Problemy z instalacją - Skoda FABIA 2002 r. 1,4 MPI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam założoną instalację LPG (reduktor LOVATO) od roku. Mój samochód bardzo dużo pali w cylku miejskim do 18l/100 km w trasie ok 10l/100km.
Wymieniono mi już 3 razy reduktor i silnik krokowy.

Objawy:
- w komorze silnika "śmierdzi" ciągle gaz,
- samochód gaśnie na każdych światłach,
- podczas przyśpieszania dziwnie "klekocze",
- przejście zasilania z etyliny na LPG w postaci mocnego szarpnięcia,
- duży spadek mocy (myślę że w granicach 20-25 %).
- w serwisie byłem już 30 razy i tylko regulują !

Proszę o pomoc co z tym zrobić ?!?! Proszę niech ktoś napisze co wymienić, co sprawdzić.
  
 
Cze
Wygląda na złą regulację, nie powinien szarpać przy przechodzeniu z benzyny na gaz.
Zapach gazu wynika ze złego spalania (zbyt bogata mieszanka) lub po prosu uchodzi gdzieś na łączach. Może być to spowodowane też zasycaniem lewego powietrza (trzeba by sprawdzić autostartem czy nie wkręca się po spryskaniu na wysokie obroty)
A jak z dolotem powietrza może specjaliści go zatkali ????????
A na koniec zmień gazownika
  
 
Witam.
Mam pytanie czy masz instalację 2 generacji z mixerem czy na wtrysku gazu. Bo jeśli z mixerem a nie ma EOBD to masz źle dobrany mixer gazowy -za duża zwężka.
  
 
Jestem po kolejnej regulacji - tym razem spalił 12 l gazu na 100 km w trasie.
Mam instalację 2 generacji z mixerem. Nie mam EOBD.
Odnośnie dolotu powietrza to jeszcze nie ustaliłem czy jest zatkany.
Jeszcze jedna informacja mam założony sterownik Lecho MINI.