Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() bart03 Klubowicz NOK Jeep, Uaz, kiedyś Ni ... Katowice | 2005-11-07 07:51:54 no to ja ci moge porownac nive do:
patrola K160 - dlugiego i krotkiego suzuki wranglera uaza- 469, 452 |
![]() kacper97 (M) Klubowicz NOK Suzuki Vitara Warszawa | 2005-11-07 07:56:59 bart03 czekam na porównanie ![]() ![]() |
![]() bart03 Klubowicz NOK Jeep, Uaz, kiedyś Ni ... Katowice | 2005-11-07 08:48:12 patrol krotki- mialem 2,8 benzyne i 3,3td
Strasznie ciezki klamor- benzyniak nawet szedl po piaskowni ale mial szerokie gumy - 11,5 cala, dieslem jezdzilem na 31x10,50 i tez sobie nawet radzil. Problem z nim byl taki ze jak sie wkleil to kaplica, pozatym lubil sie wieszac na reduktorze, ni i ten cholernt tylny zwis- dwa razy taki jak w niwie. Generalnie niva na Mtekach lepiej robi w blocie niz patrol bo jkest lzejsza, za to patrol lepiej idzie po piachu bo ma duzy motor, niva po piachu sie meczyla O dlugim patrolu to nawet nie gadam bo to kleska totalna- w teren za pierona sie nie nadaje Suzuki samurai- mialem z kumpolem 410- znaczy wolne mosty i wolny reduktor. W pierwszym tygodniu po kupnie wywalilismy ten oryginalny motor i zostal zalozony diesel z poloneza. Och w morde ale to szlo ![]() Wrangler- co prawda jezdzilem nim tylko pare dni i stwierdzilem ze wywale cale podwozie z silnikiem bo bylo ch... warte. Zostawilem cala bude z pierdolami a mosty z rama i silnikiem wzial znajomy. Po pierwsze byl tam silnik 4,0 na gazniku- straszny klamor i do tego pil paliwo jak szalony, ale nie powiem szedl jak nalezy- nie bylo ze boli- wciskales gaz i zaczynal zamiatac kolami. Mosty troche slabe , zreszta podmeczone krzyzaki przednich kol i do tego to cholerne podcisnieniowe dalaczanie przodu. Generalnie dobre auto do przerobek ale ja wolalem go zrobic na ramie z uaza, mosty z patrola i motor BMW- ale to juz inna historia. Uaz- tego chyba nie musze reklamowac |
![]() bart03 Klubowicz NOK Jeep, Uaz, kiedyś Ni ... Katowice | 2005-11-07 10:05:32 ja jezdzilem dlugim na 35 calach- Wrangler MTR- opony niezle ale jednak ten klamor sie wklejal, w krotkim jest duzo lepiej bo znajomy ma takiego na BFG i jakos nawet to robi.
W kwestii awaryjnosci to problemy byly z elektryka, amortyzatorami, sprzegielkami (najgorsze sa automaty) no i samym silnikiem. Jesli chcesz kupic patrola to K160 3,3 albo 3,3 TD bo K260 z 2,8TD to porazka- slabizna totalna. Generalnie jesli chodzi o katowanie to jest jedno z niewielu aut ktore potrafia wytrzymac naprawde duzo ![]() |
![]() bart03 Klubowicz NOK Jeep, Uaz, kiedyś Ni ... Katowice | 2005-11-07 13:17:53 mnie chodzilo o silnik z K260 - ze jest slaby jak na to auto. 3,3TD z K160 dopiero sobie radzi |
![]() bart03 Klubowicz NOK Jeep, Uaz, kiedyś Ni ... Katowice | 2005-11-07 13:24:00 pozatym to fakt- jesli kupisz zdrowego z dobrym silnikiem to moze nim pojezdzisz jeszcze pare lat- ja mialem stare parchy troche juz podmeczone stad zapewne wiekszosc tych problemow z silnikiem. Zreszta staruszka kupisz za 4-5tys na chodzie a za dobrego ladnego K260 to trzeba z 10tys albo lepiej wylozyc.
A i generalnie to w K160 z silnikami 3,3 i 3,3TD byly tylne mosty z LSD a w K260 niestety zwyklasy, pozatym ramy w Patrolach sa duze ale niestety cienkie i lubia sie lamac lub pekac w miejscach w ktorych rdza podjadla ja od srodka. Jak kupisz zdrowa rame to lepiej ja zapezpiecz od razu od srodka jakims fluidolem albo innym badziewiem ![]() [ wiadomość edytowana przez: bart03 dnia 2005-11-07 13:25:48 ] |
![]() DamianS Mercedes 230E Wola | 2006-02-05 01:27:04 Sąsiad chce sprzedać Isuzu Troper, terenowke, rok `86 Gaz silnik 2,2L benzyna, sciagany hard TOP (dach) felgi aluminiowe, naped 4x4 rozlanczany, hak, skóra, radio, kolor niebieski, prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą, reszta sprawna Tanio. Tel 0 512465053 Michal... |
![]() bart03 Klubowicz NOK Jeep, Uaz, kiedyś Ni ... Katowice | 2006-02-11 10:35:31 Troper ma jedynie niezly reduktor bo z pelna synchronizacja ale niestety jest nierozlaczalny tzn jest monolitem ze skrzynia biegow ![]() ![]() ![]() |