Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-05 17:14:59 Witajcie mam problem z Peugotem 405 2.0 Sri auto jest z 93r. silnik z ukl. wtryskowym Magneti Marelli, auto strasznie duzo pali okolo 15l. na trasie LPG jak i benzyny. Przy ekonomicznej jezdzie. Zachowuje sie jakby brakowalo mu mocy, na benzynie jak puszcze gaz auto przez chwile ma obroty w normie, a po paru sekundach nagle wzrastaja do okolo 2000 i gwaltownie spadaja do 0 a auto gasnie, na gazie jest podobnie ale nie gasnie tylko obroty skacza od 500 do okolo 2000, Wymienilem juz sonde lambda, Map sensor, regulowalem komputer w warsztacie, i wszystko na nic caly czas jest tak samo. Prosze pomocy |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-05 18:02:05 witam: proponuję zacząć od przeczyszczenie silnika krokowego,póżniej sprawdzić czujnik sterujący przepustnicą i czujnik temperatury powietrza zasynanego - a na sam początek zrób tak
1-włącz zapłon 2-odłącz klemę minusową "-" 3-odczekaj koło 5-ciu minut 4-podłącz klemę 5-wyciągnij kluczyk ze stacyjki i po minucie odpal silnik -jeśli to nie pomoże to sprawdz te rzeczy o których pisałem na początku pozdro |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-05 18:06:51 tnx Zaraz sprawdze z tym odlaczaniem klemy pozdro |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-05 19:15:28 Po odlaczeniu klemy "-" tak jak pisales, autko teraz na benzynie utrzymuje obroty okolo 2000 przez jakies 15, 20s. a puzniej gasnie a na LPG obroty w granicach 1000 przez okolo 5s. puzniej wzrastaja na okolo 1500 i po chwili zaczynaja powoli spadac do 0 az gasnie.
Ps. silnik krokowy wiem gdzie jest niedawno go czyscilem, ale gdzie znajduje sie czujnik sterujący przepustnicą i czujnik temperatury powietrza zasynanego ?? |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-05 19:41:25 to te dwa czujniki przy przepustnicy -sterujący nią to ten od góry po lewej stronie a czujnik powietrza jest kostka po prawej stronie na dole a sam czujnik wewnairz przepustnicy dojdziesz po kablu od kostki az do czujnika -jeśli to nie pomoże to nie mam pojęcia ale to coś z czujnikami bo komputer dostaje złe parametry i dlatego wariuje -sprawdziłbym jescze czujnik od ssania ale nie wiem gdzie ten sie znajduje-spróbuj jeszcze raz z klemą ale na dłuzej odłącz np.10min i wszystkie czujniki
-czujnik sterujący przepustnicą -czujnik temperatury powietrza zasysanego -czujnik ssania -czujnik obrotów wału korbowego należy też wyczyścić wszystkie kości połączeniowe od komputera też te dwa pierwsze czujniki i czyszczenie kostek połączeniowych w komputerze też mozesz zrobić sam resztę warsztat ale dobry -goście muszą robić francuzy i naprawdę się na tym znać -ja takich mam ale nie wiem jak to daleko od Ciebie-choć jeżdzą tam wszyscy moi znajomi i to z całej polski -bo warto ale trzeba się umówić telefonicznie na termin- i mało siana zdzierają robią tylko francuzy i są mistrzami świata w tych autach - warsztat mają koło Głogowa w dolnośląskim z Poznania jakies 120 km -nie wiem skąd jesteś ale jesteś zainteresowany to dam namiary -narka |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-05 19:44:49 a i mieli ostatnio podobny problem ale w lagunie i okazało się że to czujnik obrotów wału korbowego - wiem bo wczoraj u nich byłem w swoim cacuszku robiłem silentbloki i swożnie wahacza i gadałem z kolesiami polecam ich na maxa..... |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-05 21:55:13 o kurde kolo glogowa to kawal drogi odemnie mozna powiedziec ze to drugi koniec polski bo ja mieszkam w Zambrowie na podlasiu, pomiedzy warszawa a bialymstokiem moze slyszales o jakims warsztacie dobrym w tych okolicach |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-05 22:21:59 niestety nie ja jestem z Jeleniej Góry i śmigam po zachodniej Polsce ,ale ludkowie śmigają do nich z całego kraju -moi kumple z Łodzi i nawet ze wschodu widziałem rezerwacje -jest to koszt żeby dojechać ja sam mam 130 km w jedną strone ale warto-już naciąłem się kilka razy na tym że chciałem zaoszczędzić i zrobić coś blisko -i więcej mi zepsuli niż naprawili- ale najpierw sprawdzto co pisałem
-było jakieś forum gdzie pisałi członkowie adresy dobrych warsztztów ,więc poszukaj na forum może jest jakiś dobry na wschodzie -mi się udało kiedyś trafić na dobrego fachowca w Kielcach,więc u Was też cos pewnie jest pozdro |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-05 23:26:23 Wielkie dzieki za pomoc. Posprawdzam to oczym pisales i zobacze jak bedzie. Ja sam jestem mechanikiem z zawodu, ale czego mozna nauczyc sie w szkole niemajac dobrej praktyki. Pozdro i jeszcze raz wielkie dzieki |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-06 18:11:18 wszystko się zgadza dokładnie o te czujniki chodi na temat sondy i MAP-a się nie rozpisywałem gdyż w pytaniu była informacja że te dwa są już wymienione- stąd opis tych pozostałych -dzięki za doprecyzowanie
pozdrawiam |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-06 22:57:48 Dzieki za dodatkowe informacjie, jutro od rana zaczynam z nim walczyc Jezeli jeszcze ktos ma jakies pomysly to bardzo prosze o informacjie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-07 10:55:20 Witam dosazukalem sie jeszcze jednej zeczy w moim aucie, z wtyczki od komputera wystaje jakis niepodlaczony kabel (zulto-zielony) a w samej wtyczce jakby brakowalo trzech pinow. Moze ktos wie co to za kabel i gdzie sie powinien znajdowac, moze to przez niego sa te problemy, bo teraz wogle niemam wolnych obrotow na benzynie puszczam gaz i odrazu gasnie. |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-07 11:43:04 ten kabel to masa od komputera ma być podłączony do komputera do jednej ze śrub mocujących komputer do takiej betalowej płyty (podstawy) która jest wsuwana w obudowę komputera (tą plastykową najczęściej po lewej stronie bo te śruby są 3 zrobiłem zdjęcie ale nie wiem jak go tu załączyć -podaj adres e-mail to Ci wyślę na zdjęciu widać jedną śrubę i ten kabel -ma on być przykręcony do tej śruby -u Ciebie ona nie powinna być taka długa ja poprostu wszystkie śruby wymieniłem na nowe i dałem dłuższe
pozdro |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-07 14:06:59 moj adres be_ny@op.pl |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-07 18:23:49 i jak działa? -to mogła być przyczyna-a te piny że ich kilka brakuje w kostce do komputera ,to tak ma być
pozdro |
Beny21 405SRI + 406 GLX DT ... zambrow | 2005-11-07 18:34:50 No niestety nadal niemam wolnych obrotow, juto bede wyciagal przepustnice i czyscil wszystko co sie da Pozdro
Ps. Dostales instukcjie obslugi do 405?? bo ja jeszcze jej niemam. Pozdro |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-07 18:40:45 JA TEŻ NIE ALE ŚCIĄGNĄŁEM Z NETU PRZEZ E-MULE- Z TYM ŻE NIE MA DO MOJEJ WERSJI -WIĘC SZUKAM DALEJ BO JA POTRZEBUJĘ OPIS DO TYLNEGO ZAWIESZENIA HYDROPNEUMATYCZNEGO I NAPĘDY TYLNEJ OSI- A W TEJ INSTRUKCJI CO MAM TEGO NIE MA
NARA JAK DOJDZIESZ O CO CHODZI TO DAJ ZNAĆ BĘDZIE KOLEJNE DOŚWIADCZENIE CO MOGŁO PAŚC ALE STAWIAM ŻE TO CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORBOWEGO JEST PRZY KOLE ZAMACHOWYM TAKI MAGNESIK-ALE SPRAWDZ WSZYSTKO KOSTKI WTRYSKÓW , KABLE WYSOKIEGO NAPIĘCIA CO SIE DA POWODZENIA.... |
ANDRIUBIKER Membre du forum PEUGEOT 405 2.0 SRi x4 WŁOSZCZOWA | 2005-11-07 19:08:54 ok masz instrukje na poczcie
sory wszystkich za wielkie litery - |