Płyn w chłodnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcę wymienić płyn w układzie chłodniczym w mk7,nie wiem jak do tego się zabrać.Prosze o kilka informacji.
  
 
Spuszczasz płyn przez korek w chłodnicy. Płuczesz układ. Zalewasz nowy. Było parę dni temu i ogólnie często opis się przewija, więc...
wyszukiwarka.
  
 
Odkrecasz korekze zbiornika wyrównwczego, później korek z łbem z nacięciam krzyżakowymw obudowie chłodnicy, oraz śrubę w bloku silnika. Jeśli był to płyn i jest czysty to nie musisz płukać, jeżeli coś było innego wlewane to płuklanko np petrygiem po dniu jazdy wymianka.
Wlewasz płyn przez zbiornik wyrównwczy, zapuszcasz motorek do zagrzenia i delokatnie korkiem w zbiorniku odpowietrzasz ino uważaj na gorąco buchające.
Chyba ze masz jakiś zaworek do odpowietrzania na przewodzie to ta ostatnia czynnośc nie wchodzi w rachubę
To z praktyki, a co w teorii - polecam wydawnictwo WKŁ



[ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2005-09-19 10:22:06 ]
  
 
Z kanału najwygodniej, rzecz jasna! Stojąc pod silnikiem, po stronie kierowcy, na dole chłodnicy jest plastikowa śruba, odkręcasz i uciekasz spod chłodnicy. Dobrze jest wcześniej odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego, od razu leci. Inaczej bedzie kapać, aż odkręcisz korek w zbiorniczku... płukanie, można nawet sobie dmuchnąć w korek zbiorniczka. No i zakręcasz korek w chłodnicy.