Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-10-28 23:45:07 Podjedz na komputer i bedziesz maił niepodwarzalne dowody! |
Peet BMW E-36 Starachowice | 2005-10-28 23:51:06 Na tej stronce masz opisane objawy:
czyli najważniejsze: - falujące obroty na zimnym silniku - falujące obroty na ciepłym silniku - silnik nie będzie się zbierał i może strzelać - duże zużycie paliwa - lampka Check Engine dla tych z komputerem. |
Szczota325 BMW E- 36 Chojnice | 2005-10-28 23:52:11 Jest tylko mały myk. Byłem na kompie i niestety nie chce się połączyć z samochodem, także ten wariant nie wchodzi w grę. |
hz10 BMW Member starachowice | 2005-10-28 23:59:59 najprościej podłączyć sie zwykłym miernikiem między czarny wychodzący z sądy a szary i popatrzeć co sie dzieje |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-10-29 00:52:28 To moze rzeczywiscie wyciek.. ale to bys widział np po nocy na parkingu i cos bys czuł.. |
baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-11-03 20:03:39 myślę że to całkiem możliwe, a co do sondy to czy auto ma normalne spalanie czy łupię zauważalnie więcej ? |
melakser Warszawa | 2005-11-03 20:18:12 Faluje dość płynnie miej więcej co sekundę co do palenia to do wczoraj było dość normalnie OK 8-12 zalezy ile jak cisnołem teraz to jeszce nie wiem pewnie się niedługo okaże. Rozmawiałem własnie z człowiekiem z forum i powiedział mi ze moze to czujniktemp. płynu chłodzącego jest padnięty ehhh |
Szczota325 BMW E- 36 Chojnice | 2005-11-03 20:27:05 Jeżeli sonda pada to auto pali znacznie więcej, szczególnie w mieście.
Co do uderzania młotkiem w sondę to raczej gwóźdź do trumny. Po takim zabiegu już raczej prawidłowo nie będzie działała bo ma delikatny środek (porcelanka). |
melakser Warszawa | 2005-11-03 20:39:39 A czy wogóle te obroty można łączyć z sondą, skoro już wcześniej na kompie błąd sądy sie pojawiał tyle że objawy były łagodniejsze. Zaraz pujdę sprawdzić czy coś się zmieni jak ją odłączę |
baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-11-03 20:47:28 podstawa to lewe powietrze, poszukaj nieszczelonści uszcelki, przewody odma,
z tego co wiem to m40 cierpią na falowanie i jest tu na tym forum kilka osób które wiedza coś juz o tym i powimieniały juz prawie wszystko i nic, a gwozdziem okazało sie ze wałek jest juz wytarty i wymiana |
melakser Warszawa | 2005-11-03 21:34:42 Przejechałem się kawałek odpalila normalnie po chwili zaczelo sie falowanie, rozłączyłem sonde i zupełna kaplira obroty spadły do 500 i nic prubowałem przygazować i ze 2 razy strzeliło gdzieśod dołu silnila z prawej. Nie wiem co? pamientam że czasem się coś takiego też zdarzało z sondą podłączoną. No i dupa już nie wiem czy to sonda czy może 2 rzeczy?? |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-11-03 21:49:32 to panie... to jest już pewniak,że sonda ma zwarcie na mase. ale odłączanie to zły pomysł. odłączona nie podaje sygnału i symuluje bardzo bogatą mieszanke- komputer to zubaża i z tąd strzały. UWAGA-u mnie przez podobne problemy z sondą ,też były strzały i poszedł przepływomież. |
melakser Warszawa | 2005-11-03 21:54:13 No a jak tu coś sprawdzić, ale znaczy się że co sonda na bank do wymiany??? |