Jakie hamulce do RSa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co tam mozna wiekszego wsadzic, w ramach rozsadnych pieniedzy ma sie rozumiec, co by lepiej hamowalo autko? Chodzi mi o wieksze tarcze i lepsze (wieksze, wiecej tloczkow) zaciski. Wiem, ze da sie zamontowac od Mondeo V6. Od czegos jeszcze pasuja?
  
 
Naprawdę polecam sprawne seryjne zaciski + dobre materiały cierne na wszystkich 4 kołach. Jeżeli auto nie ma jakiejś obłędnej mocy i nie jest do sportu to nie potrzebujesz nic więcej.
  
 
Cytat:
2005-09-21 01:37:48, Azrael pisze:
Naprawdę polecam sprawne seryjne zaciski + dobre materiały cierne na wszystkich 4 kołach. Jeżeli auto nie ma jakiejś obłędnej mocy i nie jest do sportu to nie potrzebujesz nic więcej.


Rozwin wersje drogowa i sportowa jak mozesz, co konkretniej kupic? Osobiscie myslalem o zaciskach z V6, ewentualnie jakies dobre tarcze (np. ATE PowerDisc) plus dobre klocki (np. Ferrodo Premium).
  
 
powerów nie dostaniesz w rozmiarze z rs-a
  
 
Cytat:
2005-09-21 12:14:51, slawas1 pisze:
powerów nie dostaniesz w rozmiarze z rs-a


Wiem, ale dostane w rozmiarze Mondeo 2.0, a z tego co sie rozejrzalem, to po malych przerobkach beda pasowaly.
  
 
Cytat:
2005-09-21 10:56:42, YasieK pisze:
Rozwin wersje drogowa i sportowa jak mozesz, co konkretniej kupic? Osobiscie myslalem o zaciskach z V6, ewentualnie jakies dobre tarcze (np. ATE PowerDisc) plus dobre klocki (np. Ferrodo Premium).





ATE robi niezłe tarcze. Ale Ferodo Premier (Premier nie Premium!!) to zwykły zamiennik klocka seryjnego. Jak chcesz zeby dobrze haowało to DS2500, ewentualnie DS Performance. Także na tył (zależnie od potrzebnego balansu hamowania z tyłu mogą byc o jeden słabsze klocki). Z innych firm to Tar-ox Corsa, Mintex C-tech 1155 albo 1166.

Z tarczami możesz pójśc też w Mintexa, Pagid - black series, Tar-ox G88 albo Sport Japan. Wybór jest ogromny.

Do sportu to już w ogóle magiczne klocki sa ale na nich po ulicy jest słabo.


Jestem przeciwnikiem pakowania po prostu hamulców z większego modelu - są to jednak zwykłe tanie cywilne zaciski, do tego koszt zwykle tkai że nie dasz porządncyh klocków i tarcz, poza tym zwykle nie upgraduje się tyłu a wtedy by się przydał regulowany korektor hamowania. Sprawa się robi skomplikowana i kłopotliwa.