Moj VR6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Autko mam od 4 lat, systematyczne przeróbki dały ok 220Km i 265Nm

- wałki sportowe,
- kompletna obróbka GT głowicy,
- sportowy układ wydechowy 2.5 cala, kolektor wydechowy sportowy 6-3-1 Recland z nierdzewki, w oplcie z materiału zatrzymującego ciepło
- rozwiercona i wypolerowana przepustnica,
- powiększony kolektor ssący na wzór modelu 2.9 VR6, oczywiście kanały ssące wypolerowane,
- power rura, dolot zakończony stożkiem przeniesiony na drugą strone w komorze silnika, lepsze zasysanie zimnego powietrza
- odelzone koło zamachowe, dzieki czemu wkręca sie na obroty znacznie szybciej
- za przeniesienie mocy na koła odpowiada spiekowe sprzędło, piski kół na 3 biegu to żaden problem, skrzynia jest naprawde przez to biedna



Żeby auto przy tej mocy lepiej hamowała założyłem tarcze sportowe EBC Turbo Groove, klocki hamulcowe Green Stuff tez EBC i sportowe węzki sportowe Feredo.
Stabilność jazdy zapewniają amorki Koni, sprężyny progres Eibach, ale felgi 16", obute w opony 215/40

Na to chwile sa juz kubełkowe fotele, i czeka mnie strojenie na SMT6, bo blue box nie daje sobie rady z elektronika licze na jakies 15% mocy wiecej , za rok jeszcze doprezenie silnika i celuje w jakies 240-250KM.

Oczywiscie sliki to podstawa, ich brak to duze straty na starcie, ale sliki tez juz sa, na Rzeszów na pazdziernik





[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-15 21:13:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-15 21:18:04 ]
  
 
Rafal chyba niemusze Ci powtarzac ze masz cudowne auto
  
 
Bez szpery nie podchodz Wiem, ze glowica w vr6 to kosmos ale jak juz isc to po calosci, wieksze zawory, wieksze kanaly, ostrzejsze walki, tloki z odpowiednim garbem i mysle, ze 300KM jest w zasiegu, po co sie rozdrobniac. Druga strona medalu to ilosc kasy na w/w ale czego sie nie robi dla samochodu. Powodzenia w przyszlych modyfikacjach i gratuluje obecnego stanu rzeczy.
  
 
hmm mam takie male pytanko ile ci spala srednio taki Golfik
  
 
Golfik normanie wyrabisty i osiagi naprawde spore masz czym sie pochwalic naprawde udane autko byle tak dalej .Zycze duzo sukcesow i coraz wiecej konikow
  
 
Jezeli zrobisz głowice i to co piszesz na sr.pl to moze byc ciekawie.
a czym jeździsz na codzień bo wspominałes cos ze golf tylko na 1/4 robisz......
  
 
Cytat:
2005-09-15 23:27:07, matek pisze:
hmm mam takie male pytanko ile ci spala srednio taki Golfik


normalna jazda:
na trasie 9-11litrow
po miescie do 13l

agesiw:
miasto 18-22l
trasa 14-15l

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-16 08:14:44 ]

Cytat:
2005-09-15 23:45:04, CZUCZU pisze:
Jezeli zrobisz głowice i to co piszesz na sr.pl to moze byc ciekawie. a czym jeździsz na codzień bo wspominałes cos ze golf tylko na 1/4 robisz......


głowica jest juz zrobiona, jedyne co mozna zrobic to to kute tłoki i deprezyc mocno silnik, ale to narazie odpada
sprawa tkwi w niedostrojonym silniku na Blue boxie Vtechu, spaliny maja czarny kolor co oznacza ze go zalewa, za duzo podaje paliwa, co znacznie wpływa na osiagi, auto nie bylo strojone po modach z tego roku i musze sie wybrac na strojenie na SMT6 gdzie bedzie zrobiony program ekstremalny na 1.4mili a drugi program na tzw dojazdy i podstawa to sliki.

Na codzien jezdze Yaris, tankuje za darmo bo sluzbowka, w tym aucie mozecie mnie zobaczyc w stalowej gdzie pracuje


[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-16 08:20:34 ]

Cytat:
2005-09-15 23:02:32, tomeQ_ pisze:
Bez szpery nie podchodz Wiem, ze glowica w vr6 to kosmos ale jak juz isc to po calosci, wieksze zawory, wieksze kanaly, ostrzejsze walki, tloki z odpowiednim garbem i mysle, ze 300KM jest w zasiegu, po co sie rozdrobniac. Druga strona medalu to ilosc kasy na w/w ale czego sie nie robi dla samochodu. Powodzenia w przyszlych modyfikacjach i gratuluje obecnego stanu rzeczy.



szpera na ta chwile odpada, sprawa skrzyni biegów ktora nie wytrzyma, mialem przymiarki do jednej ale roznica okolo 0,15s na 1/4 mili to za malo azeby to robic, jest prijekt na inna skrzynie biegów 6tke ale to plan na 2ga polowa 2006r

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-16 08:24:12 ]
  
 
fajne autko

Gdize kupujesz sliki i za ile i jakie bierzesz?
  
 
Cytat:
2005-09-17 02:58:14, Pingu pisze:
fajne autko Gdize kupujesz sliki i za ile i jakie bierzesz?



mam matadory Sm-2 180 / 580 R15, R1
zdjecie
załawiłem sobie uzywki za 300zł po znajomosci

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-18 16:01:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-18 16:02:03 ]
  
 
Najwazniejsze ze nie jest przesadzony. Zrobiony z gustem a najbardziej cieszy mnie ze tuning mechaniczny tez masz na uwadze.
Pozdr.
  
 
Cytat:
2005-09-18 19:53:47, zoom pisze:
Najwazniejsze ze nie jest przesadzony. Zrobiony z gustem a najbardziej cieszy mnie ze tuning mechaniczny tez masz na uwadze. Pozdr.



przede wszystkim tuning mechaniczny, wyglad to sprawa drugorzedna
  
 
Cytat:
2005-09-18 20:06:20, Ralfii_VR pisze:
przede wszystkim tuning mechaniczny, wyglad to sprawa drugorzedna


No i dobrze mowisz.Trzeba Ci polac

Btw. rozbawila mnie pewna sygnaturka na sr.pl --> "Magnetyzery przyspieszające samochód? Chip do wolnossącego dający kupę koni? Załóż sobie jeszcze duże koła z tyłu i małe z przodu - będzie zawsze z górki" Oto caly POLSKI tuning Niewiadomo czy smiac sie czy plakac
  
 
Cytat:
2005-09-18 15:59:58, Ralfii_VR pisze:
mam matadory Sm-2 180 / 580 R15, R1 zdjecie załawiłem sobie uzywki za 300zł po znajomosci [ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-18 16:01:00 ] [ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-18 16:02:03 ]



da sie zalatwic 2 taki zestawik

byl bym wdzieczny
  
 
Golfik jest extra mam pytanko: mierzyłeś już osiągi ?? ( 0-100km/h , 0-do np. 150km/h ) ?? powodzenia w dlaszych modyfikacjach. POZDRO
  
 
Cytat:
2005-09-22 12:42:29, Grochu15 pisze:
Golfik jest extra :: mam pytanko: mierzyłeś już osiągi ?? ( 0-100km/h , 0-do np. 150km/h ) ?? powodzenia w dlaszych modyfikacjach. POZDRO


trudno powiedziec, na g-techu wychodziło 6,23s do 60mil/h

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2005-09-22 13:12:12 ]
  
 
Własnie składam furke na nowym lekkim kole zamachowym Fidanzy (2,5kg)
Wygłada okazale



zainwestowałem tez w nowe sprzeglo Sachs, wybrałem te rzekomo mocniejsze od 2.9L Syncro :wink:



We czwartek wstepne hamowanie, potem zastanowimy sie gdzie poszukac JESZCZE mocy, i zestrojenie wszystkiego na optymalna moc i moment obrotowy

[ wiadomość edytowana przez: Ralfii_VR dnia 2006-04-28 16:41:48 ]
  
 
To juz tylko kupic z 5 skrzyń na zapas i pełen wypas.
na twoim miejscu kombinowałbym ze skrzynką zwlaszcza ze chcesz dawac kompresor - bo skonczysz jak syncro - odpalenie - zabawa - zmiana skrzyni i tak non stop.