku skrzyni i zimering na wyjściu na wał napędowy.
Acha i jeszcze malutki zimering przy mechanicznym wybieraku biegów. Chyba wszystko

jakiś dupa nie mechanik co nie wie jakie i ile uszczelek ma aftomat
wywalaj to szybko z auta i do naprawy!!!!!!!




  
 
Te durze oringi sa 2 na poczatku i na koncu 1 czlonu skrzyni
I pozostala ostatnia uszczelka na polaczeniu korpusu skrzyni z tylnia obudowa.
  
 
No wielkie dzieki biore sie za reanimacje i zarazem jak ktoś coś jeszcze wie to proszę o informacje
  
 
Cytat:

dextron III lub IV wszystko jest super oprócz ceny oleju i problemem z dostaniem go
  
 
Do automatycznej skrzyni biegów w Omie B (skrzynia AR25 lub AR35) lejemy wyłącznie olej ATF Dexron II (Opel 19 44 699 lub 90 350 341)
Byłem ostatnio na wymianie u Olczaka i powiedział że inny olej (Dexron III ani Dexron IV) nie nadaje się do tej skrzyni gdyż ma inną charakterystykę temperaturową (robi się zbyt rzadki). Jest on dobry do nowoczesnych skrzyń biegów np. w Vectrze, a skrzynia w omie B to zabytek z lat 80
  
 
a czy "Olczak" to jakaś wyrocznia i jedyny autortyet w dziedzinie aftomatów ????? nie sądzę.

czytając jego niektóre porady mogą "rączki opaść"
  
 
dolacze sie do wypowiedzi
Olej nie wyzej jak II i dowolna literka
Inne wyzsze nie sa zalecane i niema tu nic do tego opinia czyjas tam tak podaje producent.
A to ze skrzynia Ar25/35 to zabytek to racja bo jej konstrukcja wywodzi sie z 2 polowy lat 80
  
 
czyli aftomatowcy MV6 spuszczać Dexrona III i zalewać II-ką
ufff, dobrze, że nie mam aftomatu

[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2005-06-27 23:06:08 ]
  
 
Już nie mam AFTOMATU i nie mam problemu !!!

Co do uszczelek to znany problem.Nie kupuj korkowych bo je szybko trafia szlag tylko te drugie(nazwa zapomniana)

Najprawdopodobniej masz słabo dokręcone uszczelki korkowe,nie można ich bardzo mocno dokręcać bo miska poprzecina ten korek i wtedy kicha.Poprzecinana uszczelka dostaje się do oliwki i możesz załatwić sobie skrzynie!!!
Polecam też wymienić mały zimering na wałku wybieraka ,siada jak zostawiasz autko na wzniesieniu w pozycji "P" a nie zaciągasz ręcznego to powoduje że skrzynia(w tym ten wałek wybieraka)jest napięty a póżniej są wycieki z tego.

Miłej zabawy !!!
  
 
Witam mam pytanko jeszcze odnośnie zimerngu na wybieraku .Czy jak sie wysunie wybierak czy jest problem z włożeniem go na swoje miejsce na frezach?
  
 
wybierak jest zalozony na scietej obustronnie srubie,czyli inaczej mowiacpasuje tylko w jednym polozeniu
  
 
Dzięki już to zrobiłem wymieniłem zimering na wybieraku oraz na wale bo z tamtąd kapało .Ale to gówno dalej cieknie i nie widze z jakiego miejsca bo cała skrzynia jest zapaprana olejem.Jak sprawdzić stan oleju czy juz jest wystarczajacy?wiem że jest korek na skrzyni biegów czy wykrecajac korek i stwierdzając że z niego leci olej tzn. że stan oleju jest ok.?
  
 
Bagnetu niemasz??
w ar 25/35 byly bagnety
poszukaj
  
 
Cytat:
2005-07-07 22:11:42, SENATOR pisze:
Bagnetu niemasz?? w ar 25/35 byly bagnety poszukaj

Nie bardzo rozumiem poco pisać rady jak się nie wie. To B jest przecież!
Olej nie powinien lecieć przez korek (nawet gdyby oleju było ponad normę).

pozdr, Robert
  
 
w mv6 (automat) nie ma bagnetu tylko ta kretyńska śruba ("korek"). Ktoś pysał że można napełniać skrzynie przez odme z góry, ja się zawsze męcze przez węzyk i tą srubą. Nalewam iel się da, potem kawałęk sie przejeżdżam żeby rozgrzać skrzynie i pozostawiając chodzący silnik na "P" dolewam aż się pojawi olej we wlewie. Nie wiem czy dobra procedura ale od 7 lat tak robie i jak narazie było dobrze,
  
 
No i teraz wiem
Pozdr