Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
markko666 Sympatyk FEFK ESCORT CABRIO GHIA E ... Warszawa | 2005-12-04 11:48:08 No akumulatorek jest już trochę stary. A altermator?? Może on padł i nie masz ładowania. |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2005-12-04 11:54:16
3 lata i stary?? ja mialem jeden aku przez 7 lat i na koncu siadl w jeden dzień. No chyba że masz jakaś podrobke typu akuma itp. Ja w swoim mialem Varte i nowy tez mam Varte (72Ah) dodam tylko że kręci diesla 1.8 |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-12-04 12:14:54 zdechły diody w alternatorze..
zmierz sobie jaki prąd ci pobiera autko jak jest zgaszone. Czyli Amperomierz, w szereg z akumulatorkiem. Tylko odpowiedni amperomierz wejź żebyś nie spali tak co najmniej z 10 A... [ wiadomość edytowana przez: MasterCheat dnia 2005-12-04 12:17:21 ] |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-12-04 14:00:00
no chyba nie bardzo takim pomierzysz... Chociaz w sumie jest tam jakieś dodtakowe wejście na 10A, no ale... może się spalić.. a szeregowoto znzaczy tak jak nazwa wskazuje w szeregu, czyli jedno użądzenie za drugim. czyli odpinasz kabel ujemny od aku i podłaczas do końcówki miernika a drugą końcówką mierrnika dotykasz so klemu ujemnej aku. |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2005-12-04 14:06:57
zapomniales dodac: nie robcie tego sami w domu |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-12-04 14:18:04
hehe no tak mogą występiś efekty świetlne i dymowe |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2005-12-04 19:31:20 Sprawdzając upływność aku przy zgaszonym silniczku napewno nie będzie to prąd większy niż 10 A, a więc taki multimetr ze straganu może być. Musisz pamietać że przy odłączeniu wszystkich urządzeń typu radio, alarm i tak aku będzie miał niewielką upływność zwaną naturalną rzędu dzisiętnych ampera. Ale najpierw nie baw się w pomiary upływności czy prądu ładowania tylko sprawdź napięcie na aku przy włączonym silniczku. Jeżeli będzie ono dużo mniejsze niz 14 V to problem tkwi pomiędzy aku a alternatorem. W takim przypadku jeżeli nie jesteś elektrykiem to możesz tylko sprawdzić styki na rozruszniku i samym alternatorze, resztę zostaw dobremu elektrykowi a nie wyjdzie ci to drogo. |
pinox Ford Mondeo MK I Grudziądz | 2005-12-04 20:01:30 Napisz czy ci kontrolka ładowania gaśnie czy mruga. |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-12-04 20:08:42
u mojego starszego było 4 A więc po nocy aku był wykończony.. |
wszelaki Łódź | 2005-12-13 20:29:51 Awaria usunieta, najpierw elektryk sprawdził i piekinie wyczyścił alternator z wielkim trudem wyjęty górą (odkręcona osłona kolektora wydechu i pompa wspomagania) potem po ponownej instalacji okazało się, że nie ma ładowania. Akumulatora już nie ładowałem. Zacząłem sprawdzać przewody zgodnie z różnymi radami i przewód od alternatora do rozrusznika miał urwaną końcówke kablową przy rozruszniku. Do usunięcia awarii potrzebne są najazdy, lampka, klucz 10 i 13 nasadkowe z grzechotką i przedłużkami i nowa końcówka kablowa przy rozruszniku polecam kątową 90 stopni. Przyczyną awarii było przegnicie miedzianej koncówki i moim zdaniem błąd technologiczny, bo kabel od alternatora pręży i dlatego przy częściowym zaśniedzeniu ułamał końcówkę.
Dzięki Wszystkim za rady i narka. |