Luz lewarka biegów w Samarze - dotyczy przegubu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dostałem urlop i chciałem go jak najlepiej spożytkowac tzn pogrzebać w Ładnej. Od początku moje auto nękała przypadłość dużego luzu lewarka biegów. Z lektóry forum wynikało , że luz może powstać w samej skrzyni co mnie nie napawało optymizmem. Po obadaniu sprawy wyszło na jaw , że luz jest na przegubie łączącym skrzynie z lewarkiem. Moje pytanie jest takie: czy ten przegub można rozebrać i go jakoś zregenerować ? Moge załatwić sobie wytoczenie nowych tylejek tyle , że z mosiądzu a nie gumy jak jest przegubie . Czy można rozebrać a później złożyć to później do kupy. Nie wiem ile będzie kosztować nowy ale ostatnio sporo wydaje na auto i chciałbym choć troche grosza w kieszeni zostawić.

[ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2005-07-02 22:23:14 ]
[ powód edycji: literowka w tytule ]
  
 
Moim zdaniem to sie nie oplaca bawic z robieniem samemu tego przegubu - jest on raczej tani...
Mialem kiedys podobny problem, z tym ze okazalo sie ze luz jest w skrzyni na wybieraku, ale za wczasu zaopatrzylem sie w taki przegub w sklepie i zaplacilem chyba ok 20 zl. Potem niewykorzystana czesc zwrocilem.
Pozdrawiam.
  
 
wymieniłem ten przegub. W sumie 15 minut zabawy ale kosztował 40 zł
  
 
Cytat:
2005-07-02 19:46:25, Dadi pisze:
wymieniłem ten przegub. W sumie 15 minut zabawy ale kosztował 40 zł


no to drogo - wspolczuje
ale za to bedziesz mial teraz spokoj... pozdro