Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-11-16 17:11:06 Gdyby kazde pytanie było tak przygotowane żecie było by prostrze
Nie pomoge bo TDS nie sa moja mocna stroną Ale gratulacje ze Post |
zlapmnie Wir liben autos wieliczka / pawlikowice | 2005-11-16 20:38:43 Czy nikt mi nie pomoże?
A może podacie adres jakiegoś kompetentnego warsztatu? |
hz10 BMW Member starachowice | 2005-11-17 08:37:39 czasami cieżko jest zlokalizować usterke majac auto do testów a co dopiero świergotanie na odległość a co do kabelka to czysty przypadek |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-11-17 13:51:24 Hmm z tego co ostatnio dowiaduje się ws mojej 524td to za złe odpalanie na zimnym raczej odpowiadają złe świece żarowe. Co do świergotania hmm jeżeli miałeś na myśli bicie o podłoge to może to być podpora wału, ale może np na wale coś jest nie tak - mam na myśli hmm nie pamiętam poprawnej nazwy-- miejsce jego połowy oraz te gdzie wchodzi do skrzyni i mostu - urzywająć chłopskiego gadania |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-11-17 21:16:32
Ja stawiam na wał, czy spróbuj np przy ruszaniu lekko szarpnąć autkiem puszczając pulsacyjnie sprzęgło i słuchaj czy coś tam piszczy, jeżeli tak to KRZYŻAKI na wale. |
zlapmnie Wir liben autos wieliczka / pawlikowice | 2005-11-17 21:47:08
Droga to jest impreza? To się wymienia, maprawia czy regeneruje? |
zlapmnie Wir liben autos wieliczka / pawlikowice | 2005-11-21 12:20:30 Zawór się montuje przed filtrem czy za? Zrobić samemu czy oddać w ręce mechanika? |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-11-21 13:30:26
nie koniecznie, ja miałem napewno dwie świece, które nie grzały (na sześć), ledwo odpalałem, wysłąłem kumpla by mi kupił ale na SZCZĘŚCIE nigdzie nie mieli, okazało sie, że winny jest akumulator, podłączyłem nowy i na czterech sprawnych świecach(z sześciu) odpalił na dotyk. POSPRAWDZAJCIE SOBIE AKUMULATORY. Nawet z nowymi świecami, a z niedokońca sprawnym bądź takim jak nie trzeba akumulatorze nie będzie palić normalnie. Ja mam aku 92Ah 720. I nie mam problemów z odpalaniem nawet po nocy mroźnej. A miałem nie dokońca sprawny aku 90Ah 540. pzdr PS: Oczywiście teraz już mam też nowe świece. [ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-11-21 13:48:14 ] |
zlapmnie Wir liben autos wieliczka / pawlikowice | 2005-11-21 16:39:29 No właśnie mój ojciec mówi, że ma tester do aku i zawsze pokazuje, że jest niedoładowany. Ale nie wiem co by mogło być winne temu. Akumulator jest prawie nowy, ale ojciec mówi, że coś mu w nim nie pasuje. Ja bym stawiał, że ten miernik jest nie za dobry.
Świece wykluczam, bo zauważyłem, że to jak długo trzeba go odpalać zależy od tego jak długo stał, a nie od temperatury zewn. Chciałbym zamontowac ten zaworek zwrotny paliwa na początek, ale dalej nie wiem gdzie to kupić i jak to wygląda. Jak nie pomoże to się będę martwił dalej. |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-11-21 17:24:26
Ty masz miernik a ja miałem jeszcze bardziej prymitywne urządzenie. Miernik nie koniecznie musi być sprawny jak i tez akumulator, to że nowy nic nie oznacza. Może masz źle dobrany aku i np masz zbyt "mocny" i alternator nie daje rady go naładowac. Dobrze by było gdybyś podał dane akumulatora czyli tak jak ja zrobiłem.
Jeżeli masz uszkodzony aku to i jego wydajność spada wraz z czasem kiedy nie jest ładowany, a to oznaczać może np. że jest zbyt obciążony grzaniem świec i daje za mało mocy na rozruch, a może być tak, że masz słabe świece i słaby aku. Na Twoim miejscu najpierw bym sprawdził aku bo jest to najtańsze, podjedź do pierwszego lepszego elektryka-mechanika, może będzie mieć odpowiedni aku, zamień i spróbuj odpalić na innym. Każdy mechanik sprawdzi Tobie odrazu świece czy mają odpowiednia temp w odpowiednim czasie i będziesz wiedział na czym stoisz. JA STAWIAM NA AKU LUB/I ŚWIECE. A zaworek zwrotny to najlepiej kombinowany założyć, ponoć z Poloneza pasuja i koszt z robocizną około stu paru złotych. Zresztą to też mechanik sprawdzi... pzdr PS: i radze Ci jak najszybciej rozwiązać ten problem bo rozrusznik wieczny nie jest, a jest problem ze znalezieniem używanego, przerabiałem to niedawno, właśnie poprzez odkładanie wymiany świec, rozrusznik cenią na około 200zł(jeżeli znajdziesz) Na allegro były dwa z czego nie wiedzieli czy działaja. pzdr [ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-11-21 17:29:17 ] |
kiddy BMW Member BMW 524td Warszawa | 2005-11-22 13:27:51
Sprawdz napięcie alternatora,może on nawala i nie ładuje dostatecznie,może regulator pada. Co do aku to td lubią spore pojemności,ale ważniejsza jest moc rozruchowa akumulatora. Ja mam w tej chwili aku od Transita 90Ah, rozruch 55A |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-11-22 14:38:18
dokładnie
a nie 550A? Czyli masz taki jaki ja miałem wcześniej teraz mam 92Ah 720 |
kiddy BMW Member BMW 524td Warszawa | 2005-11-23 08:50:23
Zabrakło tam zera |
zlapmnie Wir liben autos wieliczka / pawlikowice | 2005-11-28 12:10:56 Byłem z ojcem na Szczecińskiej. Sprawdzili wszystko, co im przyszło do głowy - świece, pompę wstępną, aku... Diagnoza 2 świeczki spalone. Wymienili świece, ale to nie był jedyny powód problemów, gdyż dalej nie odpala jak trzeba. Jak sprawdzali pompę, to powiedzieli, że jest ok, ale man się wydawało, że za wolno leci paliwo.
Następnego dnia przekręciłem kluczyk na zapłon żeby pompa pracowała i czekam tak z 2-3 minuty. Potem jeszcze raz podgrzałem świece i odpalił od razu. Mój wniosek jest taki, że chyba paliwo się cofa do baku bądź pompa za wolno je podaje. |