Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-21 12:21:35 Otóż mamy w KrAKu problem z jednym muzealnym Kantem z 1980 roku. Auto oczywiście jest jeszcze na licencji, jest to pełnoprawny Polski Fiat, ma listwy progowe zewnętrzne, znaczek lizencja fiat, metalowe listwy drzwiowe, chromowane przednie kierunkowskazy.
Ale jest mały problem. Otóż wloty na słupkach ma plastikowe. I to jest cała zagadka, bo generalnie powinien mieć wloty chromowane, ale kilku z nas widywało zachowane oryginalnie kanty 80' właśnie z plastikami. Więc mamy pytanie do znawców. Czy tak powinno być, czy mamy zmienić na chromowane. Najlepiej byłoby gdyby każdy poparł czymś swoją tezę. Pozdrawiam |
Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-07-21 12:26:13 Ja tam aż takim specem nie jestem, ale na 100% mogę potwierdzić, że plastikowe wywietrzniki były - miał takie mój ojciec w kancie z 1980 r.. Zdjęć nie mam, bo ojciec nie miał pierdolca polegającego na robieniu fotek samochodowi... |
jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2005-07-21 12:35:54 Ja mam '81 i są plastikowe, u Jacka_S (tak pisze na stronie), że były plastiki ale zmienił na chrona czy nikla. Według mnie chyba lepiej zostawić pliaski |
Wilu | 2005-07-21 12:49:50 |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-21 13:14:48 Czyli mamy jasność
Ale ciekawie to urządzili Wszędzie chromy, a tu nagle słupek i plastix Czyli w muzealnym nic nie ruszamy |
jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2005-07-21 13:22:05
OŻ w dupe Jasia. Fiacior z mojego obrębu . No lepiej nic nie ruszać z tym muzealnym. |
ALtus PUG 206 Kozienice | 2005-07-21 14:08:21 Tzn,to zależy jak chcecie Bo chyba efektowniej wygląda fiacik z chromowanym wlotem na słupku. Sugeruję tu,że można założyć ten chromowany (bo chyba jeszcze były w produkcji w '80) jezeli chcecie mieć ładniejszego fiata. Oczywiście,nie mam nic przeciwko czarnemu,ale sami przyznacie... |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-21 14:19:04 No ale ma być oryginał. Bo on właśnie należy do niewielkiej grupy aut w tym muzeum, które wyglądają jakby przed momentem z fabryki wyjechały. Więc powinien być oryginalny w 10000000%
Pozdrawiam |
jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2005-07-21 14:28:52
Mój prawie taki jest. Z psucia to psue tylko je**na rdza noi wymienione 2 przednie błotniki i parę innych rzczy. Fiacior jakies 90% orginal |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-21 14:45:10 No wiesz....ten z muzeum, to ma generalnie wszystko nowe
Ale był lekko odrestaurowywany, więc mieliśmy wątpliwości, czy to oryginał Bo mimo, że przebieg 27 tysięcy, lakier ideał, blacha super, pod maską tylko troszkę kurzu, ale poza tym wszystko NOWE, to drzwi w tym aucie ledwo się zamykają, jest kiepsko spasowane i takie tam. Ostatnio nawet się kłóciliśmy o to czy to auto miało robioną blacharkę. Ja oczywiście twierdzę, że tak, bo na 10000000% nie wyszedł z fabryki z drzwiami niepasującymi do nadwozia i z takimi niedoróbkami, a jeśli faktycznie drzwi tak poopadały czy cuś, to niemożliwe, żeby miał oryginalny lakier, bo to auto mocno zużyte. Ale cóż....kiedyś może się dowiemy Pzdr |
Ziaro Seicento, BMW E-34 5 ... Sosnowiec | 2005-07-21 15:24:15 Dziwne jest to,że niektóre FSO 125p z połowy lat 80-tych,które widziałem na prospektach (przeważnie do Angli) mają chromowane kierunki a przecież od kilku już lat były czarne.A na jednym prospekcie chyba z 85 roku,długi pick-up nie ma kierunków na błotnikach a koło niego stoi normalne FSO 125 ME.Dziwne tak jakby były zrobione z części które im zostały w magazynach i wciskali gdzie popadnie żeby się pozbyć. |
Tony Miłośnik FSO Mercedes W124 220E Poznań | 2005-07-21 22:15:45
Chyba dali stare zdjęcie. Ojciec pracował w CPN-ie i w 1983 roku odbierał pickupa, notabene jednego z pierwszych ze sztywną nadbudówką. Skrzynia z pionowym lewarkiem, ale polonezowskie kierunki na błotnikach już miał. A pamiętam to dlatego, że owym fiatem jeździł do 1991 roku. Później dostał trucka... ale to już zupełnie inna historia. Pozdro Tony |
M-U-S-T-A-N-G Miłośnik FSO BMW E32 Kraków | 2005-07-21 23:36:34 Problem z zamkami jest dośc prosty do rozwiązania, wystarczy wyregulować i będzie sie elegancko zamykać, w każdym kancie po jakimś czasie zachodzi konieczność wykonania takiej operacji.
Co do spasowania to moim zdaniem takie niespasowane fiaty to juz z fabryki wyjezdżały Moj MR '83 mial sporo rzeczy niespasowanych jak go dziadek zakupił, bo po prostu maszyny w fabryce juz były wyeksploatowane i nie robiły juz z taką dokładnością jak na początku produkcji. |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-07-21 23:39:26 Niespasowana to jest syrena r20
|
4971 Miłośnik FSO FSO 125P 1,5L Wodzisław Sl. | 2005-07-21 23:50:17
Daj skany tych prospektów to Ci powiem czy sa z 85 czy nie. Kierunki z Poloneza są od 83.... |
Ziaro Seicento, BMW E-34 5 ... Sosnowiec | 2005-07-22 00:26:43 Hmm..(Skanów nie zrobię bo nie mam skanera ani tych prospektów) ale nawet na Allegro były takie prospekty. Na okładce widać przód FSO 125p z kierunkowskazami na błotnikach i ma okrągły znaczek i chromowane kierunki jak MR z lat 70tych.A Pick-up był na 100% długi i nie miał na błotnikach kierunków obok stał taki sam Fso Berlina z kierunkami, znaczki miały okrągłe,był chyba tez kombi estate.Pick-up sie wyróżniał bo nie miał kierunków.Oglądałem jakąś strone z prospektami z FSO i tam tez były takie prospekty. |
Ziaro Seicento, BMW E-34 5 ... Sosnowiec | 2005-07-22 00:37:45 |
Krupek Miłośnik FSO wujek Borat Bialystok | 2005-07-22 00:39:36 hmm a propo tych wlotow(a moze wylotow ) na slupku-mam takie chromowane do sprzedania,moze ktos potrzebuje??
[ wiadomość edytowana przez: Krupek dnia 2005-07-22 00:41:04 ] |