Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ARECKI_TOM Ford Escort mk 5 Tomaszów Mazowiecki | 2005-11-25 21:54:14 Miałem taki cuś w mkV 1,4 cvh a winny był czyjnik położenai przepusrnicy.Robił zwarcie. |
mati09 escort MK VI / mond ... Tarnów - Kraków | 2005-11-26 00:18:44 teraz bedzie pytanie o rok produkcji czy to jest oznaczenie silnika (to co pisze napokrywie ) 1.8 diesel czy endura de bo ten pierwszy ma mniej elektroniki ten drugi juz troszke wiecej ja bym sprawdził komputer |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-11-26 07:51:02 Kilka mozliwosci:
1) Lewe powietrze w paliwie - zrodlo - najczesciej filtr paliwa, podgrzewacz, lub nieszczelne polaczenia na wezykach idacych z filtra paliwa do pompy. Moj ojciec w 1.8D mial jak Ty, nie ma turbiny a tak mu sie działo. Pomoglo przyjrzenie sie tym elementom o ktorych pisalem. I od tego bym zaczal, zanim dobierzes sie do zaworu sterujacego pompa za pomoca podcisnienia wytwarzanego przez turbo. 2) Mozliwe, ze poszla membrana wlasnie w tym zworze i z pompy dostaje sie tamtedy do turbiny dodatkowe paliwo (kiedys czytalem o czyms takim na brytyjskim forum) 3) Konieczna bedzie chyba wizyta u dobrego pompiarza. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-11-26 18:23:48 Sluchaj, da sie kupic caly komplet filtra, z membranka odpowietrzajaca (z tym przyciskiem do do odpowietrzania). Cena okolo 150-160zl. I nie ma co kombinowac, z przerobkami. Moj tato kombinowal, remontowal, a sumie osiagnal cene nowego niemalze. I dalej ma problem. Po prostu kupuj od razu nowy komplet i wymieniaj, sam dasz rade bez problemu...albo czekaj....jest jeszcze jedna mozliwosc!
Sprawdz uszczelki! Od dolu przychodzi na trzpien zasysajacy taka mala uszczeleczka, najmniejsza jaka dostajesz w komplecie z wkladka filtra. Czasem zdaza sie tak, ze ktos zaklada nowa, a nie sciagnie starej i wtedy jak masz 2 to cieknie!!! Informuj kolego na forum, ja ci idzie. |
andrzejwawa2 escort combi 1.8 TD Giżycko | 2008-09-12 18:33:24 Panowie dziś miałem jechać do fachowca bo coś dziwnego dzieje się z moim fordem escortem 1,8td 97r.Jadąc właśnie w korku czy jakiś odcinek na pierwszym biegu dochodziło do tego ,że w pewnym momencie silnik jak szalony wskakiwał na maksymalne obroty a za samochodem była mgła z dymu.Jedyną radą na to było dla mnie wyłączenie zapłonu.Sęk w tym ,że dzieje się to coraz częściej i boję się ,że kiedyś nie zdążę go wyłączyć i będę miał armagedon pod maską.Zabiorę się za wymianę filtra paliwa i napiszę czy coś to zmieniło. |
wonrz Eskorcik mk V Lublin | 2008-09-12 19:28:45 Zdecydowanie uszczelki w boosterze polecam stronę http://www.mondeoklubpolska.pl/ tam w wyszukiwarce wpisać booster i wszystko będzie jasne sam wymieniałem to wiem |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-09-12 19:52:08 darmcdoman wszystko co piszesz -jak działa- działa dokładnie odwrotnie
Kobieca przewrotność ? PS. skoki obrotów pow. 2500 tylko booster, ok 100 regeneracja chałupnicza. [ wiadomość edytowana przez: Kris75 dnia 2008-09-12 19:53:44 ] |