Problem z wysokimi obrotami 1.8 16v DOHC Lovato LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Prosze o pomoc.Od paru dni mam problem z wkrecaniem sie silnika pow 5000obr/min wiem ze to moze wydac sie wam glupie ale kiedys tego nie bylo.Silnik na luzie wkreca sie na obroty lepiej niz na benzynie ale to juz prawdopodobnie wina pompy paliwa.W kazdym razie pow 5000obr zaczyna go mulic i spada moc nie wiem co zrobic instalacja to lovato bez komputera. Barzo prosze o pomoc!!

  
 
Muli tylko na gazie, czy na benzynie tez? Jesli na jednym i drugim, to problemem moze byc katalizator...
  
 
aa jesli gaz to ...
u mnie była nie orginalna czesc dolotu powietrza (do podstawy filtra)
i brakowało POWIETRZA
moze u ciebie to samo - w sensie brakuje powietrza , lub za duzo gazu ... albo odwrotnie ..
a co z obrotami jak jedziesz ok 90km/h i wyluzujesz ?
gaśnie czy nie?
czuć gazem pod maska czy nie itp itp
  
 
łeeeeeeeee to i tak nie masz źle, ja mam wprawdzie 1.3 EE EFi ale 4krpm to MAX ha ha ha, a wyjmowałem już obrotek i upewniałem się - dochodzi do 7krpm. No cóż, dobrze że z górki pójdzie te 150 bo na płaskim to już tylko 140 - LPG i PB tak samo...

A tak poważnie, to sprawdź stan przewodów WN i cewki, ja swoją wymieniłem bo zaczeła pękac i wilgoć psuła iskrę. A może świece... albo dywanik zawinoł się pod pedał gazu hi hi hi
  
 
Na PB jest wszystko jak trzerba.Na gazie gasnie jak na luz wrzuce ale to przy 160/170 .Nie smierdzi gazem kable sa nowe swiece tez.Bylo ok wszystko smigalo az do pewnego razu......
  
 
Miałem raz taki przypadek, odwróciłem wlot powietrza do filtra powietrza. Od pędu powietrza dostawał zawirowań i rozdmuchiwał gazik. Autentyczne zdarzenie, fabrycznie ustawiony chwyt i nie ma jazdy!! A jak odwróce na silnik jest OK! Przyjżyj się czy nie dostaje gdzieś za dużo powietrza takiego z peu jazdy...
powodzenia