-

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco



[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:31:06 ]
  
 
w koncowym rozliczeniu wyjdzie drozej niz 3.0 z reichu

jest jeszcze sprawa ramy tzn kilka razy slyszalem ze od 2.6 jest troche mocniejsza. Niestety nigdy nie udalo mi sie potwierdzic tej nformacji.Nie mam pomyslu na czym moglo by polegac to wzmocnienie.

  
 
Zegary, podwojny wydech, chlodnice, hamulce...i duzo innych pierdol do zmiany.....
  
 
Nie słuchaj pustego gadania,
szykuj 2500 zł i masz 200 KM pod maską
oczywiście u mnie, a nie gdzie indziej.
  
 
Cytat:
2005-11-13 23:16:32, Mariosomegos pisze:
Nie słuchaj pustego gadania, szykuj 2500 zł i masz 200 KM pod maską oczywiście u mnie, a nie gdzie indziej.



zawieszenie, most ze szperą, skrzynia, hamulce też otrzyma od C30SEJ za te pieniądze ?
a dlaczego u Ciebie?
  
 
Cytat:
2005-11-13 23:16:32, Mariosomegos pisze:
Nie słuchaj pustego gadania, szykuj 2500 zł i masz 200 KM pod maską oczywiście u mnie, a nie gdzie indziej.



Dokładnie dla chcącego nic trudnego
Jestm świeżo po SWAPie z 2.0gaźnik na c24ne, dodatkowo wymieniłem skrzynie z 3biegowego automata na piątkę.

A więc, wymiana silnika, skrzyni do tego komputer z całym okablowaniem, nowa pompa paliwa, sprzęgło, toczone koło zamachowe, nowe pedały, dorobienie wału i dużo kombinacji typu dorabianie uchwytów od skrzyni wraz z poduszką, przerabianie łap silnika (akurat u mnie trzeba było ) Dodatkowo wymieniłem wszystkie uszczelki, oleje, linki.

Dużo tego było jeszcze, ale cały koszt zamknął się w 3000pln
Z częściami pomógł mi kolega który prowadzi szrot, a opli u niego dostatek. Jest właśnie do rozebrania senio 3.0 24v w dobrym stanie, silniczek bardzo zdrowy bo w automacie gania

A oto efekt końcowy

  
 
to że auto z manulaem lub aftomatem jeździło to nie daje żadnej gwarancji że silnik jest zdrowy...
ale pewnie się nie znam na 3.0...
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:32:06 ]
  
 
Cena dotyczy wszystkich gratów potrzebnych do przekładki (hamulce, sprężyny, wydech, licznik, skrzynia, hłodnica i inne) i robocizny, pod warunkiem że twoje graty zostają u mnie, w innym przypadku cena do dogadania.

C30NE też mam ale przeróbek prawie tyle samo, tyle że silnik troszkę tańszy.

[ wiadomość edytowana przez: Mariosomegos dnia 2005-11-14 09:19:06 ]
  
 
Cytat:
2005-11-14 09:01:02, Mariosomegos pisze:
Cena dotyczy wszystkich gratów potrzebnych do przekładki(hamulce, sprężyny, wydech, licznik, skrzynia, hłodnica i inne) i robocizny, pod warunkiem że twoje graty zostają u mnie, w innym przypadku cena do dogadania.



Uczciwa oferta
  
 
Cytat:
... Jestm świeżo po SWAPie z 2.0gaźnik na c24ne ...


Pytanie do Ciebie Nad100, czy pod tym gaźnikiem był standardowy silnik 2,0 8V, bo ja mam 18SV i zastanawiam się n ad wymianą samego silnika na 2,0 pod ten sam gaźnik, który jest do 1,8, a nie mam pojęcia czy jest to wykonalne. Pytanie dodatkowe - czy masz jeszcze ten silnik z gaźnikiem, w jakim jest stanie i za ile byłbyś w stanie go odstąpić. Powód takich kombinacji jest prozaiczny - trochę brakuje koni, szkoda kasy na zbytnie zmainy i nie chce mi się dodatkowo modernizować instalacji gazowej
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:34:25 ]
  
 
Cytat:
2005-11-14 09:50:05, Szcurek pisze:
Pytanie do Ciebie Nad100, czy pod tym gaźnikiem był standardowy silnik 2,0 8V, bo ja mam 18SV i zastanawiam się n ad wymianą samego silnika na 2,0 pod ten sam gaźnik, który jest do 1,8, a nie mam pojęcia czy jest to wykonalne. Pytanie dodatkowe - czy masz jeszcze ten silnik z gaźnikiem, w jakim jest stanie i za ile byłbyś w stanie go odstąpić. Powód takich kombinacji jest prozaiczny - trochę brakuje koni, szkoda kasy na zbytnie zmainy i nie chce mi się dodatkowo modernizować instalacji gazowej



Mój stary silnik to 2.0 CIH z gaźnikiem solex podciśniniowy, dwugardzielowy, a Twój silnik to 18SV OHC II więc nie będzie pasować Twoja skrzynia biegów. Gaźnik mam jeszcze i narazie leży, ale też nie będzie pasował do Twojego kolektora dolotowego.
No niestety nie pomogę
  
 
Mniejsze 300- 500 zł ponieważ przeróbka jest taka samatylko silnik tańszy.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:34:48 ]
  
 
Cytat:
2005-11-14 14:03:43, kielkac pisze:
jasne. dzieki za info. ostatnia rzecz to ile zajmuje ci czasu taki swap, bo jakby co, to mam dosc daleko do lublina...


Najlepiej to jakbyś przyjechał teraz do mnie na tydzień i szwagier by się zajął twoim autem, a ty byś pomógł przy przeprowadzce. A potrwa to na spokojnie bez pośpiechu jakieś 4 dni.



[ wiadomość edytowana przez: Mariosomegos dnia 2005-11-14 16:39:36 ]
  
 
Cytat:
2005-11-14 00:24:27, kielkac pisze:
nie chce wymieniac mostu na taki ze szpera tylko dlatego, ze takie byly w 24v.



E ... zabijesz się bez naciśniesz na gaz i po Tobie, ułatwia życie.
Spytaj się chłopaków czemu nie wyłączają TC.

Kiełkac parę tygodni temu widziałem ogłoszenie omega 3000 24v z robitymi drzwiami kierowcy (słupek) szybą i progiem za 3,5 tys w/g mnie poszła by za 3,0 tys. zrobisz i masz konkretne auto z szperą fotelami, itp itd. Chciałem wziąć ale mi przeszło.
Ja uważam, że do 2.0 nie mo co się bawić zamienić 3,0 ne le na 3.0 24v tak ale do 2.0 nie warto. Zyskasz jedynie moc i nic więcej.
Ale
  
 
Kielkac musisz polowac na allegro widzialem omege 3000 ze skasowanym tylem za 2000
a i sam wyrwalem swego czasu 3000 24v z gazem za 2000
powinienes ja pamietac to ta sama ktora mial Laszczak w calosci a obecnie na czesci.
Chcialem ja kupic dla siebie ale wystraszylem sie kosztow zwiazanych z tym konkretnym autem wiec Laszczak postanowil ja rozebrac
A silnik ma caly czas
  
 
Cytat:
2005-11-14 20:17:55, Pabelo pisze:
Kielkac musisz polowac na allegro widzialem omege 3000 ze skasowanym tylem za 2000


Apropo tej Omegi to stoi u mnie pod domem.
  
 
Mariusz z czestochowy ?? taka srebrna