[126] napęd linki prędkościomierza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zgłaszam się z kolejnym problemem... (nie znalazłem na ten temat nic w wyszukiwarce)...

Mianowicie... napęd linki prędkościomierza, wydaje mi się, że jest spieprzony, mam dobrze założoną linkę do napędu i podpiętą do licznika, ale jakby mogło być inaczej - nie działa.

Ściągnąłem linkę z napędu i zauważyłem że można ten dzyndzel spokojnie przekręcić mimo iż maluszek stał na biegu, a biorąc to na logikę chyba nie powinno tak być, prawda?

Wyczaiłem że napęd jest przykręcony do skrzyni śrubą, odkręciłem ją ale napęd ani drgnie, znajomy powiedział mi że trzeba lekko opuścić skrzynię i wtedy powinno zejść. Bardzo proszę, powiedzcie mi jak i z której strony się za to zabrać i na jakie problemy mogę trafić przy robieniu tego.
  
 
Odkrecasz te srube i naped powinien wyjsc, jak bedzie trudno, to pomagasz sobie mlotkiem srubokretem, musi wyjsc. U mnie sie trzymal na uszczelce jak na kleju, ale puscilo szybko.
Jak bedziesz kupowal nowy naped to kupuj fabryczny a nie rzemieslniczy. Ja kupilem ten drugi, i musialem go mocno "tuningowac' zeby wlasciwie wlozyc i przykrecic linke.
  
 
okej, dziękuje - będę kombinował
  
 
jeszcze mam pytanie:
mam licznik z angielskiej wersji [MPH]
i jak jade tak gdzies 90-100km/h (obrotomierzowo) to juz zamyka licznik czyli 80MPH czyli niby ~130km/h
czy angielskie wersje mialy inne obroty napedu licznika w skrzyni? czy jak?
  
 
to ja dozuce jeszcze jedno pytanko...

zegary mam wzucone od CC (wyskalowane do 160km/h) czy licznik będzie pokazywał prawdziwą prędkość czy będzie zawyżał? Bo tak chyba powinno byc biorąc to na logikę...

[ wiadomość edytowana przez: dyzio dnia 2005-07-25 23:27:22 ]
  
 
U mnie jest licznik cc spotrting i przy 100 w hondzie z elektronicznym licznikiem jest 102 a przy 120 on ma 141 wiec błedy które mozna pominac.. Sprawdz z jakims kolega po prostu.
  
 
heh... nie pomyślałem o tym...
  
 
Jak chcesz miec pokazana prawdziwa predkosc (wg fabryki, czyli kola 12' na oponkach 135/80,seryjna skrzynia), to licznik musi byc tak samo wyskalowany, w wypaku malucha jest to k=1000, liczink ze starego poldka tez ma k=1000, a licznik z cc 900 ten np co ja mam ma k=1080 czyli nieco przekreci predokosc. z tylu na liczniku pisze jak jest wyskalowany.

pozdro
  
 
faktycznie.. teraz tylko czekam do pierwszego, żeby kupić napęd i robię
  
 
twój problem może też tkwić w tym że masz za krótka linke w stosunku do pancerza , miałem takie same objawy jak ty i problem znikł po wymianie pancerza i linki , w maluchu wystepuje conajmniej 5 różnych dłuugości linek
  
 
wydaje mi się, że linkę mam mam dobrej długości, po włożeniu w licznik i po podciągnięciu tunelem do skrzyni linka nie jest napięta - mam ze 2-3 cm "rezerwy" a linka wystaje z pancerza na tyle że spokojnie mogę ją włożyć w końcówkę napędu i przykręcić... tyle, że napęd jest trafiony... tzn. nie działa :/ ale już wiem jak mam to zrobić..
  
 
podczepie sie montowal ktos z was predkosciomierz od skody w malcu? bo w skodzie jest inna linka i nie pasuje do malaa a ta od malca nie pasuje do predko od skody

przeklamuje czy nie?
  
 
pomoze ktos?
  
 
Co do przekłamywania, na liczniku powinno być podane np. k=1000
albo 1obr=1m jeśli tak to nie bedzie przekłamywał, jeśli jest podana inna wartość np. k=666 to bedzie przekłamywał grubo.

Co do linki idź do zakładu który dorabia linki i zamów.
  
 
A ja mam pytanie o to czy piszczenie zaczynające sie przy 60 km/h a konczące się przy 20 km/h może być wywołane przez linkę od prędkościomierza???? Czy moze powodem są zużyte łożyska albo coś innego jeszcze??? pisk jest taki jakby się uszczelka podwineła w jakims nowoczesnym samochodzie z przyklejaną szybą.