Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-03-18 21:39:45 na moje oko raczej nie bo możesz przegrzać bestie niewiadomo tęz czy woda nie dostaje sie do oleju lub odwrotnie
moja rada to zdjęcie głowicy planowanie jej i ponowny montaż i to jak najszybciej. co do kosztów to sie nie orjętuje Koszt w przypadku wykonania warsztatoweko dla wersji 1.5 to 150 zł zdiecie i założenie i 30 planowanie (czas pól dnia) + materiały ale ja takie rzeczy robie sobie sam wiec oczczędzam Niemiał człowiek problemu kupił POLONEZA [ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2003-03-18 21:41:39 ] |
kordek4 Polonez CARO 1.4 GLI ... Kolumna | 2003-03-18 21:43:21 W roverku wyniesie mnie to deczko drożej, bo nie wiem, czy sam będe sie za to brał |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-03-18 23:34:28 Planowanie głowicy w Roverku raczej odpada. Tutaj co najwyżej mozna sobie lekko papierkiem ściernym przetrzeć, bo planowanie jest dopuszczalne na poziomie 0,2mm (tak słyszałem). |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-03-19 00:27:04 kordek maz serwisoke do tego silnika ??
jak nie to daj znac a ci wysle w/g mnie to uszczelka pod glowica jej wymiana jest troche moze nie trudna, ale wymaga stosowania sepecjalnych regul i narzedzi, np. kolejnosc odkrecania i dokrecania srub i to nie tylko glowicy, po zdjeciu trzeba zmierzyc wysokosc srub glowicy jesli sa za dlugie to trzeba je wymienic (chyba 40 zl szt. teoretycznie powinno sie je zmienic przy kazdym zdejmowaniu glowicy), po odkreceniu glowicy NIE WOLNO ruszac walem to chyba tyle lepiej jest to opisane w serwisowce ktora paru osobom rozeslalem, dlatego jak bedziesz chcial a mnie jutro moze nie byc to zwracaj sie do bociana |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2003-03-19 06:26:16 Kordek4 ja miałem dokładnie to samo co opisujesz i była to uszczelka pod głowicą,nie polecam robienia tego sam ani w warsztacie gdzie nie robili takich silnikow najlepiej oddaj do serwisu FSO to będziesz pewny ze nim pojezdzisz.Co do kosztow to przykra sprawa uszczelka jakieś 150zł do tego dojdą przy okazi zymeringi na wałki rozrządu po 20zł no i robocizna tez pare stowek.Ja sie dogadałem w serwiśe z gościem ktury robi roverki i zrobił ni to na lewo.A do serw.wiechałem na wyciek płynu chłodzącego a wamienił mi uszczelke pod głowicą pzdrawiam. |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2003-03-19 10:29:37 Cała ta przyjemność kosztowała mnie coś koło 600zł dokładnie nie pamiętam ale w serwisie legalnie krzykneli mi ponad 1000!!!!! nie mogłem z tyn długo zwlekać bo pryskało u mie jak ze strzykawki i waliło prosto na kolektor wydechowy była nizła zadyma za mną.Po wymianie tej uszczelki zrobiłem jakieś 40tyś dokładnie nie pamiętam ale wszystko jest w git.Jeżeli u ciebie tak mocno nie cieknie to będzie bo przerwał sie na uszczelce silikonowy pierścień ktory spełnia role całej uszczelki.Jaki urzywasz płyn chłodzący?jak dynadzer albo borygo to nie lej tego więcej mi polecili gliksol i naraze jest ko. |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-03-19 11:05:32 pogadaj z Boryskiem, bo on to przerabiał chyba ze dwa razy jak pamięcią sięgam |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2003-03-19 15:04:14 No to napewno jest to oczym mowiłem teraz wystarczy ze mu przyśrubujesz 5000-6000obr i wypchnie ten silikon na dobre sprubuj kogoś znależć w ASO co ci to zrobi na lewo mi sie udało za pierwszym podejściem zawsze to pare groszy mniej i pewność ze jest fachowo zrobione . |
kordek4 Polonez CARO 1.4 GLI ... Kolumna | 2003-03-19 19:39:20 Jak na razie to ja moim roverkiem normalnie jeżdżę, czyli te 5 tyś obr spoko dochodzi |
Crazy-FSO Polonez 1.5GLE Łódź | 2003-03-19 20:15:17 Zapytam się kumpla też wymieniał uszczelkę w 1.4 i chyba zapłacił ok 350-400. Nie pamiętam tylko czy coś jeszcze (chyba termostat). |
SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-03-24 22:17:11 o kurcze, to troszke zaplacisz Kordek |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-03-25 01:17:55 kordek przyjzyj sie jeszcze przy okazji pompie wody nasza sie skonczyla w R 214 Si przy 163 tys. zaczela cieknac |